Voor Kaskes

Hoi Kirsten,

Ik zat begin vd middag een heel verhaal te typen, was het opeens weg....grr....
Ben eerst even gaan liggen en nu een nieuwe poging.

Ben erg moe, workshop was gisteravond laat geworden en toen ik om half 12 in bed lag, kon ik niet slapen omdat ik nog te druk in m'n hoofd was. Vanavond en morgen nog hele dag werken.Vanochtend met m'n ouders naar Babypark in Kesteren geweest, dat is een hele grote babyzaak, zit ook in Gouda. Daar hebben ze veel wiegen. We zijn goed geslaagd, het is een gietijzeren onderstel met een soort van gevlochten mand als wieg, die is cremekleurig, met een cremekleurig hemeltje. Heb er een limegroen dekentje in gekocht.
Heb ook nog een rond boxkleed gekocht, had niet veel meer van vorige keer.
19 mei komen ze alles brengen.

Ik had vorige keer ook een wieg, maar dat was een klein mandje, waar ze dus erg snel uit was. En dan scheelde het dat ze nog vroeg geboren was en dus klein was.
Deze is een stuk groter. Vind het ook wel erg leuk, zo'n ledikantje is inderdaad erg groot in het begin.

Jullie kamertje is trouwens ook errug leuk!!! Wat een mooie kleur op de muren en wat een schattige wieg, heel leuk!
Ons kamertje is op de wieg na wel klaar, wat moet er bij jullie nog gebeuren, de gordijnen en verder nog meer?

Hoe was trouwens je 1e les Cesargym?
Lief dat je nog aan m'n examen denkt! Ik ben geslaagd!!! Heel blij mee. Vrijdag vlak voordat we weggingen kwam de postbode met de envelop aan. Dat was nog eens leuk weggaan. Anders had ik het in juni over moeten doen, nou, zag mezelf daar niet meer staan met m'n dikke buik.

Ik heb volgende week nog 1 workshop en dan heerlijk niet meer. Alleen dan nog 1 avond en 1 hele dag in de week in m'n salon werken  tot 12 juni. Tot wanneer werk jij?

Ik moest wel lachen om het "kater"verhaal van Wouter. Heel herkenbaar, gebeurt hier ook weleens. Is wel een tijd geleden moet ik zeggen bij Wilco. Hij gaat in mei nog een keer met z'n broer stappen, doen ze meestal 1 a 2x per jaar en dan is het meestal ook flink raak. Later dan mei mag hij  van mij niet meer op stap!!

Ja, we hadden echt mazzel met M. in de auto deze keer, want dat is meestal ook een drama. Hopelijk valt het bij julllie ook mee in mei. Jullie gaan toch in de mei-vakantie, gaan jullie een volle week? Lekker vooruitzicht hoor.

Wanneer heb jij weer controle bij de verloskundige?

Liefs,
A

Daar zijn we weer!

Jullie nieuwe wieg klinkt erg mooi! Vanaf 19 mei zijn jullie dus compleet, haha!
Dinsdag komt onze nieuwe kast, donderdag of vrijdag gaat Wouter met mijn vader de rails en de gordijnen ophangen. Dan kan ik dus volgend weekend de boel een beetje gaan inrichten. Ik wil nog wat dingen voor aan de muur hebben, de lamp moet nog opgehangen worden (maar die prutsers van een vorige bewoners hebben nergens in huis van die inbouwdingetjes (geen idee hoe ze heten) bij de lichtpunten gemaakt om een lamp aan op te hangen. Ze boorden ook gewone schroeven in de muren, lieten de kinderen met stift en potlood op alle muren tekenen, de buitenlamp maakte onmiddellijk kortsluiting als je hem aandeed en hadden geen flauw benul hoe ze een rolgordijn aan een gipswand moesten bevestigen. Wat een anti-klussers waren dat!   Maar goed, nu beweren ze bij de Gamma, dat ze die dingen om een lamp aan op te hangen niet meer in het rond verkopen, alleen nog in het vierkant. Ik hoop dus maar dat ze dat bij de Hornbach of zo nog wel hebben!
Goed, ik dwaal af, dan wil ik eigenlijk nog een vloerkleedje. En dan is het af, denk ik... Ik kan mooi in de vakantie, de week van 28 april, de kleertjes uitzoeken en wassen. Daar heb ik nu al zin in! Alle niet-roze/popperige dingen wassen en in de kast leggen. Speelgoed uitzoeken waar hij/zij het snelst iets mee kan, leuk leuk!!!
De wieg is leuk hè? Echt zo'n jaren '70 ding van rotan. Mijn broer, zus en ik hebben er alledrie in gelegen. En Mikke ook tot ze een maand of 5/6 was. Ze sliep er alleen overdag in, want 's nachts sliep ze lekker in een mandje (waarschijnlijk dezelfde die jullie hadden ;-) aan ons voeteneinde. Dat gaat frummel nu ook weer doen, kan me er nu al op verheugen!

