voor Mariska

De naam zijn we nog niet over uit. Mijn man gaat nog eens op familyberry kijken of hij er een tegenkomt die echt mooi is. Vind het wel erg moeilijk. Geboortekaartje ben ik nog niet uit. Dennis laat dat geheel aan mij over en als ik er uit ben en hij vind het goed dan nemen we dat kaartje. Bij Feline heb ik er zelf een gemaakt op geboortepost.nl, echt erg leuk (staat ook ergens tussen mijn fotos)

Een dag zonder kinderen gaat wel (heb ik natuurlijk 3 keer in de week als ik werk. Maar een nachtje vind ik niks. 's Morgens absoluut niet leuk als Feline er niet is.

Gaat het nu al wel beter met Joris? Echt vervelend als je niet weet of ze echt ergens last van hebben of dat het uitproberen is. En je wordt er inderdaad zo moe van.....

Leuk naar de bios! Is voor mij al heeeeeel lang geleden. Misschien ga ik in mijn verlof een keer, lijkt me wel weer eens leuk!
Kan het op de fiets af, dat is wel leuk.
De film oorlogswinter schijnt heel goed te zijn (eerlijk gezegd heb ik nog nooit het boek gelezen, terwijl het wel een klassieker is)

Wat leuk dat je vriendin in dezelfde periode is uitgerekend! Ik weet niet of ik het al had verteld, maar een vriendin van mij is begin juli uitgerekend (nog heel pril) van de tweede. Ik heb haar leren kennen op de pufclub en we hebben nu heel leuk contact. Wel leuk, want ik kende hier eigenlijk niemand, want ik kom oorspronkelijk uit Noordwijk, dus moet je allemaal nieuwe contacten opbouwen. Moet zeggen dat ik niet heel veel contacten nodig heb hoor, maar een paar is toch wel leuk!

Heb jij dat wel in je buurt, of woon je echt in je geboortedorp?

Iew pindakaas..... vind het zo vies.. En Dennis vind het lekker dus ik haal het ook wel. En hij heeft er voor gezorgd dat Feline het ook lekker vind, dus af en toe moet ik zo'n broodje voor haar smeren. hahhaha

Ik heb trouwens de mooiste kerstboom van heel Hoofddorp! Echt ik heb voor het eerst een echte grote kerstboom. En zo ontzettend mooi opgetuigd (al zeg ik het zelf) hihihi

groetjes Maris

HEy!

Met Joris gaat het qua huilen niet echt beter...wordt er echt beetje moe van.
Gisteravond werd ie om 23.oou wakker, ik wilde net gaan slapen en toen is ie tot een uur of 1 wakker geweest. Niet echt fijn dus. Volgens mij had ie toen last van zn darmen ofzo. Hij was erg aan het scheten en zn buik was vrij hard. Maar ja je weet het nooit. Er zijn ook nog 3 kiezen op komst dus dat voelt ook niet lekker denk ik (al zegt mn huisarts dat ze daar geen last van hebben) maar wie weet is het een sprong. Moet toch het boek oei ik groei er eens bijpakken. Is lang geleden. Ben wel benieuwd. Volgens mij was er met 14 maanden inderdaad een sprong, we zullen eens kijken. Heb m nu maar in bed gestopt. Hij kan beter even alleen huilen denk ik.

Baby schopt als een bezetene echt niet normaal. Dikke uitstulpingen. Het is wederom een druk kindje net als joris, maar schopt (nog niet) zo hard gelukkig want zit meestal bij mn ribben of helemaal onder en dat voelt echt niet zo fijn. Vandaag voor het eerst gevoeld dat de baby hikte. Was al helemaal vergeten dat dat ook kon. Joris was een enorme hikker. Meestal 3 keer per dag dat ik het voelde.

Leuk man je kerstboom! En een echte...heel speciaal. Misschien doe ik dat ook wel weer volgend jaar, maar een neppe is ook wel heel makkelijk hoor!
Ik zal zo de lampjes eens aansteken (hahah gewoon stekker erin) want het begint al weer donker te worden.

