voor Mariska

Tot nu toe slaapt ze, dus ik heb goede hoop!
Ik gebruik bambix voor pap en eerlijk gezegd geen idee of er suiker in zit, doe er zelf nooit iets in. En ze raden het voor 's nachts zeker af omdat je zelf toch ook niet eet midden in de nacht.
Ik doe niet precies wat ze daar zeggen hoor, want ik moet bij Feline gaan zitten voor ze in slaap valt, nou dat heb ik 1 keer geprobeert en het werkt dus niet. Dus nu laten huilen, dat werkt wel!

Ja leuke foto's he! Moet van mijn schoonvader nog de foto's krijgen die hij heeft gemaakt van het uitpakken zelf. Ze zijn inderdaad verwend! Moet zeggen dat ik superblij ben met de duplo, echt heel leuk die boerderij!

Leuk dat ze bij jullie ook aan de baby hebben gedacht! Feline is nu wel een beetje gek met een aapje. (voor 2 euro bij Dirk van de Broek gekocht toen ik zwanger was van haar) Ik heb er ook een blauw hondje van, die wordt voor ons zoontje. Leuk he als ze een favoriete knuffel(doekje) hebben!

Hoe is het met Joris? Vervelend dat hij ziek is geworden. 39,4 is best hoog. Gelukkig kan het ook weer snel zakken.

Jeetje ja 6 maanden alweer! Ik ben half december 6 maanden. En het valt mij ook wel mee, alleen nu Feline zo slecht slaapt is het zwaarder, maar verder is dit eigenlijk een makkelijkere zwangerschap.
Vind het trouwens ontzettend leuk dat we nu een mannetje krijgen, stiekum erg blij mee!

Nou ik ga maar stoppen, moet nodig naar bed toe!

groetjes Maris

HEy!

Leuk dat je nog meer foto's krijgt van sinterklaas. Het is voor haar en Joris de 2de keer maar de 1ste keer stelde erg weinig voor he! Wij hebben toen zelfs helemaal niks gedaan.

Hoop dat je vannacht ook goed geslapen hebt en dat Feline doorheeft dat het het allerlekkerste is als ze s nachts gewoon slaapt.
Joris heeft van gisteren half zeven tot vanmorgen half negen geslapen. Maar ja..hij was ook ziek he!
Vanochtend leek het beter te gaan, maar ik was net bij mn moeder en toen kwam de koorts weer opzetten. Hij begon helemaal te trillen en te wiebelen en wilde alleen maar op schoot. Thuis snel koorts gemeten (39,9!) en toch maar zetpil gegeven voor het slapen. Nu zijn mn zetpillen alleen op (heb er nog 1 gelukkig)! Gelukkig wil mn vader nog wel een doosje halen, zou sneu zijn als ik straks niet genoeg heb. Wil hem niet te vaak geven, maar als hij zoveel koorts heeft doe ik het toch maar. En lekker veel drinken natuurlijk. Gelukkig wil ie dat wel. Eten niet, maar dat komt wel weer.

Voel me zelf ook niet al te lekker. Schijnt wel een beetje rond te gaan. Nou we doen gewoon rustig aan (morgen maar een keer niet zwemmen!) en hopen dat we dan snel beter zijn!

Ik hoop dat jij lekker hebt gewerkt en morgen vrij toch?

Groetjes

Vorig jaar hebben wij het wel gedaan, maar had Feline het nog niet door.
De foto's duurt meestal wel even, mijn schoonvader is niet zo snel. Ik ga hem zo maar even bellen denk ik!

Vannacht werd ze weer wakker van hoesten, dus bij ons gelegen en niet goed geslapen. Dus we waren weer lekker verrot vanmorgen.

Even tussendoor: ik word toch hard geschopt en toen ik me hand op mijn buik duwde schopte hij nog harder! Echt zo leuk!!

Wat sneu voor Joris, gaat het inmiddels beter? Ik had ook vorige week nog maar 2 zetpillen, dus afgelopen zaterdag maar even bij de supermarkt meegenomen, gelukkig hadden ze die daar.

D'r heerst wel van alles hoor, ik ben zelf al weken verkouden en het zit helemaal vast. Als ik buk heb ik ook zo lekker een onwijze koppijn meteen. Dus ik buk maar niet meer...