Is het een beetje gegaan met werken? Gelukkig heb je nog maar één workshop te gaan en dan nog je gewone dagen in de salon. Tot 12 juni, dat is nog een week of 8.
Ik moet nog 5 weken werken, met tussendoor nog 2 weken vakantie (van 28-4 tot 12 mei). Nu ik het typ, raak ik toch wel lichtelijk in paniek! Jemig, nog zo weinig weken te werken, het lijkt wel veel te snel te gaan... Op 6 juni heb ik mijn laatste dag.
Van 3 tot 10 mei gaan we naar Frankrijk, een volle week dus. Hou je het wel vol, een week zonder mijn berichtjes? ;-)

Vergeet ik het nog bijna: Gefeliciteerd!!! Wat goed, dat je en theorie en praktijk in één keer hebt gehaald! Dat was dan gebakje nummer 2, hihi.

Cesar was leuk. Een vlotte, spontane "juf" en een gezellige groep lijkt me. Stukken beter dan de cursus van de vorige keer!

We zouden op 10 juli naar Doe Maar gaan met een stel vrienden. Ik heb nu maar gezegd dat Wouter een andere vriend mee moet nemen, want ik ga het echt niet redden. Kan wel janken als ik er aan denk, want ik had me er ontzettend op verheugd! Ik zag hier ook de aanplakbiljetten van de Dolly Dots hangen, dat leek me ook geweldig. Ik kan echt niet langer dan een kwartier fatsoenlijk staan en dat mèt heupband!
Verder mag Wouter ook niet al te veel meer uit hoor, veel te bang dat het dan net gebeurd, haha!

Ik mag donderdag weer naar de vk. Ik heb trouwens het idee dat de kleine nu in de lengterichting ligt, zeg maar. Ik had de afgelopen week veel last, dat hij zich uitstrekte in de breedte. En dat paste niet meer! Heel vervelend, je herkent het waarschijnlijk wel. Gistermiddag voelde ik hem ineens diagonaal en gisteravond voelde ik me heel beroerd. Ik had echt buikpijn, aan mijn baarmoeder een eind boven mijn navel. Toen ik in bed lag werd het even erger en ik maakte me echt wel even zorgen. Tot ik bedacht dat het leek of hij zich uitstrekte tegen mijn baarmoeder aan. Later ging de pijn weer liggen en sindsdien voel ik van alles net boven mijn schaambeen of boven mijn navel. Niet meer aan de zijkanten. Ben benieuwd of de vk dat kan bevestigen!

Zo, volgens mij heb ik een heeeeel lang verhaal getypt, sorry!

Liefs, K

Hoi, hoi,

Nog even snel een berichtje terug voordat ik m'n bed in duik.
Afgelopen 2 dagen moest ik M. wakker maken om 8 uur, maar tja...in het weekend wordt ze meestal vroeg wakker...helaas!!

Fijn  dat je 1e Cesar-les leuk was. Scheelt ook zeker wat voor  "juf" je hebt.