Hoe gaat het met het slapen van Feline trouwens? en met de babykamer? Ben benieuwd!

Groetjes

Wat vervelend zeg.... Feline heeft ook wel eens echt een bolle harde buik, net of het dwars zit. Kan me voorstellen dat ze dan pijn hebben, dus het is logisch als ze dan huilen, maar het is zo vaak 's nachts he....
Die kiezen kunnen ze zeker wel last van hebben. De tijd voor ze doorkomen hebben ze ook last ervan.
Soms kun je ze niet troosten en is het inderdaad beter om te laten huilen. Ik moet zeggen dat ik het nog steeds wel eens moeilijk vind hoor!

Haha, leuk he dat geschop. Die uk in mijn buik heeft steeds mijn blaas te pakken, kan ik om de 5 minuten naar het toilet. hahaha
Ik heb de baby nog niet voelen hikken, dat komt ook natuurlijk weer. Was altijd erg grappig als Feline dat deed. Zij deed het heel vaak, zou een gulzig kindje worden en dat is ze ook!        

Ja echt een super kerstboom! En ik heb nu echt de versiering die ik mooi vind! En mijn lichtbal hangt ook voor de ramen, is weer een alternatief voor een kerstster denk ik.
Ik ben een zeur, maar ik vind nep echt niet mooi.... Mijn schoonmoeder heeft er een gekocht (wel een goedkope) en ze heeft er nu al spijt van.

Feline heeft nu al 2 nachten doorgeslapen, ik ben bang dat het door de creche komt. Te veel indrukken. We zullen het zien als ze straks op woensdag de hele dag thuis is....
De babykamer hebben we dit weekend niets aan gedaan. Dennis was niet zo lekker en vandaag moesten we langs mijn vader om zijn laptop na te kijken. Langs mijn moeder een jurkje brengen die ze heeft gemaakt (Feline heeft hem gepast en hij zit goed, dus nu kan ze het afwerken) echt TE schattig gewoon!
En toen bij mijn schoonouders een kerststukje afgegeven. Ze waren niet thuis, dus dat ging erg snel!
Dus best druk geweest vandaag. Heb ik ook nog alles weg gestreken en de bedden verschoond, dus ik ben zeer produktief geweest vandaag. Dennis kookt zo gelukkig, scheelt weer!

Komt Jasper al weer bijna thuis of net voor de kerst?

Leuk hoor al die kerstspullen...bij ons is alles ook helemaal in de kerstsfeer..zo gezellig. Vandaag nog vogeltjes gekocht voor in vazen met takken met lampjes heel schattig en leuk geworden.

Jasper komt morgen weer thuis. Morgenanvond heel laat. Dus toch nog net op tijd voor mn verjaardag, stuk gezelliger en ook wel heel handig. Jasper helpt altijd heel goed gelukkig.
Morgen overdag komt mn moeder even langs. Ik kan dan lekker boodschappen doen! Even naar de Aldi en dan s avonds nog met mn moeder naar de AH waar mn zusje werkt in Groningen is even rijden, maar dan krijgen we 10% korting. Wel handig voor de kerstboodschappen en misschien wat gebak, ligt eraan wat ik bij de aldi scoor.
Heb al een tijd, denk dik 2 weken geen grote boodschappen gedaan. Altijd lopend geweest dus moet nu wel weer wat hebben. En dan lekker veel kopen dan kunnen we er weer even tegen aan.
Voor kerst hoef ik niet veel te halen hoor. We zijn waarschijnlijk 1ste kerstdag weg en 2de thuis maar kerstavond komen vrienden hier eten en 2de kerst wordt voor ons denk ik net als een gewone dag. Kan toch niet veel doen dan.

Joris heeft vannacht weer doorgeslapen. Gisteren pannenkoeken gegeten, hij at niet zo als altijd maar wel 1,5 weggekregen gelukkig, dus genoeg in zn buik om lekker te slapen.

