voor Mariska

Volgens mij was het een week om niets te doen. De week, maar behalve de wc en stofzuigen heb ik niks in huis gedaan. Gelukkig heeft Jasper de handen wat dat betreft ook op de goede plek zitten. Hij heeft meer gedaan dan ik.
Hij staat nu ook te koken. Echt heel fijn zo'n kerel. We eten stampot boerenkool...hmmmmm lekker spekjes erbij en een lekkere worst. Hoop dat Joris dat ook lekker vind.

Vandaag aan het sauzen geweest. De kleuren zijn heel mooi. Lichtpaars en lichtgrijs. De accecoires worden donker paars en donkergrijs, staat vast echt leuk. Ben wel blij dat er nu wat gedaan is. Maakt het wat echter. We hebben ook niet veel tijd meer. Als Jasper straks weg is gebeurt er ook niks!
Ik heb ook 2 schilderijtjes gemaakt vandaag. Althans getekend. Moet nog worden ingeverfd. Haal vanavond denk ik even verf daarvoor. Wil het nu ook graag afmaken. Heb ook een ketting voor aan de wieg gemaakt. Leuk hoor. Wordt nu wat echter. Vooral omdat ik niet veel met zwangerschap bezig ben vind ik dat wel prettig! Gaat het meer leven.
Denk dat dat als je het geslacht weet ook wel zo is. Dan maak ik nog wat stoere of lieve dingetjes erbij die we pas later ophangen, want we willen het toch wel geheim houden!

HEjy ik ga...vertrouw jasper het stampen van de stampot niet toe hahaha!

Groetjes Annemiek

Ik heb ook alleen stofzuigen en de wc gedaan. En natuurlijk wel wassen gedraaid. Dus morgen wordt het daardoor uren strijken.....
Dennis heeft inderdaad ook wel wat gedaan maar het is geen schoonmaakwonder jammergenoeg.
Koken kan hij gelukkig ook wel, vind ik zelf niet zo leuk...
Wat leuk dat je al lekker hebt gesausd, lijkt het ten minste ergens op. En nog de schilderijtjes afgemaakt? Wij gaan morgen denk een en ander doen, want we hebben gewoon nooit tijd. Vanmorgen sinterklaas, volgende week weer sinterklaas.... En zo vliegen de weken voorbij.
Wel leuk die kleurtjes! En inderdaad je maakt het af met de accessoires. En je gaat het geheim houden? Moeilijk hoor! Ik heb het gewoon tegen iedereen gezegd, ik praat toch me mond voorbij.
En ga je het aan mij wel melden of echt aan helemaal niemand? .
Ja voor mijn man leeft het nu hij weet dat het een jongen is ook meer. En vanmorgen lag Feline bij me in bed en ging ze aan mijn buik voelen. Dus ik zeg" ja daar zit de baby. Toen gaf hij net een schopje en Feline keek meteen op, want ze voelde het! Echt zo leuk!!
Sinterklaas was wel leuk vanmorgen, Feline vond het wel een beetje eng.

En vond Joris de stamppot lekker?

groetjes Maris

Hey!

Schilderijtjes zijn af. Best leuk geworden. Beetje in de kleur van de kamer. Zal binnenkort even een foto plaatsen! En inderdaad super dat we met de kamer zijn begonnen. Jasper zei net dat als ie de hele week thuis is, de kamer dan waarschijnlijk wel klaar is! Leuk hoor!

BLeeeeh...strijken, niet mijn hobby.. Jasper heeft het net gedaan. Ik merk dat ik rustiger aan moet doen. Heb redelijk vaak harde buik en ook wel buikpijn. Maar vind het lastig om rust te nemen. WIl mn tijd graag nuttig besteden.

Joris vond sinterklaas niet echt interessant. De optocht en het muziekkorps vond ie wel erg leuk. En de pepernoten waren ook lekker! Maar het gaat inderdaad snel. Voor je het weet is het kerst.. en dan duurt het niet lang meer. Begin steeds meer naar de baby te verlangen. Laatst zag ik een foto van een baby'tje en toen werd ik erg nieuwsgierig naar het wonder in mn buik.

Ik zeg hier denk ik wel wat het is hoor..en anders stuur ik het wel in een priveberichtje via hyves. Denk niet dat er iemand die ik ken meelees hier, maar je weet het nooit he.
Maakt mij niet veel uit hoor als iemand het weet, maar Jasper vind dat niet zo leuk.
meer.
Leuk dat Feline reageerde op t schopje. Als ik Joris vraag waar is de baby dan aait ie mn buik, heel schattig.

Morgen gaat Joris dagje naar mn moeder en wij gaan rustig shoppen (maar eerst allebei naar de tandarts brrrrr.... ik moet al om kwart over 8. Niet uitslapen dus!
Misschien neem ik Joris wel mee, maar denk t niet zo vroeg!

Groetjes Annemiek

Leuk leuk leuk! Ik ben er nog niet helemaal uit met de babykamer.
Het strijken was wel te doen, maar ik merk ook dat als ik te lang sta ik
 last krijg van een harde buik. En ik kan ook niet stil zitten, nou ja wel om te forummen, maar verder krijg ik ook al schoonmaak nesteldrang, nu al...

Ja het vliegt inderdaad! Eerst sinterklaas, kerst, oud en nieuw, dan gaan we een midweekje weg en is mijn man jarig (30!!)
Dan nog even tot het verlof en dan afwachten tot de baby komt.....

Je weet nooit wie er meeleest hier! Dus zou een priveberichtje sturen met hyves als jullie het geheim willen houden.
Lief dat Joris je buik aait! Ze begrijpen volgens mij meer dan dat je denkt!