Bedankt voor je felicitaties, ja, ben ook best een beetje trots dat ik het allemaal gehaald heb in 1x keer, was vrij pittig allemaal. En dat gebakje...grr...ben  vanaf vrijdag  in Belgie op zoek geweest naar gebak, want dat lust ik graag! Maar op het park hadden ze het steeds niet, maar zondagmiddag eindelijk op het overdekte terras appelgebak met slagroom op!

Wat grappig....ik zag vandaag ook die aanplakbiljetten in Vianen hangen van de Dolly Dots...en het leek mij ook zo leuk. Als ik niet zwanger was geweest, was ik zeker met m'n zusje er naar toe gegaan. Snap heel goed dat je enorm baalt dat je niet naar Doe Maar kan, echt niet leuk. Hou je maar voor ogen dat je straks iets heel moois ervoor terugkrijgt, misschien helpt dat wat.

Wat een domme klussers waren dat  die vorige  bewoners in  jullie huis, klinkt echt een beetje als de Flodder-familie...ha,ha.
Hopelijk lukt het nog met die lamp.
Nu jij dat zo opschrijft, krijg ik ook zin om kleertjes en speelgoed uit te gaan zoeken. Ik denk dat ik dat die 1e week van mei ga doen, is Wilco ook een paar dagen vrij ivm Koninginnedag en Hemelvaart.

Ja, zal zeker je berichtjes missen die week! En jij mist mijn verjaardag....8 mei wordt ik alweer 37 jaar. Ouwe muts hè?

Hé, even nog wat, het lijkt me trouwens erg leuk om elkaar ooit een keer te ontmoeten. Vind jij dat ook leuk? Zo ja, dan zouden we dat in ons verlof kunnen plannen of later als de babies er zijn!

Jullie wieg is echt gaaf, heel bijzonder dat jullie er allemaal in gelegen hebben. Mijn moeder heeft de wieg waar wij in hebben gelegen destijds uitgeleend aan mensen en die mensen zijn verhuisd zonder de wieg terug te geven en ze heeft er nu zo'n spijt van dat ze hem toen heeft uitgeleend.

Ik begrijp wat je bedoelt met dat nare gevoel in je buik. Heb ik pas ook gehad, had echt het idee dat de baby zich eens even helemaal uitrekte in de breedte ....pff..was echt een rotgevoel.
Ik had vanavond weer zo'n vol gevoel, net of dat er een band om m'n borst heen zit en of dat de baby heel hoog zit, ook in de lengte ofzo. Was ook weer erg kortademig.
Ben benieuwd of je gevoel klopt en wat de verloskundige zegt vd week.

Ga je het weekend nog wat doen?

Wilco gaat morgenochtend even de tuin  doen  en boodschappen doen, ik ga strijken..bleh..'s middags gaat hij een paar uur werken en daarna heeft hij personeelsfeest. Ben echt blij dat ik gezegd heb niet mee te gaan, want nu blijkt dat ze met een bus weggaan en dat ze pas om half 2 's nachts weerterug zijn bij z'n werk, en dan is het nog 40 minuten naar ons huis. Dat had ik dus echt niet getrokken.
M'n zusje komt morgenmiddag waarschijnlijk met haar dochters wel even een bakkie doen hier, heeft het kamertje ook nog niet gezien. Jij was de eerste die hem zag!

Zondagmiddag komen m'n ouders en Wilco z'n vader en stiefmoeder wat drinken en bij de babykamer kijken. We hebben ook nog een fotoboek liggen voor z'n pa en stiefmoeder vd bruiloft, zullen ze wel erg leuk vinden. Mijn ouders hebben dat zelfde  boek al gekregen.

Jouw verlof schiet zeker al op met die vakantie er nog tussen.
Nou, meid, rustig aan. Ga ik het weekend ook doen!

Liefs,
Angélique

Hoi!

Tweede keer Cesar was ook gezellig! Nog een mede-juf gevonden, daar klikte het vorige week ook al goed mee. Grappig dat het dan ook een onderwijs-type blijkt te zijn.

