voor Mariska

Ja ik heb de lamp!! En ook een plafoniere gekregen van schoonouders, bij Karwei gekocht. Erg blij mee!!

Dennis is vandaag naar zijn werk geweest. UWV kwam langs om hem in te schrijven. Erg lastig allemaal, want ik weet nu niet of het alleen voor faillisementsuitkering was of ook voor WW. Dus vrijdag ga ik even bellen.
Verder heeft hij 6 sollicitaties lopen en is al bij 1 uitgenodigd, voor as dinsdag!!
En het is nu wel gezellig, maar ook wel erg rot, duurt 6 weken voor hij geld heeft.... zit je lekker op te wachten met hypotheek en crechekosten.
Maar ja, we moeten maar aan het spaargeld komen, zodra hij dan betaald heeft gekregen storten we het wel terug.

Geboortekaartje is de proefdruk van binnen, helemaal super!!! Alleen de naam gaan we weer veranderen.. Het is echt erg, maar we gaan toch voor een oerhollandse naam. En de enveloppen laat ik ook vooraf denk opsturen, moet ik even kijken, kan ook stickers laten printen door schoonvader, dus dan laat ik geboortekaartjes met enveloppen pas na de geboorte komen.
Fijn dat je al klaar bent met schrijven en alleen nog postzegels hoeft te plakken en natuurlijk kaartje er in te doen straks.

Haha, nesteldrang lees ik!! Leuk he als je echt zin hebt om op te ruimen!
Ik heb zelf gisteren zowat 4 uur gestreken, erg he... wel met pauze hoor.
Wat een goed idee! soesjes met muisjes. Heb je dan bevroren soesjes gehaald?
Want lijkt me wel handig. Geen gezeul met koekjes, gewoon koffie met soesjes!

Ik nu nog max 6,5 week. Echt het gaat zo hard. Ik dacht vandaag nog (na heerlijke indalingsweeen, althans zo voelde het) dat het nu er echt aan zit te komen.

Appeltaart staat nu in de oven, morgen heerlijk met mijn collega's afsluiten. Laatste dagje, echt heerlijk!

groetjes Maris

Goed zeg! Zooo lang strijken! Dat vind ik echt een rotklus, dus zo lang zou ik het zeker niet doen! Dan zou ik ook ongeveer alles moeten gaan strijken geloof ik. Ik strijk echt lang niet alles, alleen het hoognodige! Maar gestreken zien kleren er wel beter uit natuurlijk!

Mijn nesteldrang is toch wel weer afgezakt...jammer jammer jammer. Maar misschien krijg ik binnenkort wel weer een aanval van opruimwoede!

Vanavond uit eten met een vriendin. Mijn zusje past hier op. Allebei heel gezellig. Mijn zusje was er de hele middag al!

Super dat je de lamp hebt trouwens. Altijd leuk tweedehands shoppen. Bij de kringloop vind je toch minder dan op marktplaats! Ik moet nog op zoek naar een nieuwe kinderwagen voor als de duowagen weggaat. Onze bugaboo is zo goed als af. Wil een mutsy slider, maar die zijn op mp haast niet te krijgen. Nieuw wil ik natuurlijk ook wel, maar hou mp toch maar in de gaten. Scheelt een hoop geld.

Nou ik ga toch even koken, voor mn zusje en Joris!

Groetjes Annemiek

Trouwens.... grappig dat je toch een andere naam hebt gekozen! hhahaha...je blijft wel bezig. Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig zeg!
En ook super   dat je een kaartje hebt gevonden dat naar jullie zin is!

Groetjes Annemiek

Vandaag wiegbekleding en laatste kleertjes gewassen. Morgen hangt Dennis de lamp op en het gordijn. Alle klusspullen eruit en dan kan ik inruimen als ik alles heb gestreken en het wiegje bekleden en opmaken!
Ik strijk niet echt alles hoor, niet handdoeken, pyama's enzo. Maar die kleertjes wel allemaal. Rompers ook niet, vind ik onzin.

En we gaan maandag klossen halen, want donderdag komt kraambureau checken of alles goed is.
Ik doe het trouwens voor 2 uur per dag, meer niet, kost het nog 50 euro.
Dennis krijgt zijn eerste geld pas half/eind maart....
Wel heeft hij dinsdag 2 gesprekken!! Echt super.

Ik heb echt zin in maandag, Feline naar de creche en dan de hele dag afbeulen en het huis doen. En daarna kom ik mezelf tegen, dat weet ik nu al, maar ik moet gewoon schoonmaken enzo.
Heb je lekker gegeten? En leuk dat je een middag met je zus hebt doorgebracht!

Die duowagen gebruik je nog wel een paar jaar volgens mij? Ik kijk het even aan. Sowieso kan ik nu geen duowagen aanschaffen. Maar voorlopig kan ik gewoon weg als we met zijn tweeen zijn. En als ik alleen ben dan kan ik eventueel met Feline en de kleine man naar de speeltuin toe. Is hier 2 straten achter en dat kan ze wel lopen.

En de lamp is idd echt leuk! Kringloop die hier zit kan ik ook nog wel eens heen, hebben best veel! Wordt gerund door verstandelijk en lichamelijk beperkte mensen. Niet eens aan gedacht...

