voor Mariska

Ik ben misselijk en beroerd. Heel verkouden en hoest de longen uit mijn lijf en ademhalen doet ook pijn..
Feline is ook ziek, die bleef hoesten en heel verkouden en ze hangt de hele tijd bij me en eet zowat niks. En ze heeft 39.8..... Gelukkig heeft ze wel heel goed gedronken.
Ik had trouwens gisteren nacht onwijze kramp.... Afgelopen nacht begon het weer, dus snel een zeepje in mijn bed gelegd en geen last meer van.
Dus vandaag maar een banaan gegeten, schijnt te helpen zit magnesium in.
Erg he die kwaaltjes.... we moeten er wel wat voor over hebben he!
hahaha
oh ik hoop niet dat het bij Joris ook 6 weken gaat duren. Anders heb ik DE tip voor je! Aai over de bol en weer weglopen, week volhouden en ze sliep weer door.
Hadden we dat na de eerste nacht maar gedaan....

Ja herkenning!!! Dennis heeft dat ook, die wordt wel wakker, maar bij hem duurt het heel lang voor hij wakker is. En ik steeds de pineut zeker.... Ik kan daar erg boos om worden, want ik ben ook nog eens zwanger.

En is de lamp mooi geworden? Leuk hoor!   Vraagt om een foto natuurlijk!

Wij hebben niks gedaan, ten minste Dennis was begonnen met de babykamer om alles te gaan schuren, maar die voelde zich ook niet goed, dus weer niks gedaan. Morgen misschien, maar anders hebben we volgende week natuurlijk extra vrij na de kerst.

Jij een fijn weekend nog!

liefs Maris

Balen dat je zo ziek bent! Hoop dat je snel opknapt!
Moet je deze week wel aan het werk? Na kerst lekker vrij begrijp ik? En dan nog een dikke maand werken voor het verlof zeker? Zou lekker zijn hoor, verlof.
Die luxe heb ik niet. Denk dat ik tot begin maart of half februari ofzo blijf oppassen en de gemeenteraad in ieder geval de raadsvergaderingen tot aan de uitgerekende datum blijf doen. Staan belangrijke dingen op de agenda en het is tegenwoordig zo dat de stemverhouding nogal krap is (in ons voordeel) dus mijn stem kan echt doorslaggevend zijn. Maar zolang het gaat doe ik het en anders stop ik ermee! Vorige keer tot de uitgerekende datum volgehouden, daarna niet meer gegaan. En dat was ook geen pretje!

Vanochtend zijn we met zn 3-en wezen zwemmen. Heel leuk. Alleen Joris kreeg het heel snel koud, dat was jammer. hij vond de bandjes die hij om moest ook niet echt fijn geloof ik met zwemles hoeft dat natuurlijk niet.

Vanavond hebben we pretecho. Vind het best wel weer spannend allemaal. Ben erg benieuwd of onze kleine zn geslacht wil prijsgeven en of we wat kunnen zien. Mijn vriendin had vorige week een petecho en haar kleine had zn gezicht in de placenta gedrukt waardoor er moeilijk mooie plaatjes te maken waren. Wel sneu, want je betaald er toch wel aardig wat voor! Maar ik heb er in ieder geval zin in.
Morgenavond ga ik met die vriendin de stad in.. kan ik lekker gericht shoppen voor de kleine. Lijkt me zo leuk om echt iets te kopen wat goed bij het geslacht past. Leuk man!

Joris heeft trouwens alweer 2 nachten doorgeslapen gelukkig. Dat scheelt echt veel hoor! Denk dat het zn kiezen waren. Hij heeft er weer 3 bij!

Nou ik ga even verder lezen!

Beterschap, ook voor Feline!

Inmiddels gaat het een stuk beter, hoest nog wel heel erg. nu de kriebelhoest en nog wel snotverkouden. Maar de ergste keelpijn is weg en voorhoofdholte begint ook weer open te gaan. Nu heeft Dennis wel een kuur gekregen, want hij heeft dus voorhoofdholteontsteking. Feline is wel helemaal beter! Erg blij mee, want wil volgende week wel een leuke vakantie hebben!
Ik had tussen kerst en oud en nieuw nog wel moeten werken, maar ja ging een beetje moeilijk natuurlijk. En nu na de vakantie nog een paar weken werken. En zorgen dat de uitkering voor mijn zwangerschap wordt aangevraagd. Mijn werkgever heeft trouwens die vrouw aangenomen die ik ook wilde, dus ben ik erg blij mee! Die begint volgens mij aankomende week al en dan kan ik na mijn vakantie gaan inwerken op de woensdag, want ze gaat andere dagen werken.
Pittig voor jou als je blijft oppassen.... Lijkt me erg druk 2 van die kleintjes. Ik heb straks ook nog de luxe dat Feline gewoon 2 dagen naar de kinderopvang gaat!