Hè wat jammer dat ik je verjaardag mis! Nee hoor, niks ouwe muts! Je bent zo jong als je je voelt zeggen ze toch? Ik voel me nu zo rond 85, dusse, je kan nooit veel ouder zijn dan ik ;-)

Lijkt me leuk om je een keer live te zien! En Manuela ook trouwens ;-) Op de foto's van je hyves is het echt een mooi grietje! Kunnen we mooi een keer tijdens ons verlof doen, goed idee.

Wat zonde van jullie oude wieg. Kan me voorstellen dat je moeder flink spijt heeft nu. Aardig asociaal van de mensen die hem geleend hebben. Je weet toch dat zoiets ook nog emotionele waarde heeft?!?

De baby is weet teruggedraaid zaterdag! Weer lekker duwen en trekken in allebei mijn flanken. Aargh! Vanavond had ik het idee dat het kindje toch weer in de lengterichting draaide. t Zal mij benieuwen hoe lang hij deze keer de makkelijkste houding aanneemt.

We hebben zaterdag gehoord dat ons schoonzusje weer zwanger is! Echt heel leuk! Hun zoontje is nu anderhalf en in december krijgt hij een broertje of zusje erbij. Echt heel gaaf!
Zaterdagmiddag zijn we naar mijn broer/schoonzusje geweest voor hun housewarming. Was erg gezellig.
Zondag zijn we naar het zwembad geweest. Wel gek om met zo'n dikke buik daar te lopen. 's Middags heb ik heel veel pijn gehad, weet niet of het van de housewarming was of van het zwemmen of van nog weer iets anders.
Morgenavond ga ik met iemand praten die bij de vk in de praktijk zit en die hopelijk kan helpen met het beter accepteren van al dit gedoe. Ik merk dat ik toch regelmatig in een dip schiet en dat de tranen me erg hoog zitten. Vandaag ook zo'n dag dat ik het liefst de hele tijd zou huilen. Werd wakker met hoofdpijn en keelpijn en Mikke was niet helemaal in haar hum. En door mijn gemopper werd zij natuurlijk ook vervelender...

Trouwens een eer dat ik het kamertje t eerst heb gezien. Wat vond je zus ervan?
Leuk dat jullie fotoboeken hebben gemaakt voor jullie ouders. Dat zullen ze wel erg mooi vinden.

Ik ga nu lekker slapen! Liefs, K

Hoi Kirsten,

Balen meid dat je niet lekker in je vel zit en dat je weer zo'n pijn hebt gehad, was het een fijn gesprek gisteravond? Is dat een maatschappelijk werkster of zoiets?
Had je gisteren toch ook weer controle bij de verloskundige?
Ja, moeilijk om te accepteren dat je lijf zo tegenwerkt. Dat is echt niet fijn.

Ik ben echt blij dat ik m'n laatste workshop gegeven heb, valt een last van m'n schouders af, was echt wat te zwaar allemaal.

Leuk, gaan we in juni elkaar even gezellig ontmoeten. Ben ook benieuwd naar jou, je buik en natuurlijk naar Mikke!

Mooi dat je iemand hebt gevonden met wie het klikt bij de Cesar-les, da's wel gezellig dan.

Wilco gaat vrijdagochtend naar de huisarts, hij heeft behoorlijk last van een muisarm, trekt naar z'n nek en schouders en inmiddels steeds verder z'n lichaam door, echt niet fijn. Ik denk dat hij naar de fysio moet, waarschijnijk maak ik dan gelijk een afspraak voor mezelf, want heb de hele week alweer behoorlijk last van m'n rug. Ben daar al eens eerder voor behandeld bij die man, het is een zwakke plek halverwege m'n wervelkolom.