Ga je nog wat leuks doen t weekend? En wanneer komt Jasper thuis?

groetjes Maris

Jasper is heerlijk het weekend thuis. Morgen weer weg, maar we genieten nu wel met zn drieën! Hij helpt me ook enorm goed, doet eigenlijk alles.
Merk wel dat ik mn sjacherijnigheid over alles wat ik niet meer kan wel op m afreageer! Maar hij kan er gelukkig wel tegen.

Einde komt in zicht dus voor jullie kamertje. Ben echt heel benieuwd. Snel foto plaatsen hoor!
Zijn ze er al uit of je bij de gyn of bij de vk moet bevalllen? Zowieso in het ziekenhuismaar met vk zal wel lekker zijn.

Gister nog even leuke babykleertjes op de kop getikt! Kast begint nu lekker vol te raken, maar dat is wel leuk! En aangezien ik het liefst maar 1 dag in de week was ook wel praktisch. 1 dag in de week wassen lukt me nu trouwens niet hoor. Heb niet zoveel zw.schapkleding!

Nou wij gaan even op de koffie bij mijn ouders. Nog van het laatste stukje weekend genieten!

Liefs Annemiek

Fijn dat hij thuis is! Haha, ik reageer ook lekker op Dennis, hij heeft het zwaar te verduren!
Ik heb de babykamer nu klaar!!! Zo blij mee. Oh alleen moet Dennis een plint wegzagen, dan kan de kast er goed staan. Nu de ziekenhuistas nog, klossen halen en het hele huis van boven tot onder spik en span maken.
Heb er al helemaal zin in!

Ik moet sowieso in ziekenhuis, maar dinsdag krijg ik een echo en daarna bespreking met gyn.
Ik heb hier ook al heel wat babaykleertjes. Ook al veel 62 en 68. Ik was meestal 3 keer per week in etappes.
Gelukkig hoef ik niet te werken, hoef ik niet per se al mijn nette broeken te wassen.
Wel moet ik Dennis zijn nette kleding bijhouden, want hij moet natuurlijk solliciteren.
Wat heb je allemaal voor de kleine gekocht? En heb jij al het pakje klaar die hij aan krijgt? Wij nu wel. We nemen er 2 mee, maar denk dat het een ecru setje wordt. Had Feline ook als eerste pakje aan zoiets.

Nog een fijn weekend!

liefs Maris

ps tot hoeveel berichtjes zullen we komen voor we zijn bevallen?

Ben benieuwd hoe het morgen gaat met Dennis zijn gesprekken! Super dat hij er meteen 2 heeft. Dus vandaag hem een beetje ontzien zodat ie morgen niet met een pesthumeur daar zit hahhaa!

Vannnacht weer eens heeeeel beroerd geslapen...niet lekker meer. Hoop dat vannacht beter gaat. Ik kan er zo van balen als ik wakker lig. Meestal van 4 tot half 6 en tegen kwart over 6 wordt Joris wakker, dus niet echt ideaal!
GElukkig is Joris helemaal zichzelf deze periode en heeeeeel erg lief (meestal) dat scheelt al een heel stuk. Nu nog wat minder poepluiers en ik ben tevreden hahaha!

Ben ook wel benieuwd hoeveel berichtjes nog voordat we gaan bevallen! Blijf inzetten op 21 maart (ooowwww wat duurt dat nog lang!) Begin nu toch wel wat flauw te worden van de zwangerschap. Heb zin om gewoon weer alles te kunnen doen, vooral ook voor Joris. Ik heb af en toe het gevoel dat het voor hem ook niet echt leuk is. Ik kan bijvoorbeeld geen stuk meer met m wandelen en we zitten vrij veel binnen. gelukkig kan hij nog niet klagen hihihi....! Hij kan trouwens wel zingen...zingt nu visjevisje in de kom! heel schattig!

Nou ik ga even brood smeren voor m, dan kan ie zo lekker gaan slapen!
Snel even foto laten zien van je kamertje he!!!

Groetjes

Ik hoop dat hij 2 goede gesprekken heeft. Hij werd trouwens net al weer gebeld voor een gesprek voor as maandag!
En ik ontzie hem wel hoor. hahaha. Moet zeggen dat we net met zijn tweetjes superhard aan de slag zijn geweest hier in huis. Van boven naar beneden opgeruimd en gestofzuigd, bedden verschoond. Alvast wat spullen klaargelegd om mee te nemen naar het ziekenhuis.

Ik heb vannacht ook beroerd geslapen, half op mijn buik gaat ook niet meer, want dan wordt er heel hard geprotesteerd.
Heb je nog wel tussen de middag geslapen? Ik vandaag niet, Feline is heerlijk naar de creche en we gaan zo lekker een film kijken.
Feline heeft afgelopen nacht doorgeslapen! Echt zo fijn!

Feline krijgt denk echt kiezen, die heeft me toch een vieze stinkpoep, bah!

Ik ben het ook zat en Dennis zit ook steeds te zeuren wanneer het nou goed is om geboren te worden hahahhaa.
En ik kan ook minder hebben van Feline en ik kan haar niet goed in bed leggen, kan gewoon niet goed over de rand van de ledikant heen om haar in te stoppen.

Ik hoop zelf dat ik 14 maart beval, maar reken maar op overtijd, dus 1 april!

Ik zal zodra het kamertje klaar is wat foto's plaatsen. Dennis moet nog even een plint wegzagen zodat de kast verzet kan worden.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan