voor Mariska

Balen zeg van die schoenen...zo lang naar gezocht... Wij hebben ook het 2de paar nu.
Ik kreeg de tip te wachten totdat ze 4 weken kunnen lopen. Schijnt dat voeten als kinderen gaan lopen snel een groeispurt kunnen krijgen. Wij hebben een week gewacht. en toen nieuwe gekocht omdat ze in de aanbieding waren. De oude waren mt 18 en nu hebben we mt 20. Niet aan laten meten, maar dat wil ik als deze te klein zijn wel gaan doen. Hoop dat dat nog een tijdje duurt want de schoentjes die hij nu heeft vind ik zooo leuk. Ik heb hem trouwens niet heel vaak meer schoentjes aan..alleen buiten. Hij kan prima op sokken lopen en dat is beter voor de voeten schijnt.

Kijk je ook het blok? Vanavond finale..ben benieuwd!

Ik ben morgen 25 weken zwanger. Wat gaat het toch snel. Als ik eraan denk hoe snel de tijd straks gaat met kerst en oud en nieuw en zo dan denk ik steeds dat het al bijna zover is! Misschien gaat dat nog wel tegen vallen.
Wij waren van plan weg te gaan met oud en nieuw, maar is helaas niet zoveel meer vrij. Moet nog even goed zoeken, maar denk dat het toch niet doorgaat. Misschien op laatste moment iets boeken!

Nou ik ga even wat drinken en straks het blok kijken!

Groetjes Annemiek

D'r schoentjes leken vandaag wel goed te zitten. Toch maar echt even langs een winkel om te laten opmeten.

Oh dat hadden ze mij ook mogen melden met die groeispurt... Feline liep 2 weken toen ik ze heb gekocht (eerder kon ik geen mooie vinden)
En nu hebben ze bijna nergens meer leuke schoentjes, echt balen. En Feline loopt hier ook altijd op antislipsokken of blote voeten. Is inderdaad veel beter voor de enkels en het vormen van de voeten.

Ik kijk het blok niet (heb het wel een paar keer gezien, maar zat er niet vanaf het begin in, dus dan vind ik het niet leuk), maar wie hebben er uiteindelijk gewonnen?

Ja al weer 25 weken, ik maandag 24.... De tijd vliegt voorbij. Ik had al een topic geopend dat we morgen echt aan de slag gaan, nu al zin in!

Wat wil je doen met oud en nieuw? Ik weet nog wel een leuke boerderij in Nieuw Buinen? Maar beetje dicht bij denk?
En ben je wel eens in Noordwijk geweest? Echt een aanrader om daar eens te gaan logeren ergens, het is daar zo ontzettend leuk! Gezellige eettentjes en leuke bungalows.

groetjes Maris

Heey!!!!

Hoop dat je man lekker opschiet vandaag. Klaar hoeft natuurlijk nog niet. Maar voelt al lekker als er een beginnetje is gemaakt he! Je berekening van 6 weken nog daar schrok ik een beetje van...ongelofelijk. Wat gaat het toch snel he!
Kan me voorstellen dat Jasper rond kerst/ oud en nieuw ook geen zin heeft om te klussen. Ik heb dan meestal ook veel meer zin om andere dingen te doen. Wil nog even een keer met zn drieen naar een kerstmarkt in Duitsland ofzo!

ZOnet even gewinkeld. Moest echt wat halen. Ben nu echt erg moe. Normaal is het heel dichtbij naar de winkels (10 minuutjes lopen ofzo!) maar nu valt me dat steeds zwaarder. Ben een dik uur weggeweest en ben helemaal moe. Vanmiddag naar een beurs hier in de buurt. HEbben ze allerlei kerstspul, ga met mn moeder dus wel gezellig.
Nu eerst even eten zo en met de benen omhoog!

Groetjes Annemiek

Hij heeft al het hout al geschuurd, moet nog een keertje en wat hout aanpassen, ze hebben beetje veel met extra latjes gedaan.
Het begin is er wel!
Ja snel he! Dus een paar zaterdagen die vrij zijn nog klussen. Ik moest bloed laten prikken (5 minuten hard gefietst) en was bekaf. Dus die vrouw die ging prikken: rustig aan he moedertje... hahaha
Ach ik ga zo boodschappen doen, dan kan ik vanmiddag met Feline bezig houden en Dennis weer verder gaan.
Veel gekocht op de markt?

Feline d'r haar is vandaag voor het eerst geknipt door een vriendin van mij, erg schattig! beetje aan de achterkant op 1 lengte en een rechte pony.

Fijn dat het zo opschiet! Is hij vandaag ook weer aan het werk? owneej..je ging naar oma toch? Hoop dat het goed met haar gaat. In ieder geval fijn dat jullie goed om haar denken. Is niet niks natuurlijk!

Ik heb even gekeken naar bungalows in Noordwijk. Ziet er erg leuk uit. Maar is allemaal even te duur. Nieuw Buinen is inderdaad wel heel dicht bij. Denk dat het een last-minute wordt of dat we helemaal niet gaan. We zien wel.
Vandaag rustig dagje. Niks gepland, dat is wel lekker. Joris sliep vanochtend tot 8 uur! Begon me bijna zorgen te maken! Maar wel heerlijk. Zat om half tien nog aan het ontbijt.

Joris slaapt de laatste tijd weer veel meer. Geen idee waar dat aan ligt. Misschien een sprongetje? Hij sliep sinds ie een maand of 8 a 9 is nog maar 1 keer tussen de middag van half 12 tot half 3. Nu slaapt ie meestal van 11.15u tot 14.00u en dan om half 4 is ie weer moe en tegen 4 stop ik m dan maar in bed. Dan slaapt ie rustig nog tot half 6 en moet ik m wakker maken. En daarna natuurlijk om half 8 weer zn bed in. Ben blij dat hij geen moeilijke slaper is (nou ja...meestal niet!)

Ik zat net naar mn buik te kijken en die groeit echt maar door. Denk ik het ene moment het valt wel mee..het andere vind ik mezelf echt enorm hahaha.. Volgens de weegschaal thuis niet meer aangekomen, maar mn buik is zeker weer dikker geworden!
Ik loop steeds door winkels  heen om iets te kopen voor de baby, ben dan echt op zoek, maar op een of andere manier kan ik me er niet toe zetten wat te kopen en haal dan liever wat voor Joris. Heel vreemd.  Misschien dat dat komt omdat ik  straks weet of het een jongen of meid is (als de kleine meewerkt) en als het een meisje is wil ik hele andere spullen dan bij een jongen. Dus nog maar even geduld. Heb ik in het nieuwe jaar ook nog wat te doen he!
Jullie hebben aan iedereen verteld dat je een jongen krijgt toch? Lijkt me wel relaxed, maar dat wil Jasper absoluut niet. Denk dat ik als  het een jongen is er geen problemen mee heb (winkelen kan dat iets neutraler) maar als het een meisje is weet ik niet of ik het  roze kan laten liggen als er iemand bij is. We zullen zien. Denk dat ik tegenover iedereen  ga zeggen dat ze het niet konden zien op de echo en wij het ook niet weten. Als je dan wat roze koopt kun je zeggen dat je het  toch graag in huis wilt hebben  voor het geval  het een meisje is!

Ik hoor Joris alweer boven, dus ga snel even eerst een boterham eten voor we weer  'aan de slag' moeten!

Groetjes Annemiek  

Morgen gaan we weer verder. Vanmorgen naar sinterklaas geweest, was erg leuk!
Feline vond zwarte piet niet meer zo eng gelukkig. En ze heeft meteen met het Duplo gespeeld!
En we zouden morgen naar oma gaan, maar we gaan toch hier aan de gang en dan denk ik dat we volgende week gaan.
Vandaag hebben mijn schoonouders opa meegenomen naar oma. Dus ze zagen elkaar weer na 6 weken. Vonden ze beide erg fijn. Alleen opa had nu wel goed door hoe vergeetachtig oma is. Nu moet hij toch echt stappen ondernemen om naar het tehuis te verhuizen, we kunnen hem niet dwingen en hij wil niet echt.

Bungalows zijn wel prijzig, maar misschien in noordwijkerhout
http://www.sollasi.nl/BungSollasi/       NL/bs_prices.aspx

Heerlijk niks gedaan! Je hebt helemaal gelijk. Fijn dat hij doorsliep tot 8 uur! Feline ook zoiets vanmorgen, heerlijk!
Joris doet natuurlijk meer en door het lopen ontdekt hij meer, dus veel indrukken moeten er dan verwerkt worden.
Feline heeft vandaag 20 minuten in de auto geslapen en vanmiddag een uurtje gerust in haar bedje. Nou ja gerust, ze heeft alleen liggen kwebbelen. Maar nu slaapt ze sinds 19 uur als en ik heb goede hoop!
Ik denk dat we moeten proberen haar tussen de middag een uurtje ipv 2 uurtjes te laten slapen en dat het dan beter gaat 's avonds.

Lekker he dat je buik zo groeit! Ik vind het heerlijk. Moet zeggen dat ik nu meer een puntbuik heb dan bij Feline, daar was ik rondom zwanger. 9 van de 10 keer klopt het wel die zogenaamde fabel. Rond een meisje, punt een jongen.
Ik ga morgenochtend weer wegen, wordt weer tijd!

Ben benieuwd hoe mijn suiker was, vrijdag laten prikken, ik hoop dat het goed was!

Ja koop nog niet te veel, dan kun je na de echo helemaal los!
Misschien kan Jasper het niet voor zich houden en kun jij lekker shoppen als jullie weten wat het is!
Dat in huis hebben voor het geval het een meisje is trapt niemand in hoor hahaha!
Ik heb nu ook al aardig wat gekocht, maar hou nu even op, eerst de kamer helemaal klaar en dan inrichten!
En we waren best al uit de naam (Gijs), maar ik wil het toch niet. Dennis ook niet meer. Hij had een kat die zo heette, dus we gaan een andere naam zoeken.

groetjes Maris

Hoop dat jullie opgeschoten zijn met het kamertje. Gaat het sneller dan verwacht? of juist niet?
Leuk dat je toch naar sinterklaas bent geweest, voor Feline altijd leuk en zelf ook wel gezellig. Mooi dat ze duplo kreeg. HEb je altijd iets aan!

Vervelend hoor de situatie met opa en oma. Kan me voorstellen dat opa niet wil verhuizen. Maar zou toch voor allebei het beste zijn denk ik, allebei alleen is ook niks. Maar zoals je zegt, je kunt m niet dwingen.

Had Joris gisteren zo goed geslapen...vannacht werd ie weer wakker. Ben ik nu niet meer gewend, dan is het extra zwaar.

Ik zit nog niet zo te wachten op een dikkere buik hoor. Vind het zo wel goed genoeg. We moeten nog zo lang. Heb er nu nog geen last van, maar weet nog wel heel goed hoeveel last je ervan kunt hebben. Bij Joris was ik uiteindelijk formaat olifant. Kwam op het laatst 2 kilo per week aan door het vocht en nog vanalles...niet lekker meer.
Hoop dat dit deze keer meevalt. Maar we zullen zien. Haal in ieder geval geen lekkere dingen in huis zodat vreetbuien niet of nauwelijks mogelijk zijn. Soms sta ik bij de kast echt te balen...geen chocola..geen lekkere koeken, geen chips..ja dat schiet niet op en dan ga ik maar wat anders doen!

Ik zit echte gooische meisjes te kijken. Een van die meiden..Bo is de dochter van mn ex-baas. Krijgt net een audi cabrio cadeau van dr vader omdat ie het gewoon leuk vind om te geven. Die is beter voor zn dochter als voor zn personeel. Leuke vent, maar je moest echt enorm hard werken voor een hongerloontje. Gelukkig werk ik er niet meer, anders zou ik het niet kunnen laten er wat over te zeggen. Toen ik er nog werkte kon de kerstbonus er niet meer af terwijl we dat altijd (van de oude baas) kregen. En dat gingen ze ons vertellen tijdens de kerstborrel (met nog veel meer rotnieuws...lekker is dat voor de kerst. Vonden ze denk ik wel prettig dat we dan 2 dagen niet werkten en de woede een beetje gezakt was.... Kan er nog kwaad om worden. Helemaal als je dit dan ziet..maar goed. Ik werk er gelukkig niet meer!

Heb echt zin in deze week. Ga lekker shoppen dinsdag. Mijn dwarsfluit kan ik halen, die is gerepareerd en natuurlijk weer zwemmen en sinterklaas vieren. Komt wel goed dus. En dan nog een weekje..komt Jasper al weer thuis.

Waarom moest je suiker laten prikken? Waren er aanwijzingen? Spannend hoor. Hoop dat het goed is!

Ben benieuwd hoe het gaat met jullie kamertje! Hoor het wel!

Liefs

ow trouwens...ik vind Gijs een erg leuke naam. wij hebben er nog aan gedacht, Maar een kindje, net geboren in onze kennissenkring heet al zo. Ben benieuwd wanneer jullie eruit zijn. WIj moeten ook nog even nadenken. HEb trouwens wel wat proefkaartjes besteld. Hoop dat ik kan kiezen!

Terug
Bovenaan