voor Mariska

Ja erg lastig hoor die naam... En ik had een geboortekaartje, vond hem helemaal super, vind Dennis het niks. Terwijl hij zei dat ik het maar moest doen en dat hij alles goed vind.... mannen..

Zaterdag komt definitief mijn vader met kameraad kamer stucen! Ik ben dan weg, dus als ik thuis komt is het af! Moet natuurlijk nog wel wat gebeuren, maar dan kan ik aan de gang. Nu kan ik niks... Dan kan ik ook meubeltjes gaan halen enzo.
Wat leuk dat ze het zo gezellig hebben gehad! Is ook leuk om met zijn 2tjes iets te doen.

Oh vervelend, nu al indalings- en oefenweeen. Bij Feline had ik het ook wel erg, tot nu toe nog geen last van.

Oh wat irritant, ik was ook een keer doodmoe, heeft ze dus een uur in d'r bedje liggen spelen en ik kon niet slapen.
Feline ligt nu op bed al 3 kwartier hard te kletsen en te spelen....

groetjes Maris

En...hoe was de forumdag? Vast erg gezellig. Best bizar om alle mensen waar je veel mee kletst in het echt te zien lijkt me! Maar leuk hoor!
Wij wonen helaas niet echt centraal, dus als je met zulke dingen mee wilt doen moet je minimaal 2 uur in de auto. Daar heb ik niet heel veel zin in over het algemeen!

Ik hoop dat jullie snel uit de naam zijn. Misschien even laten rusten. Ik wordt ook een beetje gek van het geboortekaartje. Had een leuke, vond Jasper bij nader inzien toch niet leuk en nu zegt ie: Doe maar wat jij wil...grrrrr... We hadden ook al boeken gehaald bij de drukker, maar dat vond ik echt niks. Zo standaard en alle leuke ken je al van iemand anders, jammer dus. Wil toch graag het kaartje dat ik in mn hoofd heb. Jasper gaat nu vragen bij de drukker hoe het zit als je je kaartje zelf ontwerpt, wat dat kost enzo.

Wij hebben vanochtend weer even geshopt. Was erg gezellig. Nog wat nieuwe langere shirts gekocht, kunnen we er weer tegenaan! Voor Joris ook leuk spul gehaald bij villa happ. Vind het altijd zooooo duur, maar nu alles 50% KORTING dus wel te betalen! Leuk blousje en 2 shirts gekocht. en voor de baby nog een shirtje en was nog geen 30 euro kwijt. Ook schoentjes voor Joris gehaald (zn 3de paar grrrrrr!) de oude waren helemaal uit model, hij ging echt naast zn schoenen lopen. Zat erg te twijfelen of ik nu  weer flexibelere schoenen moest kopen of was stevigere. We hebben hem op allebei laten lopen en die flexibele gingen toch beter, dus die maar gekocht.
Was al met al wel weer vermoeiend. Ga nu lekker onderuit met de benen op de bank..heerlijk even lezen, Joris pas net in bed gelegd, dus die ligt er nog wel even hoop ik!

Ik hoop dat het stucwerk mooi is geworden. Ik zal snel een foto van ons kamertje gaan plaatsen!

Groetjes Anne

Was echt hardstikke leuk! Alleen herkende ik de kindjes wel, maar de ouders niet en de namen is natuurlijk helemaal lastig hahaha
Er waren er inderdaad die die 2 uur moesten reizen, dat is natuurlijk minder leuk.... Ik moest een uurtje rijden, dus dat was goed te doen, want veel langer rijden dan krijg ik zo'n last van mijn buik.
Feline lag op het parkeerterrein al in de auto te slapen!

Net samen met mijn man besloten dat het 99% Fabian wordt! Ben er nu over uit (lastig dat je zo onzeker bent als je zwanger bent) dat ik het een hele leuke naam vind!
Mannen ook.... Dennis moet nu gewoon even meekijken met mij. Ik had een leuke gemaakt is het weer niet goed...
Vriendin heeft een fotokaartje en die is echt onwijs leuk! Bij de drukker laten maken.
Onze villa happ is niet zo leuk. Werken echt stomme meiden en het is er altijd rustig.
Jeetje weer nieuwe schoenen! Feline moest de laatste keer 21, maar dan had ze nog 2 mm over, dus ik heb 23 gedaan, dus ze kan nog even vooruit.
.
Ik zit nu ook met mijn benen omhoog, bekaf van vanmorgen! Feline ligt in bed, maar is al weer aan het spelen...

Stucwerk is onwijs strak! Echt mooi en het is een kadootje van mijn vader en zijn vrouw, echt onwijs lief!
Moet nog wel een kleurtje op de muur, want het is natuurlijk best wit, dus ik ga volgende week kleurtje halen!
Dan de vensterbank, gordijnen, stopcontacten doen enzo...
groetjes Maris

HEy!

Super dat het stucwerk mooi is geworden! Begint nu wel ergens op te lijken denk ik? Nog een paar weken en dan heb je je kamertje wel klaar!

Ik vind Fabian echt leuk! Past ook heel mooi bij Feline. Dus gewoon voor gaan zou ik zeggen! Ik twijfel ook nog heeeeel vaak, maar we gaan er gewoon voor!

Vandaag naar de drukker geweest, met eigen ontwerp van kaartje. Hij gaat nu een proefdruk maken voor ons en een offerte. Prijs vind ik ook wel belangrijk. De drukker zei meteen dat je wel uit moet kijken met bestellen via internet omdat ze de kaartjes meestal printen en niet drukken. Dat was bij het kaartje dat wij hadden ook zo. De kwaliteit zou dan niet constant zijn. Ik vond het kaartje er prima uit zien, maar als je er goed naar keek viel de kwaliteit indd wel tegen.

