voor Mariska

Leuk...morgen sinterklaas... Nog maar een weekje he!
Heb een overvloed aan cadeau's voor Joris, was niet de bedoeling, maar wel leuk. Wel allemaal kleine dingen hoor. Stuk of 6 cadeautjes!
Heb isteren ook nog via marktplaats de boerderij van little people gekocht. Is heel uitgebreid met extra stallen erbij.

Lekker dat je je afspraak kon verzetten. Door dit weer op de fiets of lopen is geen pretje.
Was echt bar en boos he! Jasper is vannacht om 4 uur opgehaald met de taxi. Beetje jammer dat zn vlucht toen gecancelled werd. Hij is nu pas 5 minuten de lucht in geloof ik. Sta je daarvoor zo vroeg op. Maar ja, weer kan niemand veranderen he!

Verder echt een rot nacht gehad. Joris was om half 11 wakker (toen ik net lag te slapen!) en toen om half 2 en daarna nog eens om half 5. Elke keer een dikke poepluier en enorm rode billen. Hij krijgt kiezen. 6 stuks in 1 keer. Logisch dat hij er last van had. Hoop dat deze nacht beter gaat in ieder geval op tijd slapen!

Nou fijn weekend...geniet ervan, doen wij ook. Morgen verjaardag van dochter vriendin en ook van mn opa!

Groetjes

Erg zin in morgen!   Feline krijgt een poppenbedje en ik moet nog met mijn schoonmoeder een duplodoos gaan kopen. Dennis krijgt geheugen voor de pc en ik weet niks....
Feline krijgt ook baksetjes en een dvd van nijntje (die laatste vond ik van de week ingepakt in de kast, volgens mij ergens gratis bij gekregen, weet zij toch niet)

Ik ben wel naar de supermarkt geweest, maar ik hoefde niet langs bomen. Maar was al geen pretje. Balen dat Jasper zo lang heeft moeten wachten....

Oh inderdaad als je echt net lekker ligt worden ze wakker... Wel zielig altijd als het om vieze luiers door tandjes/kiesjes komt! Is die poep ook altijd zo zurig erg zielig voor die ukkies.
En ik gaf Feline dan voor het slapengaan een zetpil, dan lukte het wel eens om haar door te laten slapen.

Alvast gefeliciteerd met je vriendin en je opa en niet te veel gebak eten he! hahaha
Bij mij staat de teller op 8,4..... gaat ook al weer hard.

groetjes Maris

HEy!

Hoe is het met de kramp in je benen enz afgelopen? Nog erg last van?
En hoe was sinterklaas?
Wij hebben een leuke drukke dag gehad. Net thuis, dus Joris net pas in zn bed gelegd.
Hoop dat hij dan morgen lekker uitslaapt en ik ook hahaha!

verder wordt ik bijna bont en blauw geschopt. Baby'tje weet mn ribben wel te vinden.
We hebben ook een afspraak voor pretecho op 22-12. Duurt nog wel even maar hebben we iets om ons op te verheugen.

Nou ik ga snel slapen op tijd op bed en ik hoop dat ik morgen weer helemaal de oude ben...nu nog wel heeel erg moe en last van mn darmen!

Groetjes Annemiek

De kramp is al iets minder, dus ik ben helemaal blij!
Sinterklaas is dus volgende week.... mijn man had nog gevraagd aan een collega of het zaterdag was en het is zaterdag alleen dus niet gisteren...
Dus we zijn naar opa geweest, was erg leuk, hij vond het leuk dat we er waren. Wel zielig want hij is natuurlijk helemaal alleen en hij wil niet naar oma toe omdat hij dat niet aankan. Hij had een rapport gekregen waarin staat dat zij zich nu vastklampt aan mensen als ze weg gaan. En hij kan dat niet aan... hij zou haar dan mee nemen, terwijl dat gewoon echt niet kan, want ze is toch wel zo vergeetachtig/dement dat ze alle hulp/verzorging nodig heeft. En die kan hij haar niet geven.

