voor Mariska

Het wiegje dat wij hebben is ook verrijdbaar. Ik weet nog niet hoe ik het ga doen met slapen. Eerste weken denk sowieso bij ons en daarna zie ik het wel.
Feline is met een maand of 5 overgegaan naar haar ledikant.
Moet trouwens nu alles nog halen, maar ivm Dennis zijn werk (er wordt nog onderhandeld over een overname) stel ik geboortekaartje en meubels kopen maar even uit...
En ik heb dus ook nu nog geen flauw idee wat ik nog allemaal nodig heb, omdat er nog niks kan worden ingeruimd.
Hopelijk weten we morgen meer...

nou zeg!

Snap er niks van. Dat berichtje dat hier nu van mij staat had ik bij een ander topic getypt en hier een heel ander langer berichtje! Of ik ben helemaal in de war!

Maar goed... Balen dat je alles nu nog moet uitstellen. Hoop dat het goed komt met Dennis zijn baan. Aan de ene kant gelukkig dat je de spullen nog niet had...maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat je wilde dat je alles al wel in huis had.

Ach met de spullen die je hebt kom je vaak ook een eind. Ik heb alleen nog kleerhangers en een badthermometer nodig. Het matrasje voor ons ledikantje kunnen we ook ophalen. Dit is een afwijkende maat en die hebben we op maat laten maken.
Wat ik verder nog nodig heb daar komen we met de tijd wel achter!
Vind het alleen zoooo moeilijk om te bedenken wat voor cadeautjes ik wil hebben.Mijn broers en zussen kopen altijd samen wat voor een behoorlijk bedrag, maar ik heb nu echt geen idee. Wil nog een nieuwe kinderwagen kopen, maar vind het jammer om van hen tegoedbonnen te vragen, is toch niet zo leuk!

Misschien een domooseat of een bumboseat maar weet het nog niet zo. Van mijn ouders krijg ik een nieuwe box. En als mijn schoonouders vragen wil ik graag een bijdrage voor een grote autostoel, we hebben er straks denk ik toch 2 nodig. Of misschien toch een bijdrage voor een kinderwagen, ach we zien wel. Misschien vragen we wel gewoon niks hahaha! Moeten ze zelf maar bedenken (maarja dan loop je weer het risico dat ze met onzin aan komen, vooral mijn schoonouders zijn daar goed in hahah!) We denken er nog wel even over na he!

Ik ga nog even verder snuffelen (en de tv uitzetten Joris kijkt al bijna een uur! Wel lekker rustig natuurlijK!)

Groetjes

Zwangerschapsvergeetachtigheid... hahaha

Het is definitief dat het bedrijf waar Dennis werkt failliet is. Echt heel vervelend. Ik had gisteren vriendin van stiefbroer aan de lijn en die heeft een commode en kast voor ons. Wit met rieten manden, dus perfect! Gewoon voor niks!

Lekker dat je nog maar een paar kleine dingen nodig hebt! Kunnen ze niet samen wat voor je kopen? Dan heb je straks iets naar je zin en geen tegoedbonnen. En het is sowieso lastig om dingen te vragen. Ik weet straks genoeg, dat is wel lekker. hahaha
Je kunt beter wel een lijst maken, anders zit je inderdaad met dingen waar je niet op zit te wachten!
Ik ga ook een hele lijst maken, want kunnen nu best wat nuttige dingen gebruiken.
Verder vandaag paar keer een bloedneus gehad en last van menstruatieachtige pijn in mijn buik.... Denk van de stress. Echt heel vervelende situatie om dit nu te hebben.
Nu morgen nog werken en dan nog 2 weken en dan verlof! Zie er wel naar uit hoor! Moet alleen nu wel heel veel nog regelen, onder andere de deur moet nog afgelakt worden en dan nog lamp halen, inrichten en natuurlijk Dennis helpen met solliciteren enzo. En zelf de kaartjes maken...

groetjes Mariska

Kan me voorstellen dat je in de stress schiet zeg! Balen dat dit juist nu komt...met alle hormonen erbij enzo! Hoop dat je het allemaal een beetje kunt handelen!
En dat Dennis snel weer aan de bak is natuurlijk!