Super dat je forumdag zo geslaagd was. Wij gaan binnenkort ook nog een keer hoor. Lijkt me toch wel heel erg leuk!

Verder vandaag niet veel gedaan. Beetje computeren en boodschappen en dan heb ik het wel gehad. Morgen maar eens aan de slag in huis.

Hoop snel foto te maken van kamertje...meestal is het donker als ik er aan denk!

Groetjes

Zaterdag plafond witten en muren sauzen, vensterbank maken, verwarming ophangen, gordijnrail ophangen en koof ervoor. Gordijnen op maat maken... pffff moet nog een hoop (zie ook mijn reactie op babykamer al klaar hahaha)
Ben benieuwd naar jullie kamertje!

Fabian is nu weer net niet DE naam. Dennis laat het een beetje aan mij over. Maurice is mijn nummer 1 dus dan wordt het waarschijnlijk Maurice.
Hahaha. En het kan natuurlijk weer veranderen.... we worden af en toe gek van onszelf hoor!

Leuk dat jullie al zo ver zijn met het kaartje! Wij gaan misschien voor een kaartje met een relief van een babyhoofdje op de voorzijde (geheel gebroken wit kaartje)
Of via geboortepost.nl. Was trouwens goede kwaliteit toen bij Feline!

Kom je ook bij zomer2007 meekletsen? Kom je volgende keer ook! hihi.
Ik moet morgen eerst naar het centrum, dan verloskundige en verder wassen en strijken blegh. En natuurlijk het huis verder doen.

Ik word trouwens erg hard getrapt en het doet gewoon pijn, ribben zijn al gekneusd aan het raken....
Hoe gaat het met jou?

groetjes Maris

Weer geen foto gemaakt van het kamertje...stom he...vergeet het steeds...maar dan blijft het spannend hahhaaa!

Hier gaat het wel redelijk goed een drukte van belang in mn buik. Heb nooit een moment gedacht van...hmmm heb ik m wel gevoeld. Neej heel duidelijk aanwezig. Maar ribben  worden gelukkig ontzien hahaha meer beurs op de buik door al dat geduw. Wel heel anders dan bij Joris.
Heb wel weer veel maagzuur en ben errrruuuug moe. Maar valt mee te leven. Mijn bekken gaat ook nog steeds redelijk gelukkig. Wordt s nachts en s ochtends wel vaak helemaal stijf en beurs wakker, lijk dan wel een oude oma! maar na een tijdje bewegen gaat dat ook wel weer.

Joris wordt nog steeds altijd s nachts wakker. Heb met Jasper afgesproken dat we er maar geen probleem meer van maken omdat we onze rust nodig hebben, dus meteen een flesje..en dan slaapt hij ook vrij snel weer gelukkig en nu ik me er niet meer druk over maak scheelt dat ook al weer een stuk!

Nou ik ga nog even naar buiten met Joris ben er nog helemaal niet uit geweest vandaag!

Groetjes

Onwijs gaaf kamertje! Echt mooi geworden.
Wij gaat zaterdag weer verder. Ik ga niet te veel doen, heel erg last van harde buiken nu en pijn in mijn onderrug.
Ook erg drukke week gehad, dus morgen even niet te veel doen.

Maagzuur is echt zo irritant, maar inderdaad het is te doen. Moet je nog naar de fysio voor je bekken?

Je moet nu inderdaad de makkelijkste weg kiezen als Joris wakker is, want 's nachts heb je echt je rust nodig.
Deed ik met Feline ook altijd. Nu hoeft t gelukkig niet meer, maar toch!

Zaterdag sauzen maar ik zit er helemaal doorheen vandaag...... Dus ga Dennis lekker aan het werk zetten!

Spreek je snel weer!

groetjes Maris

Balen dat je je zo beroerd en moe voelt zeg! Hoop dat het inmiddels wat beter gaat
en je Dennis flink aan het werk heb gezet hahaha!
Mijn maagzuur gaat ook nog wel hoor...wel veel last, maar wordt gelukkig niet meer elke nacht wakker van de maagzuur. Ik ben al een tijd niet meer naar fysio geweest voor bekken. Misschien bel ik maandag wel even voor een afspraak. Lijkt me toch wel prettig en het is toch gratis. Misschien scheelt het me wel met slapen en wordt ik dan niet meer met pijn wakker.

Vandaag verloskundige geweest. Was gelukkig maar 1 kilo aangekomen! Beter hoor!
Ze zei wel dat ik vocht begon vast te houden en dat ik heel veel vruchtwater had. Als het kindje wil heeft het nog ruimte genoeg om zich om te draaien, maar ze verwachtte niet dat ie dat nog ging doen. Moet nu nog 1 keer naar verloskudige en dan word ik overgedragen naar de gynaecoloog. Op zich wel jammer. Die afspraken duren zo lang ( je moet altijd heeeeel lang wachten!) Maar is niet anders. Het einde komt dan in ieder geval in zicht. Hoop dat ik daar niet te vaak heen hoef hahaaha!
Dat die afspraken wat zakelijker zijn en wat onpersoonlijker maakt me niet veel uit. Ik ben niet echt van dat overdreven gedoe. De verloskundigen bij ons zijn heel lief...maar misschien een beetje te, dat past niet echt bij me.. eentje zegt steeds, nou lieverd...nog even en dan...! Dat gaat me echt te ver...ben echt haar lieverd niet hahaha! Maar doe dan net of ik niks heb gehoord!
Jij lekker uitrusten het weekend he!

Groetjes

Terug
Bovenaan