Gistermiddag had ik onverwachts een heerlijke middag.De schoonouders van m'n zusje namen de dochter van m'n zusje en Manuela mee naar de kinderboerderij in Gorinchem. Ze zijn de hele middag weggebleven. Ik heb eerst boodschappen gedaan, daarna de oude kast van Manuela(huidige kast voor de baby)  uitgeruimd, lagen nog allemaal dekens, lakentjes etc in. Ben om 3 uur heerlijk buiten in de zon gaan zitten op onze nieuwe lounge-set, wat een luxe zo in het zonnetje en wat een rust...was echt even heerlijk voor een keertje.
Dus nu hangt alles buiten te drogen en ga ik straks strijken. Het zijn voornamelijk lakens en dekens voor het ledikantje, dus ik kan ze wel weer even wegbergen, maar dan is het maar schoon.

Volgende week is Wilco ook een paar dagen vrij, dan gaat hij de dozen met de kleinste kleertjes op zoeken en die ga ik dan uitzoeken. Ging jij toch ook doen volgende week?
Leuk...leuk...krijg al soort de kriebels, wil alles al klaarmaken.

Gaaf dat je schoonzusje ook weer zwanger is, wonen zij wel dichtbij, of ook richting het Oosten?

Wij gaan zaterdag naar Apeldoorn, daar woont een vriendin van mij, ze is nu 11   weken zwanger. Ik ben 1 vd weinige die het al weet. Ze wonen om de hoek bij Paleis 't Loo. Misschien gaan we daarna nog wel even naar de Apenheul, zijn we dan zo dichtbij.

Hou je haaks!! Hopelijk voel je je alweer wat beter.

Liefs,
A

Hèhè, daar ben ik weer. Ik heb het op school ook nog even geprobeerd met reageren (ik heb echt geen fluit te doen nu), maar op de een of andere manier kan ik daar niet inloggen.

Dat gesprek was bij iemand die aan Levensbegeleiding doet. Klinkt een beetje vaag, maar het is iemand die met behulp van meditatie en gesprekken mij weer tot rust probeert te laten komen. Ik heb er in ieder geval echt een enorme huilbui gehad die ontzettend opluchtte. Ik heb met WOuter afgesproken dat hij in het weekend Mikke wat meer op sleeptouw gaat nemen, al is het maar een uurtje naar een speeltuin, zodat ik ook weer tijd voor mezelf krijg. Ik zit nu zoooo vast aan Mikke, ben zowat de hele dag/week bij haar en daar ben ik niet geschikt voor.

Fijn dat je laatste workshop geweest is! Dat scheelt een hoop energie denk ik en die kan je lekker in jezelf, het kindje en je gezin stoppen. Dat verlof begint echt op te schieten nu, hè? Heerlijk!

Wat vervelend van Wilco's pols. Wat zei de huisarts? Heeft hij al een afspraak bij de fysio? En jij?
Ik heb vorig jaar juli een operatie gehad aan mijn pols. Ik had 5 jaar lang klachten, kon mijn pols bijna niet voor- en achterover buigen en dat belemmerde me overal. De huisarts gooide het alsmaar op overbelasting. Toen ik aan begon te dringen werd het een botje dat niet goed stond en uiteindelijk bleek het op een MRI een ganglion te zijn (een vochtblaasje dat zich gehecht had een een pees en mijn beweeglijkheid enorm in de weg zat). Ik weet dus precies hoe het voelt om je pols /hand/arm moeilijk te kunnen gebruiken en er veel pijn aan te hebben. Wens hem maar sterkte van mij!
Hoe is het met je rug? Hoe komt het dat dat je zwakke plek is, ooit iets aan gehad?

Wat heerlijk zo'n middagje voor jezelf! En zeker zo'n onverwachte in de zon!

De kast staat nu, de gordijnen hangen, joepie de poepie! Ben ik echt blij mee. Mikke breng ik maandag naar het station waar Wouters vader haar ophaalt en meeneemt om 2 nachten te logeren in Apeldoorn. Dus de maandagmiddag en dinsdag zijn van mij! Kan er al echt naar uitkijken, hoewel ik het ook weer niet echt leuk vind om haar mee te geven. Maar ja, dat zijn deels ook wel de hormonen!
Ik ga de kleertjes dan uitzoeken en wassen en in de mooie nieuwe kast leggen ;-) Ik zal je wel weer een mailtje doen met de nieuwe babykamerfoto's. Nog niet zo ver als bij jullie, maar we zijn weer verder op weg!