Heb de laatste dagen wel heel veel last van buikpijn. Echt vervelend. Zijn niet mn darmen maar echt lage, soort menstruatiepijn. En steken in mn zij. Niet leuk. Zal vk morgen eens vragen wat dat is. Ik zal er wel niks aan kunnen doen denk ik. Kindje is ook wat rustiger dan normaal sinds gisteren. Toch altijd weer opvallen. Voel het wel gelukkig maar alleen af en toe een klein schopje of duwtje en geen kermis zoals voorheen. Heb daarnaast het gevoel dat ik enorm ben gegroeid. Nu een echte dikke buik. Als Jasper thuis is even vragen of ie een foto wil maken.

Leuk dat je moeder zo leuk naait voor Feline. Mijn moeder hoopt ook op een meisje, kan ze ook aan de slag. Voor Joris kan ook wel, maar lang niet zo leuk en dan kun je het net zo snel en goedkoop kopen in de winkel!

Nou ik ga, nog ff relaxen en dan eten maken...lekker rode bieten  en aardappels  met een hamburger...hmmmmmmm....! Hoop dat Joris er ook zo over denkt!

Ik woon trouwens in Delfzijl vanaf mn 11de. Van de basisschool en middelbare school (ging in Groningen) niet meer veel contacten. Meer van de kerk. Dat is echt heel handig. Die mensen kom je eigenlijk iedere week wel een keer tegen!

Nou ik ga nu echt!

Groetjes Annemiek

Leuk vogeltjes! Ik ben ook van de vogeltjes, zo gezellig staat dat!

Leuk dat hij thuis komt voor je verjaardag! Zag op hyves al dat je woensdag jarig bent! Pas 26 zag ik, wat een jonkie zeg!
Gezellig met je moeder boodschapjes doen! En 10% is wel lekker, zeker bij AH!
Hebben jullie ook maar 1 auto dat je lopend boodschappen doet? Wij wel, dus ik moet in het weekend grote boodschappen doen. En doordeweeks heb ik zelfs geen tijd om normaal te winkelen. Die 2 dagen heb ik zowat geen tijd over naast het huishouden. Nu moet ik morgen echt naar de winkel. Ik ga Feline d'r voetjes op laten meten, want ik denk dat d'r schoenen toch wel te klein zijn. Ze wil ze steeds uit.
Voor de kerst
krijgen we 1e kerstdag mijn moeder en vriend en 2e kerstdag samen thuis. En met oud en nieuw komt er een vriend van Dennis (van zijn online spel dat hij speelt) met zijn vriendin langs (die woont toevallig in Hoofddorp)
Wel leuk, want die jongen kennen we via dat spel en van skype, dus wel gek om dan met oud en nieuw samen te zijn. Maar het klikt goed, dus eigenlijk wel heel erg leuk!
Lekker dat Joris heeft doorgeslapen. Feline nu al 2 of 3 nachten!   Dus het gaat de goede kant op. Ze is nu ook wel van die rottige hoest af, denk dat dat ook echt wel slecht was voor het slapen!
Leuk dat Joris pannenkoeken lust. Feline kan er wel 3 op, kleine vreetzak hoor!
Ik maak wel hele dunne hoor, want anders vind ik het niet lekker.
Ik denk dat je al last hebt van harde buiken. Dat komt als je te veel doet of moe bent. Heb ik ook af en toe al last van.
Gewoon vragen aan de VK, daar zijn ze ten slotte voor! En leuk als je weer een foto maakt. Ik moet het ook weer aan Dennis vragen, merk dat ik nu al minder foto's heb dan bij de zwangerschap van Feline.

Ja echt super leuk van mijn moeder! Voor jongens heb je ook genoeg hoor om te maken, maar meisjesdingen zijn meestal wat fleuriger.

Hoe vond Joris de bieten? Feline lust ze wel, rode kool kan ik haar niet mee verblijden, ze bleef hapjes proberen maar spuugde het steeds uit en zei bah!