Als je stem doorslaggevend is moet je natuurlijk wel gaan als het nog kan!
Maar eerst aan jezelf denken natuurlijk!

Feline doet ook niet graag van die bandjes om, maar het moet inderdaad wel. En als ze zwemles hebben dan hoeft het volgens mij niet, misschien wel kurken om.
Wij gaan volgende week hopelijk een hoop zwemmen in centerparcs, lijkt me geweldig!
Heb je trouwens al gericht iets voor de baby gekocht? Ik al veel te veel.... maar ja is wel onwijs leuk!
Jeetje 3 kiezen in een keer! Daar hebben ze natuurlijk onwijs last van. Feline d'r laatste 4 kiezen moeten nog doorkomen. Ik dacht dat ze daarom zo huilde die 6 weken maar dat was een sprongetje.

Hoe ging bij jullie de jaarwisseling? Feline werd wel wakker (ik was even gaan kijken) maar ze bleef rustig liggen luisteren en ze heeft daarna tot 9 uur doorgeslapen! Aangezien wij visite hadden die om 3 uur weggingen was dat geen overbodige luxe! Was wel ontzettend gezellig.

groetjes Maris

Hey!

Lang geleden dat ik een berichtje aan je heb getypt. Kijk hier ook niet meer zo vaak sinds het forum er uit lag. Eerder keek ik zeker iedere dag en nu af en toe. Er wordt ook heel weinig gepost vind ik, jammer hoor!
Maar wij gaan gewoon door me typen!

Ik merk nu wel hoor dat de laatste 10 weken zijn ingegaan. Kan me af en toe flink beroerd voelen. Heb veel last van mn buik vooral. Mijn darmen en   dan in combinatie met de banden en harde buiken. Voelt bijna als een wee, maar gelukkig zijn dat ze nog niet! Bevallen met 30,5 week lijkt me nog niet zo handig!

Moet er bij jullie nog veel gebeuren? Babykamer al af? en al uit de naam?
Ik denk dat Jasper vandaag ons kamertje af gaat maken, naam en kaartje zijn al geregeld. Ik heb zelf een kaartje ontworpen op Poobies. Grijs met witte stipjes.
Heb nog niet veel gericht geshopt, omdat ik al zoveel heb kan ik me aardig inhouden.
Heb laatst wel alles wat ik had uitgezocht. Heer erg veel hoor!

Vanochtend lekker uitgeslapen. Ik ben om 9.00u opgestaan en Joris en Jasper liggen nog te ronken. Joris heeft nog nooit zo lang geslapen. Wel lekker. Kan misschien straks nog even iets leuks gaan doen!

Hoe is het met de ziekenboeg? Iedereen alweer opgeknapt? Of Dennis nog steeds in bed?

Nou leuk weekend en tot snel!

Groetjes

Ja het is schandalig! hahaha. Nee het was zo irritant dat het forum er uit lag, toen keek ik ook niet zo vaak.
Er wordt zeker weinig gepost hier, erg jammer!

Ik heb ook steeds vaker harde buiken. Toch echt door de drukte van een kindje dat al rond huppelt! Tis zeker nog niet de bedoeling om nu te bevallen! Ik hoop wel dat ik een maart kindje krijg en geen april kindje. Maar goed ik reken in ieder geval op 1 week overtijd...

Babykamer moet nog gestuct en Dennis heeft vandaag het houtwerk geschilderd. Is hij de plinten vergeten en het kozijn van de deur moet nog geschuurd en dan nog een keer afgelakt. Ik had daar een hoop druipers gemaakt....
De naam is nog niet zeker, het wordt Merlijn, Jurre/Jurriaan of Maurice. En geen van de namen hebben we beide een heel goed gevoel bij.
En ik had een kaartje, maar kan geen proefdruk zien in beeld, dus ik ga verder kijken. Geboortepost heb ik een hele leuke toen gemaakt voor Feline, maar voor een jongen vind ik er niks....
Heerlijk he als ze uitslapen! Feline vanmorgen om half 7 gehoord, maar lekker laten gaan en toen werd ze pas 9 uur wakker! Merk dat ik dat nu wel kan gebruiken, ben echt weer erg moe.