Wel heerlijk gewerkt vandaag en de sollicitante was wel goed, maar ze heeft morgen ergens een tweede gesprek dus ik denk dat ze daar wel wordt aangenomen. Waarschijnlijk gaan we nu voor een uitzendkracht, want een kracht die geen zekerheid krijgt over wel of niet blijven nadat ik terug ben dat werkt niet echt merk ik in de gesprekken. Wel jammer. Morgne inderdaad vrij. Nou ja ik moet hier nodig weer wat doen (na het klussen van zaterdag nog niet alles stof weg gezogen, dus dat ga ik morgen doen. En strijken en de was doen....
En ik ga even liggen tegelijk met Feline, heb ik echt nodig nu!

Ben jij trouwens als met je boom bezig? Ik ga as vrijdag met mijn schoonmoeder en Feline naar het tuincentrum (nog bonnen voor 100 euro!! van mijn werk gekregen voor de verhuizing en verjaardag, echt heel leuk!!) Dus ik ga even kijken wat ik hier nog heb en wat ik graag wil en dan heerlijk kopen!

groetjes Maris

Joris is nog steeds ziek en zielig! Gisteren 41 graden koorts..heeel erg  sneu. Toch maar doktersdienst gebeld, die hadden ook niet veel te melden. Mocht wel langs komen maar dat heb ik maar niet gedaan. Vanochtend huisarts gebeld en langsgegaan. Gelukkig niks met de oren en longen waren goed schoon. Was volgens hem een virus, besmettelijk dus. Hoop dat het mij bespaard blijft. Gaat nu gelukkig  iets beter met hem.  HEb ouders van Emma gebeld dat ze zelf moesten weten of ze haar zouden brengen of niet. Ze hebben besloten haar niet te brengen/ zou ik ook niet doen..stel dat ze wel ziek wordt..dan is het een beetje je eigen schuld. Ze konden gelukkig nog een andere oppas regelen. Vind het zelf ook wel erg lekker hoor. Ben toch vanaf zondag al alleen maar met Joris bezig, je loopt de hele dag met m rond he.
Vandaag was mn moeder er de hele dag. Gaf een beetje lucht, was wel heel lekker. Ze heeft voor mij de kerstspullen van beneden uit de kelder gehaald. Ik ga die trap niet af als ik zwanger ben. Beetje gevaarlijk.
Nu staat de kerstboom er al volledig opgetuigd en mooie takken met lampjes, erg gezellig. Joris vind het ook heel mooi. Hij kijkt er vanaf een afstandje na en weet volgens mij heel goed dat hij er niet aan mag komen. Hoop dat de ballen heel blijven hahaha...!
Jij een lekkere vrije dag gehad? Jammer van die sollicitant..maar ja je weet het nooit. Misschien wordt ze daar wel niet aangenomen.
Zie nu trouwens heerlijke wintersport foto's op het nieuws en krijg meteen zin. We zijn 2 jaar geleden geweest voor het eerst. Wat is dat lekker zeg..! Maar ja vorig jaar was Joris er net en nu is skien natuurlijk ook niet echt een optie hahaha!

Heel grappig, maar ik wordt ook ineens enorm geschopt aan de bovenkant van mn buik zie een echt uitstulping. Doet ook wel een beetje pijn eigenlijk..hahahaha...hou nu maar op!!

HEy ik ga even koffie maken!

Groetjes Annemiek

Hoe gaat het nu met Joris? Hopelijk al weer opgeknapt. En goed dat je Emma d'r ouders hebt gebeld en lekker dat je nu alleen Joris had. Je hebt dan toch altijd veel aandacht voor je zieke kindje nodig.
Lekker dat je moeder je heeft geholpen! En inderdaad geen rare trappen af gaan als je zwanger bent!
Ik ga morgenavond met mijn schoonmoeder een kerstboom kopen en wat versiering. Weet ongeveer wel wat ik al heb (zilver, blauw en wat witte dingen) Ik ga morgen eens kijken wat ze allemaal hebben en misschien wat extra decoratie voor in huis (voor het raam enzo). Heb 100 euro aan bonnen, dus naast de kerstboom heb ik nog aardig wat te besteden. Gelukkig hoeft niet alles op hahaha.
Ik denk dat ik onderin wat veilige ballen hang, die ze niet kan stukmaken als ze vallen. Sowieso moet ik zorgen dat de onderste ballen niet spiegelen, want dan gaat Goofy er mee aan de haal!

Heerlijke vrije dag gehad. Ik heb het huis van onder tot boven gestofzuigd (lag nog vol stof van het schuren) en ik had er de energie voor, dus dan moet je het doen toch!?
Morgen weer een dagje werken en dan al weekend! Vrijdag met een vriendin naar de markt als het weer lekker is. Zij heeft gisteren de eerste echo gehad en is 10 weken en 3 dagen zwanger en het is 1 kindje en alles zag er goed uit! Echt erg fijn!
Misschien moet, nou ja ik heb het zelf aangeboden, ik vrijdag wel kerstkaarten in enveloppen doen en de enveloppen plakken. Waren nog niet binnengekomen, dus mijn werkgever baalde zo dat hij er geen tijd meer voor heeft om ze voor het weekend weg te hebben.
Ach het is niet zo''n erg klusje, vind het wel leuk om te doen.

