voor Mariska

Nee te vroeg hoeft van mij niet.   Ja leuk he dat interview! Had ik helemaal vergeten   te zeggen. Wel grappig want ik hoorde het van meer mensen. Zo opvallende naam natuurlijk

Lekker dat je alles hebt nu! Ik gebruikte maar heel weinig spul, want Feline kon er niet goed tegen. Beetje zwitsal of natusan ging wel.

Vandaag de commode en kast gekregen, het is erg groot voor de babykamer dus we gaan meubels wisselen met Feline's meubeltjes. Verder van mijn moeder heel wat spulletjes gekregen vandaag. Wezen prenatallen en hema-en.
Dus nu de belangrijkste dingen wel binnen!

Jij ook een fijn weekend!

groetjes Maris

Mooi dat je ook heel wat spullen hebt kunnen halen! Altijd leuk prenatal..en hema natuurlijk! Lekker shoppen. Helemaal als je moeder meekomt natuurlijk!!!
Wij zijn ook bij prenatal geweest zaterdag om ons matrasje voor het bedje te halen. Jasper was eventjes thuis dus dat is wel leuk!

Vanochtend is ie in alle vroegte weer vertrokken. Ben zelf erg moe nu. Joris heeft besloten dat half 6 een mooie tijd is om wakker te worden en niet meer te gaan slapen..beetje jammer. Om deze tijd is ie dan alweer heel moe en sjacherijnig. Maar goed, ik hou het normale ritme aan en hij gaat zeker niet eerder dan half 12 op bed. Hopen dat deze fase snel voorbij is, want half 6 dat trek ik zelf niet echt! Wie weet is het morgen over (denk t niet!)

Wilde er nog even op uit, maar het sneeuwt en is heel koud dus dat laten we maar zitten. Hoop vanmiddag dan, en anders maar even met de auto.
Weer lekker bij mn ouders eten. Dan hoef ik zelf niet te koken en op te ruimen...wel lekker!

Kom de afgelopen tijd trouwens weer enorm aan. Wel een dikke kilo per week...echt niet leuk. Probeer (met de nadruk op probeer) nu helemaal niet meer te snoepen en veel fruit en water te drinken. Laat al best veel staan. Geen chips, geen vruchtensap, geen frisdrank..maar heb niet het idee dat het helpt. Ach ik doe mn best om niet teveel aan te komen en als het dan toch komt, tja...dan is dat jammer. Maar wie weet komt t nog. De tijd voordat ik echt dacht ik moet er iets aan doen ben ik ook enorm losgegaan hoor...vooral chips...heerlijk!
Maar vanaf halverwege vorige week toch meer op gaan letten en vanaf vandaag nog maar iets meer. Loop wel de hele dag naar de wc van dat water en dat is wel weer lekker voor mn bekken. Blijf ik in beweging!

Nou werkze even (nog 2 weken toch?) en schrijf snel weer hoor!

Groetjes Annemiek

Ja en mijn moeder trakteerde, dat is natuurlijk helemaal lekker!
Leuk dat Jasper er even was... Wanneer komt hij nu terug?
Lekker he zo vroeg wakker... Feline is na een paar dagen zo moe, dat ze dan een keer uitslaapt.

Hopelijk slaapt hij morgen wel lekker uit!

Oh heerlijk luxe dat je niet hoeft te koken! Pas je trouwens nog wel op of ben je daar nu mee gestopt?

Ik ben nu 16 kilo aangekomen en kom al weken niet meer aan. Heel veel stress, dus niet heel goed hoor, maar ja...
En nu moeten we flink bezuinigen, dus ga geeneens meer chips enzo kopen.
En inderdaad nog 2 weken werken en dan verlof. Dennis zit vanaf nu thuis, behalve dat hij 1 dag naar zijn werk moet omdat er iemand van UWV komt....
Echt vervelend dat we het straks van stuk minder moeten doen. Net nu we veel rekeningen krijgen (belastingen enzo....)
Ach we kijken wel hoe t gaat. Gelukkig hebben mijn schoonouders al toegezegd dat als we het niet redden ze wel bij kunnen springen.
Morgen weer op controle bij verloskundige, dus weer hartje luisteren en dan gaat Dennis ook mee.
En moet in het ziekenhuis bevallen, had je dat gelezen?

groetjes Maris

Moeders die trakteren zijn altijd leuk natuurlijk! Die van mij doet dat ook regelmatig.
Ze was nu al aant klagen dat ik teveel zelf koop en er niks overblijft dat ze kan halen voor me! hahahah!

Lekker dat je blijft steken op de 16 kilo. Ikke niet hoor, gaat gewoon lekker door!
Vandaag gyn geweest en daar moest ik helaas ook op de weegschaal. Bijna 20 kilo aangekomen..balen. Komen vast nog wel wat kilo's bij. Maar na de bevalling zijn ze hopenlijk snel weer weg, laten we daar maar vanuit gaan!
Gyn was overigens alles goed. Nog een echo gehad, maar je ziet vrij weinig vind ik op zo'n echo. Kindje woog nu ruim 3 kilo en hij verwachtte dat we op 3,9 kilo uit zouden komen. Altijd grappig om te weten. Had niet verwacht dat t al zo zwaar zou zijn eigenlijk!

Nou ik ga snel even verder tv kijken!

Groetjes Annemiek

Heb net geboden op een lamp op internet! Een vuurtorenlamp. Krijgen we van schoonouders. Dus die trakteren ook veel!

De kilo's vliegen er af na de bevalling! hahaha. Erg he, ik ben erg blij dat het nu rond de 16-17 blijft steken.
Fijn inderdaad om binnen te kijken, maar vind het inderdaad niet gemakkelijk om je kindje te zien. Zijn toch meer close-ups van been, arm of teen.
En 4 kilo is best ruim, maar het is maar een schatting! Ik hoop nu een 7ponder te krijgen, maar zal wel niet.

De babykamer schiet trouwens al op! Deur is klaar (op raam en glaslatjes na). Mooie nautische ster aan het schilderen en op de andere muur komt denk een zeilboot.
Geboortekaartje hebben we op geboortepost.nl klaar en nu wachten op de proefdrukken.
Morgen komt het wiegje en dan wordt het kleertjes wassen en strijken en verder schoonmaken.
Moet nog klossen halen en ziekenhuistas klaar maken. Heb jij je klossen al?

groetjes Maris

Super dat je babykamer lekker opschiet. Mag nu ook wel he! Je hebt nog even, maar toch, klaar is wel heel lekker.
Ben heel benieuwd of je die lamp krijgt. Wel leuk hoor een nautische kamer! Kun je leuke accesoires bij zoeken. Ben heel erg benieuwd naar het resultaat.

Ik ben gisteren ook aan het sauzen geweest. Op onze slaapkamer. Kreeg het ineens op mn heupen, onze kamer was niet meer mooi genoeg hahah... Nu hopen dat ik er na de bevalling even lekker wat tijd kan doorbrengen en niet weer lang in het ziekenhuis hoef te blijven! Eigen bed is toch het lekkerste..maar als je kindje moet blijven dan blijf ik het liefste zelf ook natuurlijk! Alleen naar huis lijkt me echt heel moeilijk!

Ik ben alweer 36,5 week. Al bijna op de 37 weken grens. Niet dat ik thuis mag bevallen, maar toch! Ik zal mn kraampakket eens klaar zetten. Bed op klossen doe ik niet, kan iemand na de bevalling wel doen. Thuis bevallen hoef ik toch niet. Heb inmiddels wel een waterdichte molton (met onderkant van plastic) op mn bed. Die zag ik bij de action en dat is wel beter dan zo'n stuk plastic.

Bij de gyn heb ik gevraagd hoe lang ik thuis mag blijven tijdens de bevalling en hij zei dat als ik belde met weeën om de 3 minuten dat dit dan vroeg genoeg was. Hoop dat het deze keer wat sneller gaat om dat te bereiken, maar denk ook dat dat thuis beter zal lukken dan in het ziekenhuis waar steeds mensen in en uit kunnen lopen. Vorige keer reageerde ik daar heel sterk op. Als er iemand binnenkwam waren de weeën snel weg!

Nou fijn weekend nog even!

Groetjes

Die vrouw van die kamp heeft nog niet gereageerd.. grrrr
Nou ja anders wordt het de dure versie uit de (web)winkel.
Het wordt trouwens niet heel erg een thema kamer hoor, maar een klein beetje.

Ik heb toen ik 35 weken zwanger was van Feline het hele huis nog gesausd samen met mijn zus.. Tja die achtelijke nesteldrang ook.
Ik ben blij dat ik naar het ziekenhuis mag en ik hoop ook niet dat ik al naar huis zou mogen en het kindje moet blijven. Vriendin van mij had dat en die had echt wel moeite een band op te bouwen.

Jeetje ja, schiet voor jou al zo op nu! Ik ben nu 35 weken en vind het al dichtbij komen, binnen 7 weken hebben we ons manneke.

Ik heb nog geen kraammatrasje liggen en ook nog geen klossen. Misschien dat ik de klossen ook laat zitten. Ons bed is dan zooooo hoog, had bij Feline moeite om er in te klimmen.

Thuis schiet het meer op natuurlijk, omdat je je op je gemak voelt. Moet zeggen dat ik geen idee heb hoe het is als je in het ziekenhuis begint. Voor mij wel lekker, hoef ik ten minste niet met persweeen in de ambulance!

Ik zal, zodra we klaar zijn een foto plaatsen van het kamertje. Het schiet nu al wel echt op!

groetjes Maris

Inmiddels nieuws over je lamp? Spannend altijd hoor! Maarja...anders maar nieuw. Minder natuurlijk, maar als het niet anders kan!

Hoe is het met Dennis? Kan ie een beetje verwerken dat ie zonder werk zit? En zijn er veel vacatures in zijn vakgebied? Hoop dat hij snel weer werk heeft. Is toch niet ideaal zo (wel gezellig natuurlijk!)

Vandaag is Joris bij mn ouders en heb ik lekker tijd om op te ruimen. Ga zo de babykamer nog even door en Joris zn kamer moet ook nog even goed opgeruimd. Heb er gewoon helemaal zin in! (en ik heb niet vaak zin om op te ruimen!!)
ZOnet al soesjes met muisjes gemaakt. Heel leuk geworden en nu in de vriezer en dan als de baby er is op tafel. Echt wel handig om al te weten wat het is. Als de baby er is wil ik ook een geboortetaart bestellen bij de hema en ik denk dat ik nog 1 of 2 cakes ga bakken met muisjes erin. Lijkt me wel prima dan. Hoef ik me daar geen zorgen meer over te maken.

Leuk dat je je kaartjes ook rond hebt. Je hebt ze nu toch via internet he?
Ik heb mn enveloppen geschreven. Nu nog even postzegels erop en klaar is kees. Gaat helemaal goed komen!

Nog max. 5,5 week in ons geval. Heel snel eigenlijk. Maar ben er nog niet zo mee bezig eigenlijk. Besef nog niet dat het in principe elk moment kan gebeuren.
Maar het zal ook nog wel een tijdje duren!

Nou ik ga even aan de slag!

Groetjes Annemiek

Terug
Bovenaan