Verder zijn we wel opgeknapt alledrie, dus maandag echt lekker met vakantie! Ben een weekje naar port zelande toe!
Dennis is donderdag jarig (wordt 30!!) en dan heb ik gourmet besteld. Bezorgen ze echt alles aan de deur! Gourmetstel, vlees, salade, stokbrood, sausjes!
We zouden uit eten gaan, maar ik zag dit en aangezien hij gourmetten erg leuk vind heb ik dit besproken. En we gaan dan sowieso dinsdag uit eten.
Verder veel zwemmen en ook naar het strand, is daar lekker dicht bij!

Hoe doe jij het trouwens met je jas? Ik kan hem echt bijna niet meer aan en ik moet nog even.... Vandaag heel veel winkels gehad en in de uitverkoop gekeken, maar grootste is XL en dat is te klein???.....

groetjes Maris

Lekker hoor! CenterParcs. Ons weekje weg is er een beetje bij ingeschoten, maar we doen wel leuke dingen met Joris, erg gezellig! En in mei gaan we alsnog met mn ouders weg! Ook zin in! Met zn 6-en kunnen mn ouders mooi oppassen hahaha!

Lekker dat iedereen weer bijna helemaal beter is bij jullie! TOch niks aan hoor als je zo beroerd bent. Hoer gaat het nog wel goed. Nog niet echt ziek geweest. Heb alleen wat veel hoofdpijn de laatste tijd. En erg veel last van mn buik. Morgen verloskundige maar even vragen. Toch niet echt prettig, Echt heel onrustig van binnen. Maar we gana maar gewoon door. Ben wel benieuwd naar de weegschaal morgen. Beloofd niet veel goeds. Zit teveel stil en eet ook wel een beetje teveel. Niet heel erg overdadig maar toch regelmatig koekjes (3 per dag ofzo!) en om de dag een beetje chips. Ik heb met Jasper afgesproken dat we nu in ieder geval geen nieuwe chips meer gaan kopen. Kan het moeilijk weerstaan s avonds.

We zijn net nog even bij de ikea geweest. Veel uitgegeven weer. Een mooie nieuwe lamp gekocht en veel kleinere dingen. Toch weer zo'n 200 euro bij elkaar! Maar wel veel leuke dingen gekocht (en meeste nog nuttig ook!)

Je zult het wel niet meer lezen, maar veel plezier in Zeeland...rustig aan he!

Groetjes Annemiek

en owja... omdat ik toch een nieuwe winterjas moest heb ik maar een positiejas aangeschaft. Heb al een maat L van mezelf dus een grotere maat was geen optie. Ik dacht meteen maar goed doen dan...nu een hele mooie leuke jas voor niet heel veel geld! ik geloof 60 euro toen!

Weer lekker terug thuis! Heerlijk weekje gehad, maar ook weer lekker om thuis te zijn. Feline heeft 2 nachten niet zo goed geslapen, verder gelukkig wel.
Leuk Dennis zijn verjaardag gevierd, werd een ontbijt gebracht (door mijn moeder, vriend, zus en zwager geregeld) en gourmet (had ik geregeld).
Verder 2 keer wezen zwemmen. Nadeel was dat Feline het snel koud had, dus steeds maar een half uur gezwommen.
Thuis kan ook lekker zijn! En dan leuk af en toe weg, kinderboerderij of zwembad of iets.
Trouwens niet geshopt voor een positiejas, ik blijf net zo lang in mijn jas lopen tot ik er uit scheur. hahaha. Wel echt irritant, want ik vind 60 euro echt te veel voor een jas die ik maar even aan heb.
Hoe is het met je buik? Ik heb best veel last van harde buiken, erg vervelend... En de kilo's gaan al weer hard, heb zo'n last van vreetbuien, heel vervelend.

Ikea heeft alleen maar nuttige dingen! hahaha. Wij gaan morgen hout van de babykamer nog een keer schilderen, dan als het goed is volgende week de stucadoor. Daarna dan schildering bedenken, gordijnen op maat laten maken en dan naar ikea voor hemnes kast enzo.

hoe is je week verder geweest?

groetjes Maris

Terug
Bovenaan