En heeft Joris uitgeslapen? Feline vond het om 6 uur tijd om wakker te worden.... Gelukkig om 7 uur weggelegd en toen heeft ze nog anderhalf uur geslapen.
Ik wordt ook veel geschopt, vind het weer zo leuk! Gisteren was hij aan het draaien dus mijn hele buik ging heen en weer.

Oh spannend!!!! Nog een maandje en dan weten jullie wat het is (mits natuurlijk de baby de benen niet bij elkaar houdt)

Hopelijk heb je lekker geslapen en niet zo veel last meer van je darmen.

groetjes Maris

Met de darmen gaat het goed...en ik heb ook heerlijk geslapen, daar knap je echt van op. Morgen maar eens flink aan de bak met schoonmaken. Boven maar beginnen en dan elke dag een beetje te doen totdat de boel aan kant is. Ik probeer alles 's ochtends te doen en dan niet meer dan een uurtje per dag het zware werk zeg maar...anders wordt het veel te vermoeiend en krijg ik last van mn bekken.

Sneeuwt het bij jullie ook zo? Hier gaat het maaar door. De hele auto ondergesneeuwd toen ik net nog even weg moest. Meteen aan het vegen...echt winter weer, leuk hoor. Ik ben gek op de winter.

AAah...balen van sinterklaas..maar nu heb je het nog tegoed, ook leuk. Ik was ook in de war. Dacht dat het nu vrijdag al was, maar we moeten nog een weekje wachten.
Zoek nog een leuk ideetje voor het eten dan...weet jij nog wat? Wilde eerst gourmetten, maar heb geen zin in die stank eigenlijk!!

Nou ik ga snel slapen!

Groetjes Annemiek

Lekker dat het weer beter gaat met je darmen! En nog veel gedaan vandaag? Ik heb 2 vrouwen uitgenodigd voor sollicitatiegesprekken, 1 volgende week en 1 de week erop. En ik heb nog nooit een sollicitatiegesprek gevoerd, dus ik ga me komende week goed voorbereiden, vind het erg spannend!
Het zware werk ga ik ook niet meer doen hoor, want dan krijg ik last van mijn rug. Hier heeft het gesneeuwd, maar het blijft hier nooit liggen...... grrrrr we moeten verhuizen! Bij mijn zus had het niet gesneeuwd en die woont in Nieuw Buinen (tegen groningen aan) Dus niet het hele noorden had sneeuw.
Morgenochtend weer op controle bij de vk om half tien al, dus lekker op tijd weg ga ik gezellig lopend!
We gaan waarschijnlijk zaterdag niet, want we moeten echt aan de babykamer beginnen en we moeten echt weer een keer naar oma toe, die zit natuurlijk alleen in het verpleeghuis en schijnt het af en toe best zwaar te hebben. Dus dit gaat even voor.

Feline moet trouwens al bijna weer nieuwe schoenen, ik denk nog een week of 2.... Zonde, maar ja 2 verschillende maten voeten, dus dan gaat het hard. Kan moeilijk die ene 2 maten te groot hebben..

Gourmetten is leuk, maar inderdaad die vieze lucht! En wat vind je van kaasfondue? Of moet Joris ook mee eten, want ik weet dat Feline het niet blieft, want er zit natuurlijk altijd wel een klein beetje wijn in.
Hartige pannenkoeken met spek en zo?
Oh en nu bedenk ik met iets lekkers! Ik heb in een slagerij gewerkt en daar maakte ik altijd gevuld stokbrood: dunne afbakstokbroodjes door de helft snijden en ook plat door de helft snijden.
De vulling smeer je erop en bovenop dunne plakjes ontbijtspek en geraspte kaas. En dan op 175 graden in de oven doen voor een minuut of 20 (en dan een eruit halen en kijken of het gaar is (ik weet de exacte tijd niet ik kijk dus altijd gewoon even hahaha)

Vulling voor 2 stokbroodjes: 5 ons gehakt, zakje kruiden, scheutje ketjap, 1 paprika, 125 gram champignons, 1 grote ui, 2 teentjes knoflook. Al de ingredienten in de keukenmachine fijn maken. Dan alles door elkaar en op de stokbroden verdelen. Je houdt altijd wel gehakt over, want je moet het er niet te dik op smeren, anders is de verhouding zoek. En dat restantje maak je snackballetjes van door een beetje paneermeel er door heen te doen waardoor de balletjes niet uit elkaar vallen.