Ons schoonzusje woont nu nog in Amsterdam, maar over een paar weken verhuizen naar Muiderberg. We hebben niet zo heel erg veel contact met hun, ze zijn   meer op vrienden gericht, dan op familie. Geeft niet hoor, zo lang wij maar voogd mogen zijn over ons neefie (en aanstaande neef/nicht), hihi.

Leuk de Apenheul! Wij hadden vorig jaar een abonnement en ik ben er met Mikke een keer of 6 geweest en ze wilde elke keer weer àlles zien! Wouters ouders wonen tussen het Loo en de Apenheul in, dus ik leende een fiets en fietste er met haar heen op een verloren middag/ochtend.

Veel plezier morgen (het wordt mooi weer!!!)
Liefs, K

Hoe was het in Apeldoorn? Nog naar de Apenheul geweest?
Lekker weer hè?

Gisteren zijn we eerst met het forum-clubje naar een speeltuin geweest. Heel gezellig en ik was veel langer weg dan ik had gedacht. Wouter was ook veel langer weg dan hìj had gedacht. Hij had flink file onderweg naar en van Maastricht, gelukkig waren mijn zus en zwager hier en zij konden lekker Mikke vermaken.
Mijn zus heeft , heel lief, kleren voor me gekocht zodat ik "mooi de zomer in kon"! Ze heeft zelf eindeloos staan passen met haar platte buik, in de hoop dat ze niemand tegen kwam die ze kende. Ze heeft een witte korte rok gekocht en een leuk roze/rood gebloemd bloesje. Vandaag kon ik het gelijk aan!

WOuter en Mikke zijn vandaag bij het OOrtjespad (in Kamerik) geweest. Het is daar vernieuwd en erg mooi geworden. Ze heeft het   nu alsmaar   over de chinchilla's en ze heeft wedstrijdjes hardlopen gehouden met een goudfazant, haha. Wouter heeft er een gaaf filmpje van gemaakt. Ik zal je wel een linkje sturen!

Komende week wordt het helaas minder weer. Maarrrr, des te beter voor het wassen en uitzoeken van speelgoed en baby-kleding ;-)

Liefs, K

Hoi Kirsten,

Ben ik eindelijk ook weer. Druk weekend gehad en ik voelde me ook niet fit, ben erg verkouden(vervelend hoestje)en heb last van m'n rug, dus de spaarzame momenten die we zonder andere mensen om ons heen hadden, ben ik op de bank gedoken!

Vrijdagavond uit eten geweest met m'n ouders en zus+gezin, was erg leuk, kindvriendelijk restaurant met leuke speelhoek, alleen was Manuela eigenlijk te moe, ze hadden op het KDV een speurtocht uitgezet vanwege Koninginnedag, gingen ze op zoek naar het prinsesje. Erg leuk, maar ze was dus al kapot voordat we naar het restaurant gingen. Viel ze 1 minuut voor aankomst bij het restaurant in slaap in de auto! Dus ik ben met haar maar een kwartiertje  blijven  zitten in de auto, Wilco was ook nog onderweg vanaf z'n werk. Maar...toen had ze dus in haar broek geplast, dus we konden gelijk gaan verschonen. En helaas gebeurde dat die avond nog 2x!! Denk dat ze te moe en te druk aan het spelen was met haar nichtje.
Ik ga zo de fysio bellen, want kon vrijdagavond bijna niet blijven zitten van de rugpijn.
Ik heb dat 3 jaar geleden ook gehad na de bevalling van Manuela, het zit halverwege m'n wervelkolom en als de fysio het een aantal keer kraakt en ik doe daarna oefeningen, dan wordt het meestal beter. En aangezien ik nu elke dag last ervan heb, is het hoogtijd om die fysio maar weer eens te bellen.
Wilco heeft ontstekingsremmers gekregen voor z'n arm, het komt vanuit z'n pols, maar hij heeft nu vooral last van z'n elleboog en schouder.