Ik had vandaag nog een sollicitante en die is nog beter dan die van maandag. Dus ik ga morgen met mijn werkgever bespreken en ik hoop dat hij haar aan wil nemen als vervanger. En als dat niet gaat dan gaan we voor een uitzendkracht denk ik. De meeste willen toch zeker weten dat ze na het verlof (uiteraard als ze geschikt zijn) mogen blijven.

Ik ben nog nooit op wintersport geweest en het trekt me ook niet. Hou niet zo van de kou.... Ik moet zeggen dat het er wel mooi uitziet hoor, sneeuw enzo, maar niet voor een hele week of langer! hahaha. Misschien kun je volgend jaar wel op wintersport? Oppas voor de kinderen en een weekje weg? Ik moet er zelf niet aan denken hoor om zo lang zonder Feline te zijn. 1 nachtje vind ik al erg!

Geweldig he dat getrap! En inderdaad af en toe gewoon pijnlijk... Af en toe heeft hij mijn blaas te pakken en dan moet ik toch vaak plassen..... hahaha
Nou ik ga nog even forummen en dan weer brood smeren en kleding voor morgen strijken en naar mijn bedje toe!

groetjes Maris

Mijn man kwam trouwens met de naam Merlijn. Het past goed bij Feline, ook uit een sprookje/fantasieverhaal.
Wat vind jij er van? Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd.

groetjes Maris

Ik ga ook geen weekje weg zonder kinderen hoor! Moet er niet aan denken. Heb al moeite met een middag. Dat gebeurt nog wel eens, maar een hele dag, als het niet nodig is echt niet!

Joris is niet meer heel erg ziek, maar ook nog niet beter. Hij wil nog niet eten en ook niet veel drinken en is heeel erg moe steeds. Als ik m dan in bed leg is ie na een uurtje weer wakker (overdag) wil nu even doorzetten om weer een beetje in ritme te komen. Hoop dat dat lukt. VInd het moeilijk om m nu te laten huilen maar heb het gevoel dat hij dat doorheeft en daar misbruik van maakt. Hij huilt nu ook en heb mezelf voorgenomen eerst dit berichtje af te schrijven voordat ik ga kijken. Hij ligt er een uurtje dus hij moet minimaal nog 1 en liever nog 2 slapen. Maar ben wel blij dat het op veel gepiep na beter met m gaat. Kost wel heel veel energie zo'n ziek kleintje. Vannachtw was ie om 3.30u en om 4.30u wakker. Hij had gisteren nauwelijks gegeten dus dacht dat ie honger had. Toen toch maar een fles pap klaargemaakt voor m. Die dronk ie op in zn bedje en viel toen weer om slaap. Helaas niet zo heel lang (6.30u) maar goed.
Gisteren naar bios geweest met een vriendin, was eerst niet van plan te gaan ivm Joris maar mn zusje kwam oppassen en hij slaapt toch de hele avond. Was wel heel gezellig. De film bride flight gezien. Wel leuk, maar typisch nederlandse films met platte sex. Daar hou ik echt niet van..zo zinloos. Maar was toch wel leuk om een keer weer naar de bios te gaan. Was echt te lang geleden.

Joris was stil...maar begint nu weer...balen. Maar toch nog even volhouden..het geluid zwakt alweer af gelukkig! Wil zelf ook graag beetje rust. Was veel te laat thuis en sliep rond 12-en gisteren, dus kan wel wat gebruiken. Vanmiddag wel even met Joris eruit een klein stukje lopen. Denk even naar mn achterbuurvrouw en vriendin. Die is 2 weken eerder dan ik uitgerekend en is heel hard met de babykamer bezig. Ben heel erg benieuwd.

Nou volgens mij is ie weer stil ik ga even luisteren bij de trap en een broodje smeren...honger....lekker pindakaas!

Groetjes

en owja...ik vind Merlijn wel leuk, maar ben er (heel eerlijk) zou het zelf niet kiezen. Ik vind Merijn zonder L dan leuker. Anders denk je meteen zo aan die tovenaar.
Maar absoluut wel een leuke naam hoor! Je moet nu toch ongeveer gaan beslissen he!
Heb je al een kaartje uitgezocht?

Terug
Bovenaan