Hoi Kirsten!!
Fijn om weer wat van je te horen, heb onze berichtjes best gemist. Stom hè hoe snel dat went.
Heb net de foto's bekeken, ziet er allemaal erg leuk uit, kan echt zien dat jullie het gezellig hebben gehad. Inderdaad best veel gedaan, goed hoor dat je het kon. Fijn dat jullie een lekkere vakantie hebben gehad.Hopelijk krijg je niet te veel een terugslag komende week. Probeer morgen en overmorgen maar uit te rusten, alhoewel dat best moeilijk is zo net na terugkomst met de was en alles weer opruimen.
Ik moest zo lachen om die foto's dat Mikke boos kijkt, heel herkenbaar, Manuela kan net zo doen!
Hier gaat het allemaal goed. Dinsdag weer bijna de hele ochtend in het ziekenhuis doorgebracht, eerst afspraak met echoshopiste(schrijf je dat zo juf?!). Was errug leuk, m'n moeder was ook mee. Het kindje konden we echt goed zien, het gezichtje ook, hij/zij heeft in ieder geval volle lippen..ha,ha.. Verder begon het kindje tegen het echo-ding op m'n buik te trappen, ik voelde dat en we zagen het ook op het beeld, erg grappig om dat tegelijk te zien/voelen. Placenta lag prima. Ik zag al wel op het scherm toen ze ging opmeten dat het steeds een aantal dagen meer aangaf als zwangerschapsduur. Dus ipv 29 weken 30 weken en 1 dag of zelfs een keer 31 weken!
De echochopiste zei dat het kindje het goed had in de buik, hij/zij had ook best een bolle buik!
Daarna naar de gync. en ze wilde toch wel weer dat ik op suiker ging prikken, omdat het kindje dus wat voor loopt in groei. Verder ging ze m'n baarmoederhals opmeten omdat ik met Koninginnedag zulke steken had gehad in m'n buik, maar dat was gelukkig allemaal prima, alles zat nog potdicht.
Ik daarna gelijk op suiker gaan prikken, moest ik 40 minuten wachten, zo druk was het. Ze zouden bellen als het niet goed was en tot nu toe heb ik niks gehoord, dus ik ga er eigenlijk wel van uit dat als het niet goed was, ik het al gehoord zou hebben. M'n bloeddruk was ook prima.
Ik moet 20 mei terugkomen, heb nu een afspraak bij Dr. Vernooij, is ook een vrouw, ken ik nog niet.
Verjaardag was gezellig, we hadden hier natuurlijk ook al de hele week moooi weer, dus lekker buiten gezeten 's ochtends met wat vriendinnen met kinderen en m'n ouders en m'n zus+kids.
's Avonds zijn Wilco en ik even gaan shoppen in Gorinchem en daarna hebben we samen op een terras wat gegeten, erg leuk.
We vieren onze verjaardag eind mei nog wel een keer voor de rest vd mensen.
De fysiotherapeut die mag kraken, is pas dinsdag weer aanwezig en gaat mij dan bellen. Is wel nodig, want heb nog wel veel last van m'n rug.
Dagje sauna was ook heerlijk, zelf lekker ook eens een keer een gezichtsbehandeling gehad.
Morgen druk dagje met alle moeders en stiefmoeder van Wilco bezoeken. Maandag heerlijk rustig dagje!
Jij moet zeker woensdag weer werken?
Trouwens ook herkenbaar wat je schrijft over dat het net voelt alsof een flipperkast wordt bespeeld in je buik! Dat voel ik ook regelmatig. Dit kindje is veel bewegelijker dan Manuela ooit is geweest in de buik. Vooral 's avonds, avondmens denk ik...ha,ha. Vind het wel leuk hoor al die beweging in m'n buik.
Fijn dat je geen last meer hebt gehad van je ogen, dat was toch echt niet fijn hè.
Nou, meid, geniet jij nog even lekker na van je vakantie, moet lukken met dit weer.
Liefs,
Angélique