Ook super dat je een kamertje kunt krijgen! Dat scheelt toch weer een stuk. Wit is toch (bijna) altijd goed! Wordt vast een heel mooi kamertje voor een lekker knulletje.
En de meeste spullen heb je natuurlijk van Feline!

Heb je het idee dat ze iets meekrijgt van de stress in huis? Reageert ze daar ook op?
Ik merk altijd dat Joris dat soort dingen heel snel oppikt.

Vandaag naar verloskundige geweest. Kindje lag netjes vast in het bekken met zn koppie, dus weer een zorg minder hahaah!
Ook een afspraak gemaakt bij gyn. Moet daar woensdag heen, ben benieuwd wat die te zeggen heeft. Hoop iets interessants haha. En natuurlijk hoop ik dat ik stiekem even mag spieken daarbinnen. Is alweer een tijdje terug natuurlijk!

De bevalling mag wat mij betreft nog wel even op zich laten wachten. Ben er ook nog niet zo mee bezig. Gisteren had ik wel het gevoel dat er vanalles gebeurde en was even bang dat er iets stond te beginnen, maar gelukkig. Alles nog intact van binnen!

He meid, sterkte, maak je niet te druk en ik spreek je snel weer!

Owja...kun je via hyves je adres sturen, krijg je een geboortekaarte van ons. Heb er een paar over!

Groetjes

Heb vandaag erg last van harde buiken en licht bloedverlies gehad. De VK gebeld en moet in de gaten houden dat ik niet geregeld harde buiken heb.
Morgen moet ik naar de gyn om de groeiecho te bespreken enzo. Dus de VK zei dat ik dan direct maar moest aangeven waar ik last van heb. Kunnen ze me misschien even nakijken.

Ben inderdaad blij met de meubeltjes die ik krijg! Ik wilde toch wit, en dit is wit!!
Moet nog wel wat accessoires en waskussen enzo. Maar die krijg ik van mijn moeder.

Feline zal inderdaad wel last hebben van de stress hoor, maar ze is wel heel vrolijk gelukkig.

Fijn dat de baby al goed ligt! Vorige controle lag ons manneke wel goed, maar niet vast of iets.
Je mag wel gewoon bevallen toch? Of moet je nu weer een keizersnee.

Van mij mag het tot de 41 weken duren, al hoewel ik bang ben dat ik door de stress eerder beval.

Ik zal mijn adres mailen, mail jij die van jou even terug?
Moet nog geboortekaartjes ontwerpen, want we gaan ze nu helemaal zelf maken, want scheelt hoop geld nu...

groetjes Maris

Hoe gaat het nu met je? Harde buiken weer wat afgezakt? En bloedverlies? Dat is wel even schrikken. Ben benieuwd wat de gyn zei! Rustig aan he! Nu nog niet bevallen.
De stress wordt hopenlijk iets minder met de dagen, zodat je kerel lekker tot 41 weken blijft zitten!
Tot 41 weken hoeft van mij niet perse hoor! Ga er wel een beetje vanuit, maar hoop toch eerder te bevallen eigenlijk! Maar eerst nog even niet! Met 39 weken lijkt me wel ideaal. Dan is Jasper ook lekker thuis en kan ie lekker lang blijven als de baby er is. Toen Joris 3 weken was ging hij geloof ik weer weg. We waren toen 2 weken thuis. Wat een drama..wat zag ik er tegen op en wat viel het mee hahaha! Ga me er nu maar niet druk om maken denk ik!

Verder alles prima hier. HEb alleen heeeeeel veel honger steeds en ook veel last van mn buik. Denk ieder uur wel 2 harde buiken, maar dat is al tijden zo en het enige wat de verloskundige zegt is verbaasd me niks, de boel is ook zo slap daar (lekker is dat!)