En had je gaatjes of viel het mee? En wat heb je allemaal geshopt?
Ik had weer een drukke dag vandaag. Mijn werkgever zit in het buitenland voor zakenreis (op uitnodiging, errug leuk natuurlijk) dus ik heb zijn e-mail en veel van de telefoontjes.... Dus heel druk gehad....
En bijna niet aan mijn eigen werk toegekomen...

groetjes Maris

Moeilijk he precies beslissen hoe het kamertje wordt is moeilijk he! Vind ik ook hoor. Nu zijn de kleuren en de commode rond maar ben nog niet helemaal uit de rest. Denk dat ik nog even wacht met verder spullen kopen. Als het een meisje is wil ik toch een popperig kamertje met roze en bloemetjes en dat kan ik pas na de geboorte neerzetten. Voor een jongen is dat toch minder duidelijk. Dan ga ik echt voor het stoere met meer grijs dan paars en dat zegt natuurlijk nog niet zoveel voor de buitenwereld. Vind het wel spannend hoor!

Zo nu al nesteldrang...lekker snel. Ik wil het ook wel een beetje, maar niet te gek hoor! Beetje keuken soppen ofzo.
Vanochtend Joris kamertje helemaal gesopt en lekker de bedden afgehaald. Nou dan voel ik het ook wel hoor. Buikpijn en veel harde buiken. Lijkt me niet helemaal normaal. Morgen verloskundige even vragen.   Heb best veel harde buiken. Even niezen en het is weer raak!

Wij gaan ook nog een weekendje of midweek weg met mn ouders. Om ze te bedanken omdat ze zoveel oppassen. Krijgt ze verder niks voor maar af en toe iets groters als een ketting ofzo. Nu vinden we het tijd voor een weekendje. Ook wel praktisch natuurlijk Heb je een oppas tijdens de vakantie hahahahã! Misschien kijken we of er met oud en nieuw iets is voor een midweek. Of een weekend ik januari.

Alles was goed bij de tandarts! Mag in januari of februari nog even naar de mondhygieniste. Wel prettig. Mijn tandvlees is ook zo gevoelig

Druk op je werk dus. Wel zwaar. Morgen lekker uitrusten!
Ik spreek je snel weer!

Liefs Annemiek

Ja ik wil eigenlijk de donkerblauwe gordijnen die ik nog heb van onze slaapkamer in het appartement door schoonmoeder laten vermaken. Zijn echt hele mooie velourse gordijnen. Dus dan gaan we denk met blauw en grijs tinten werken.

Paars zegt nog niks, je kan er alle kanten mee op! Leuk om het met accessoires voor een jongen of meisje te maken.
Af en toe moet het in eens gewoon allemaal perfect schoon zijn, wat met een kat en een kind niet echt lukt hahaha.

Wat zei de verloskundige vandaag over de harde buiken? En ik las bij het aankomen topic dat je al 10 kilo bent aangekomen, ik ga zo ook maar even wegen, al week niet gedaan!

Heerlijk een weekendje weg! Leuk dat je ouders zo veel oppassen, toch makkelijk en goedkoop. De opvang is echt verschrikkelijk duur....

Ik moet 2 december naar de tandarts, neem ik Feline gewoon mee. En mijn man moet 9 december, hopelijk gaat hij ook wel, want hij is doodsbang...

Vandaag alle kleertjes die ik weg wil doen (nou ja de kleinste maatjes, moet nog 1 heel krat doen....) gefotografeerd en op marktplaats gezet.

Morgen weer werken en overmorgen en dan al weer weekend!!

groetjes Maris

Hey!

Waarschijnlijk heb je als je dit leest weekend...heerlijk man! Wat gaat zo'n week weer enorm snel he! Ben alweer 24 weken zwanger vandaag! 5,5 maand. Dat is al bijna 6 maanden zeg! Maar goed..het moeilijkste deel moet nog komen!

Jasper gaat morgen weer varen. Niks aan. Wordt ook weer wat drukker. Alles weer zelf doen, maar dat overleven we ook wel weer denk ik zo. Hij gaat voor 3 weken weg en is met mn verjaardag waarschijnlijk wel weer thuis. Ik ben 17 december jarig. Precies tussen sinterklaas en kerst. Maakt de december maand nog leuker.

Alles was gelukkig prima bij verloskundige. Ze kon zowaar het hartje in 1 keer vinden.
Van de harde buiken zei ze dat dat waarschijnlijk kwam door slappe buikspieren. Ik zie ook dat mn buik enorm hangt. Zal daar ook mee te maken hebben denk ik. Ik wordt nu wel echt veel dikker op mn buik. Zal binnenkort even een foto maken en op hyves zetten.

Nou ik ga even verder uitrusten...ben zooooooo moe, niet normaal. Echt beroerd geslapen vannacht!

Groetjes

JAAAAA weekend!!! Echt heerlijk, ben er wel aan toe. Morgen nog naar het CB en boodschappen doen en zaterdag sinterklaas op Dennis zijn werk!
En de tijd gaat echt heel snel.... As maandag ben ik al 23 weken, jeetje jij nu al 24 weken!
Ja de laatste weken zijn wel het zwaarste, maar het is voor een goed doel.

Balen dat Jasper weer weggaat.... moet je inderdaad hard werken.... da's wel zwaar. Leuk dat hij met kerst en oud en nieuw thuis is!!

Fijn dat de verloskundige het hartje in 1 keer kon vinden. Ik heb ook slappe buikspieren dus ik heb ook last van af en toe een harde buik...
Ik moet ook weer een foto laten maken van mijn man en plaatsen, want mijn buik groeit erg hard.

Ik ga zo even op het zomerforum kijken en dan naar bed.

spreek je snel weer.

Terug
Bovenaan