Ik hoop dat je er wat van kan maken, wij vinden het hier in ieder geval erg lekker. Eventueel kun je natuurlijk de helft doen en dan serveren met een soepje, ook erg lekker!

groetjes Maris

Hoe was het bij de verloskundige? Alles goed gegaan?
Stelt vaak niet zoveel voor he!

Ik heb vanochtend met joris diploma gezwommen..hahaha...heel grappig, zn 1ste zwemdiploma! Er zullen vast nog een aantal volgen! Was druk...enorm. Iedereen had oma's en opa's meegenomen...en heel veel papa's (waren die dan allemaal vrij!) echt apart, had er nooit aan gedacht om iemand mee te vragen.
Heb Joris nu al op bed. Hij was heel erg moe. Hoop dat ie een beetje snel gaat slapen. Vanmiddag met mn moeder naar de prenatal om het geraamte voor het hemeltje van de wieg te halen. We hadden bij Joris een kap erop maar die ging steeds los, dus wilde nu wat anders. Mijn moeder gaat de bekleding naaien en ook de gordijnen...beter!

Jammer dat je zaterdag niet gaat..maar ja..Feline snapt het toch nog niet dus zal het ook niet zo erg vinden. Hoe gaat het met haar? Met slapen en lopen?

Joris loopt al hele einden zelf. Hoef m gelukkig niet meer steeds te tillen. Hij slaapt ook weer door gelukkig. Nu tot kwart over 7 meestal..ideaal. Dan nog even samen in bed tot een uur of 8 en dan rustig aan beginnen. Heerlijk.

BEdankt voor het receptje..dat stokbrood lijkt me heerlijk. Of ik het 5-12 ga maken weet ik niet, maar ga het zeker een keertje doen!

Nou ik ga even verder lezen!

Liefs Annemiek

Alles was weer goed. Bloeddruk 110-55 dus heel netjes en het hartje klopte goe.d Feline heeft het ook gehoord, die zat naast me op de bank, errug leuk!

Gefeliciteerd met zijn eerste diploma!! Op zich leuk om iemand mee te nemen, maar ik zou het ook niet hebben gedaan, want als ze voor de A gaan is toch wat specialer...

Leuk dat je moeder het gaat maken! Onze kruimel gaat eerst in de wieg waarin mijn oudste nepzus heeft gelegen (36 jaar oud onderhand). En die heeft mijn moeder opnieuw bekleed voor Feline al. Witte stof met geborduurde poesjes (wit stiksel) en bijbehorende hoeslakens en alles zit erbij.
Alleen nog blauwe dekentjes halen, want ik had toen alles roze..

Feline heeft het inderdaad toch niet door, volgend jaar misschien wel en dan gaan we natuurlijk wel.
Met Feline is het al weer 2 nachten raak.... 2 uur lang wakker en spoken. Dus ik ben nu erg moe, maar ik ga nu maar geen dutje doen want ik wordt daar echt verrot van.
Met lopen gaat het goed, alhoewel ik wel denk dat haar schoenen te klein beginnen te worden. Ze zeggen dat ze dan wat moelijker gaan lopen omdat ze de tenen optrekken waardoor het evenwicht weg is.
Dus ik ga volgende week weer eens op schoenen uit. Ze zijn net een paar weken... Verder loopt ze wel hele stukken. Gisteren de supermarkt onveilig gemaakt. Echt zo leuk, ze liep steeds weg!

Ja echt het proberen waard! En wraps tortilla maak je dat wel eens? Heb ik ook nog wel een ideetje voor!

Ik ga even verder forummen en heerlijk met de benen op de bank. Mijn man heeft vanmiddag ipv morgenmiddag vrij en die gaat stofzuigen en koken!

groetjes Maris

Terug
Bovenaan