Mag inderdaad wel 'gewoon' bevallen, alleen niet meer thuis en moet onder begeleiding van de gynaecoloog. Vind het in het ziekenhuis ook wel prima hoor. De vorige keer heb ik daar een goede tijd gehad (al wilde ik na een week echt wel naar huis!) en ze hebben goed voor me gezorgd. Achteraf bedenk je je alleen dat thuis toch wel leuker is. Ben ook wel heel benieuwd hoe het is om kraamzorg te hebben.
Dus we gaan zeker voor een normale bevalling en dan het liefst de zelfde dag naar huis, maar of dat erin zit. Hoop echt dat deze niet opgenomen hoeft worden na de geboorte en geen vervelende infecties ofzo krijgt!

Nou Joris ligt al een tijdje te spoken...even ruiken of ie heeft gepoept, want dan gaat ie echt niet slapen...hoop het niet, want ik heb geen zin om m een schone luier te geven. Maar wel in dat ie lekker gaat slapen!

Vanavond komt Jasper thuis voor het weekend...heerlijk, gaan we even van genieten!

Jij ondanks alles ook een fijn weeekend (nu Dennis thuis is schiet de babykamer   wel lekker op zeker?)

Groetjes Annemiek

Het gaat nu beter. Wel af en toe een harde buik, maar een paar keer vandaag. De gyn zei dat ik het in de gaten moet houden, maar verder zag alles er goed uit.
En ik moet in het ziekenhuis bevallen. Over 2 weken nog een echo en een gesprek en dan beslist hij of ik ook echt met de gyn of met de vk in het ziekenhuis moet bevallen.
Aangezien nog niet alles af is en ik een extra weekje verlof wel lekker vind hoop ik op de 41 weken.
Voor jou is het inderdaad wel lekkerder omdat Jasper dan thuis is. Wij moeten nog maar kijken hoe het gaat hier met Dennis en werken.

Fijn dat je wel gewoon mag bevallen! Ik hoop zo dat het mij nu lukt zonder vaccuum enzo. Kraamzorg is best handig hoor en lekker thuis vond ik na 2 dagen ziekenhuis heel fijn!

Haha, en was zijn luier vies? Had Feline van de week 's avonds een keer....
Dennis moet nu nog wel elke dag naar zijn werk tot hij een officiele brief heeft. Hij kan niks doen, dus gaat een paar uurtjes en dan weer naar huis toe.
Maar hij doet inderdaad veel aan de babykamer. Al was hij van de week erg moe, dus heeft hij de hele middag liggen slapen. Vergt een hoop energie dit gebeuren.
Net wel de vensterbank opgehaald, dus die gaan we zo even passen!
Zou ik zelf afrekenen, maar blijkt dat mijn werkgever het betaald heeft! Zo lief, hij weet natuurlijk ook van Dennis zijn werk, dus super van hem!

groetjes Maris

Fijn dat het beter gaat met de harde buiken, toch geen pretje..nu bevallen is nog geen optie voor je he...veel te vroeg! Ik moet ook nog maar niet, al begin ik me wel een beetje zorgen te maken over de harde buiken. TOch maar weer even vragen woensdag wat normaal is. Op zich te vroeg bevallen heerlijk, maar niet als je kindje dan opgenomen moet gaan worden en de hele mikmak!

Zag je in de kinderen staan...grappig zeg. HEb daar een abbonnement op en toen kwam jij ineens voorbij. Leuk dat ze je daarvoor hebben gevraagd.

Vanochtend matrasje gehaald voor het ledikantje! Nu hebben we alles in huis. Misschien mist er nog wat, maar dat is dan snel genoeg gehaald. Volgens mij moet het met de spullen die we nu hebben makkelijk lukken. Ben alleen al heel lang op zoek naar de badolie die ik voor Joris altijd gebruikte. Dit zat in een doosje, was van zwitsal. Maar kan dat echt helemaal nergens vinden, das wel balen. Wie weet kom ik het nog tegen, hoop het, want was echt heel lekker spul. Dat gebruikten ze in het ziekenhuis ook (wel duur, maar heeeeel erg lekker!) Nu andere badschuim gekocht van natusan. Misschien ook wel goed, maar ik blijf doorzoeken!

Hoop dat het goed gaat bij jullie en wens je nog een lekker weekend verder!

Groetjes

Terug
Bovenaan