Voor Kaskes

Hé Angélique!

Morgen dokter Joost-dag, haha! Ben benieuwd! Laat je het nog wel even weten voor je naar België gaat?
Wel raar hoor die pijn in je buik. Ik kan me voorstellen dat je je kapot geschrokken en dacht aan weeën. Goed navragen hoor!
Balen dat je nu goed weet hoe ik me voel, dat gun ik je echt niet!

Mikke was vandaag een stuk beter te pruimen. Alleen vanmorgen een flinke aanvaring, maar de rest van de dag ging het prima! Heerlijk zo'n dag met mooi weer en een zonnig kind!

Fijn, zo'n actie van Manuela! Wij hebben ze ook wel eens gehad hier en de ene keer kan ik er om lachen en de andere keer kan ik het echt niet hebben.

Voor mijn buik heb ik Cetomacrogol crème FNA gekregen. Lekker vet, WOuter   vindt het vreselijk, want hij moet mijn rug ermee insmeren ;-)

Liefs, K

Hoi Kirsten,

Even snel voordat ik naar m'n salon ga, het was allemaal goed bij Dr. Joost, bloeddruk was prima, hij heeft even snel met het echo-app. gekeken, mooie hoeveelheid vruchtwater en we weten nu wat het wordt!!!
Verder raadde hij mij wel dringend aan om rustiger aan te gaan doen ivm die harde buiken, want ik moest er zelf ook wel alles aan doen om een vroeggeboorte te voorkomen. Heeft hij ook gelijk in.  Dus ik heb besloten 4 workshops vd 7 die ik er nog had te gaan verzetten naar het najaar, want dat is toch wel het zwaarste om te doen, het werken in m'n salon valt nog wel mee.

Wilco is al lekker creatief bezig geweest vanochtend in de babykamer, wordt leuk. De gordijnen zijn ook klaar hoorde we vandaag, dus die gaan we maandag of dinsdag ophalen in N'gein.

Ik heb ook wel veel last van bandenpijn, maar dat is normaal, omdat de baby nu hard aan het groeien is. Heb jij dat ook?

Ik mag over 4 weken weer terugkomen voor een groei-echo en de afspraak kon niet gecombineerd worden met Dr. Joost, maar wordt dan met Dr. Moninkx.

Hoe gaat het met jou?
Hoe bevalt de nieuwe auto eigenlijk?

Fijn dat de zalf zo goed helpt tegen de jeuk.

Ik weet niet of ik nog tijd heb om hier nog een keer wat te schrijven, want morgenochtend moet ik nog spullen pakken, Wilco doet ook al wel een gedeelte vanavond en we willen niet te laat vertrekken (zo rond 11 uur). Dus alvast fijn weekend!!

Liefs,
A

Hé, da's goed nieuws! Leuk dat jullie nu duidelijk hebben gezien wat het is! Ik ben heel benieuwd, maar zeg maar niks, voor alle veiligheid ;-)
Let maar goed op jezelf, dat is nu echt belangrijk!
Jammer dat je de volgende keer dokter Moninx hebt, maar die vond ik ook erg aardig toen. Ze drukte me toen op het hart, om vooral leuke dingen te gaan doen en niet teveel aan die hoge bloeddruk moest denken. Goed advies, toch?!?

Heel veel plezier dit weekend!!! (ik hoop tenminste dat je dit nog leest voor jullie vertrek!)
Liefs, K

Hoi Angélique,

Hoe was het in België? MOoi weer gehad en lekker gerelaxed? Ik hoop het voor jullie!

Wat balen dat je zoveel last hebt van bandenpijn. Ik heb er geloof ik geen last van, wel vrij veel harde buiken, maar misschien is dat ook wel omdat ie zo hard groeit?
Wat leuk dat je over 4 weken alweer een echo krijgt! Dan kan je weer lekker even een blik werpen op jullie zoon/dochter. Verwachten ze problemen met de groei dat ze dat er nu weer een maken, of heeft het te maken met Manuela's vroeggeboorte?

Vind jij het ook zo leuk om die baby-kamer te zien "groeien"? Ik loop er elke keer even binnen om me voor te stellen hoe het straks zal zijn... Lekker zwijmelen, voor we door het kindje keihard met twee voeten op de grond worden gezet, haha!

Ik merk dat bij mij het herstel steeds langzamer gaat. Mijn bekken heeft, na een beetje overbelasting steeds langer nodig om weer bijna pijnvrij te worden. Daar heb ik wel de balen van. Vrijdag belde het UWV (zij betalen school uit voor mijn ziekteverlof omdat het zwangerschapsgerelateerd is) en zij geloven me nu wel en gaan niet moeilijk doen over mijn uitkering. Weer een zorg minder!
De auto bevalt goed. Hij rijdt onwijs lekker en is een stuk stiller dan de Scenic, wat Mikke makkelijker verstaanbaar maakt, hihi. We kunnen nu veel meer kletsen in de auto. Bovendien heeft zij nu boxen naast zich en hoort ze de muziek beter. Ze zingt nu weer meer tekst mee van de liedjes (Tenacious D- Tribute, haha).