Moet zeggen dat het via de kerk makkelijk is om in een nieuwe omgeving weer sociale contacten op te bouwen. Een oud collega van mij kwam uit het Oosten in Haarlem wonen en kende er niemand en nu via de kerk dus wel. En zij is alleen dus dan is het helemaal prettig.

Ik ga zo ook naar bed. Morgen dus schoentjes kopen en er worden enveloppen bezorgd voor de kerstkaarten van mijn werk, want er was van alles mis gegaan, dus ik ga het morgen doen als Feline slaapt.

groetjes Maris

Hey!

Even een kort berichtje! Ben enorm moe! Joris wil niet slapen en is vannacht ook veel wakker geweest, van 3.20u tot 5.00u. Toen sliep ik rond half 6 weer en moest ik om 7.00u opstaan. Gisteren ook zo'n rotnacht, werd Joris om kwart voor 6 wakker! Dus zo even liggen denk ik..maar eerst brood eten met Jasper!
Die is lekker weer thuis. Heel gezellig weer en hij helpt me ook zo lekker!

Vanochtend naar de kapper geweest en om half 3 weer een afspraak daar voor Joris. Jasper past dan lekker op Emma. Scheelt alweer hoeven we morgen verder niks. Hoop dat Joris dan besluit uit te slapen.

Ik las dat je schoenen voor feline hebt gevonden. Moeilijk altijd he!
Nou ik ga even eten en dan ogen dicht!

Groetjes

Oh wat vervelend, ik hoop dat het geen 6 weken gaat duren dat hij slecht slaapt....

Lekker weer naar de kapper geweest, is altijd wel lekker als je haar weer is gedaan he! Fijn dat Jasper intussen thuis was, kun je rustig op je gemak naar de kapper.
Feline slaapt nu een paar dagen door, ik hoop dat dat zo blijft. We krijgen hier al war meer energie, maar nu was ik vandaag de hele dag toch niet lekker.... Echt heel misselijk en beroerd. Het was alleen te druk op mijn werk om naar huis te gaan, dus ik heb netjes volgehouden en nu gaat het wel weer. Denk een terugslag door slaaptekort of zo.
Vanavond bij mijn schoonouders geweest, want die zijn vandaag 38 jaar getrouwd!

Net een vriendin gebeld, is morgen 37 weken zwanger. Krijg ik haar man aan de lijn, ze ligt plotseling in het ziekenhuis, ze had gisteren in eens hele erge buikpijn en kon zowat niet meer bewegen. Ze zijn nu aan het onderzoeken wat het is, echt heel vervelend.

Nou ik ga even forummen en dan mijn bedje in!

groetjes MAris

Hoe gaat t nu met je? Misselijk nog? of valt het wel mee?
Ik krijg ook meer last van kwaaltjes. Misselijkheid, zere armen en benen en slecht slapen. Het ritme van Joris werkt ook niet echt mee. Vannacht weer van half 4 tot half 6 ongeveer wakker en toen om 7.15u weer. Echt balen. En Jasper slaapt gewoon door. Daar wordt ik ook altijd erg sjacherijnig van. Alsof het mijn taak is om m weer in slaap te krijgen ofzo. Ik maak m dan  ook gewoon wakker als hij aan de beurt is om naar Joris toe te gaan.

Ben ondertussen nu met Joris een broodje aan het eten. Kan ie zo naar bed. Jasper is aan het klussen op de babykamer. Hij gaat nu een lamp maken. Met kleine kerstlichtjes erin verwerkt. Ben benieuwd of het net zo mooi wordt als ik hoop! Twijfel nog of ik m zilverkleurig of wit   wil hebben. Of misschien wit met zilveren sterretjes. Ook wel mooi. Ga zo zelf een vogelhuisje schilderen waar een lampje in komt. Staat heel schattig!

Nou fijn weekend verder. Hoop dat je lekker uit kunt rusten!

Liefs Annemiek

Terug
Bovenaan