Toevallig dat jij ook last van je pols hebt gehad. Ik heb dat ook gehad 3 jaar geleden, maar bij mij was het een peesontsteking, ze hadden in het ziekenhuis bij de bevalling waarschijnlijk  bij het plaatsen vh  infuus iets geraakt. Ik heb toen ook een tijd bij de fysio gelopen, maar dat hielp niet, pas toen ik stopte met borstvoeding, mocht ik er een spuit in krijgen bij de huisarts  en dat hielp gelijk.

Zaterdag naar Apeldoorn gegaan, was druk op de weg, dus we waren er pas om half 12. Die vrienden hebben echt een erg leuk huis, een jaren 30-woning om de hoek bij Paleis 't Loo. Gezellig daar geluncht. Omdat Manuela nog steeds moe was en ik niet fit was, hadden we besloten niet naar de Apenheul te gaan. We zijn nog wel lopend naar Paleis 't Loo gegaan en hebben daar gewandeld, was erg lekker. Als ik te lang zit of lig, krijg ik last van m'n rug, dus dat lopen was erg lekker.
Daarna weer richting huis en zaterdagavond was ik echt doodmoe, dus op tijd naar bed gegaan.

Gisterochtend verjaardag van m'n zusje, lekker buiten gezeten.
Manuela druk aan het spelen met haar nichtje, je ligt echt in een deuk als je de gesprekken hoort tussen die 2!
Gistermiddag even lekker thuis op de bank en daarna kwamen W. z'n broer, schoonzus en nichtje (11 jaar) om 4 uur. Was gezellig, maar ze gingen pas om half 9 weg, vond het wel lang genoeg....Manuela had het wederom erg naar haar zin, want ook met dat nichtje is het dik aan, ondanks het leeftijdsverschil.

Vandaag een heerlijk rustig dagje. Ik ga dus zo de fysio bellen en dan strijken, ligt alweer veel.

Lekker zeg dat Mikke straks naar je ouders gaat, kan je even lekker doorgaan.
Maar erg herkenbaar wat je schrijft, aan de ene kant lekker, aan de andere kant...wil je haar eigenlijk niet meegeven. Tja...die stomme hormonen...ken dat gevoel maar al te goed hoor meid! Ik had gisterochtend een stomme aanvaring met Wilco. Had zin om heel hard te gaan huilen...sloeg echt nergens op.

Fijn dat jij je hart even hebt kunnen luchten bij die persoon vd levensbegeleiding en dat Wouter nu Mikke wat vaker mee op sleeptouw neemt.

Wat lief van je zus dat ze kleding voor je had gekocht! Erg leuk.

Je hebt een mooie buik hoor. Stuur je binnenkort nog nieuwe foto's vd babykamer?
Ik heb vd wieg alleen een foto op m'n telefoon staan en ik weet niet hoe ik dat op de computer moet krijgen.

Ga je met Koninginnedag nog iets doen? Wij gaan eerst even hier in het dorp kijken en afhankelijk vh week misschien nog ergens anders naar toe. Maar ze geven niet al te best weer op, dus misschien blijven we dan verder lekker thuis.
Ik hoop dat Wilco donderdag zin heeft om de overloop en het trapgat te sauzen, het steekt nu zo af bij de slaapkamers, vorig jaar onze slaapkamer gedaan, een half jaar geleden M. 'dr kamer en nu de babykamer. Dus als dan de overloop en het trapgat nog een verfje krijgt, is alles weer fris. Hoezo nesteldrang..ha,ha!

Wilco zou 1 dezer dagen ook de kleinste babykleertjes van zolder halen, daar heb ik al zin in om dat uit te zoeken.

Dat Oortjespad wat is dat precies, kinderboerderij ofzo?

Nou, succes met de kleertjes en het speelgoed!

Ik kijk al uit naar de afspraak volgende week bij de gync.
Jullie bijna op vakantie!

Liefs,
A

Terug
Bovenaan