Als je nog eens op zoek bent naar nieuwe kinderschoenen, moet je in Hilversum zijn! Ik heb vandaag voor Mikke hele leuke zomerschoenen gehaald voor €29,00! Dat zijn nog eens leuke prijzen! Het is een outlet-store, dus wel normale/goede merken, maar veel goedkoper. De winkel heet Strating Kids en zit in de Kerkstraat op nummer 94.
Verder hebben we een rustig weekend denk ik. Misschien morgen even onze nieuwe bikini's uitproberen (WOuter moet het met zijn oude zwembroek doen), maar dat ligt eraan of Wouter brak is of niet. Vanavond heeft hij een vrijgezellenfeestje, dus je weet maar nooit ;-)

Ik spreek je later!
Liefs, K

Hoi Kirsten,

Ja, we zijn er weer, zijn gisterochtend nog even wezen zwemmen in het zwembad op het park, waren we nog niet aan toe gekomen en op de terugweg gestopt in Breda bij een hele leuke babyzaak: Kidsfactory. Wel vrij prijzig allemaal, maar erg leuk om te kijken en we hebben er natuurlijk toch wat leuke accesoires voor de babykamer gekocht en ik zelf nog een shirt van Mamalicious, leuk merk vind ik en ook niet zo duur.
Weekend was erg gezellig en leuk, maar...ook wel druk. Heen zat het tegen in het verkeer, we hebben 1,5 uur in de file gestaan bij Antwerpen, dus dat was flink balen. Maar gelukkig was Manuela erg zoet, dat scheelde wel!

Zaterdag naar Plopsaland geweest, Manuela vond het helemaal te gek daar, moet ook zeggen dat het echt een leuk park is voor hun leeftijd, veel attracties die voor de kleintjes leuk zijn. We zijn nog naar een show van kabouter Plop geweeest, nou dat maakte ook veel indruk. We troffen het met het weer, hele   tijd droog geweest. Ik ging elke keer op een bankje zitten als Wilco met Manuela ergens in ging, dus dat was goed vol te houden.
Zondagochtend heeft Manuela zich goed vermaakt in de overdekte speeltuin op het park, konden wij ook even lekker rustig aan een bakkie doen daar. 's Middags was het weer nog goed en zijn we naar zo'n badplaatsje gegaan, tijdje op het strand gewandeld en toen een tentje ingedoken waar we ook gezellig wat gedronken hadden. Helaas ging het toen hard regenen, dus van shoppen met een hond en kind bij je kwam niks meer terecht.

Fijn dat het UWV niet moeilijk doet over je ziek-zijn, weer een zorg minder.

Bedankt voor de tip voor die kinderschoenen, zal het eens opschrijven, voor als we daar een keer in de buurt zijn.

En...jullie nog gezwommen zondag, of had Wouter last van z'n hoofd?! ha,ha...

Wilco heeft de babykamer vanochtend zo goed als afgemaakt, echt erg leuk geworden vind ik zelf. Ik ga er snel een foto van maken.
Zaterdag ga ik met m'n moeder voor een wieg op pad.

Vandaag alweer druk geweest met de was etc.

Balen dat je steeds langer tijd nodig hebt om te herstellen, niet fijn meid.
Ik ga vanavond ook lekker op tijd naar bed. Manuela was zondag al om 6 uur wakker en precies die avond ervoor waren wij eigenlijk te laat gaan slapen...dus dat breekt je dan toch aardig op in combinatie met al dat lopen overdag.

Liefs,
A

Hoi,

Echt leuk hoor, jullie babykamer! Ik vind hem stoer maar schattig tegelijk!

Jullie weekendje weg klinkt erg lekker. Maakt dat ik nog meer zin krijg in onze eigen weekje en weekendje weg! Mikke trouwens ook, die heeft er al vaak over.
Kidsfactory is leuk hè? Ik heb op internet het een en ander gezien en dat sprak me wel aan!
Mamalicious vind ik ook een fijn merk. Niet te duur en wel leuke spullen. Ik heb één ontzettend prettige spijkerbroek, die gaat de was in en als ie er weer uit komt trek ik hem meteen weer aan!

Knap trouwens dat Manuela zo lief was in de auto. Daar zie ik altijd zo tegen op en we bereiden Mikke ook altijd eindeloos voor. Dat we weggaan, dat het lang in de auto zitten stom is, maar dat het daarna echt leuk wordt. En dan duimen dat er geen file is :-(

Wouter had zondag héél erg hoofdpijn. Lang geleden dat hij zo brak was. Om half 1 was ik het zat en zei dat hij nu echt uit bed moest komen, overgeven of niet. Dat heeft hij gedaan en Mikke en ik hebben hem nog flink uitgelachen daarna ;-)

Heb je al iets van je praktijkexamen gehoord?
Zijn jullie op de wieg na klaar met de babykamer? Wat voor een wieg zoek je en waar gaan jullie kijken?
WIj hebben de oude wieg van mij thuis. Bij MIkke vond ik hem erg prettig en ik vond het ledikantje toen zoooo groot nog, dat ik blij was dat mijn moeder hem opnieuw bekleed had!

Ik ga me nog even verder bijlezen, liefs, K

Terug
Bovenaan