Voor Sara en Angel

Hoi Angel en Heartje,
Ik kan het nog niet echt geloven, maar de Clear Blue zegt dat ik zwanger ben. Ik was vandaag zo misselijk dat ik het niet kon laten om te testen....

Ben uitgerekend op 30 mei.

Liefs,
Sara

Hoi Sara,

Wat een geweldig nieuws!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je er heel veel van kan genieten zonder al te veel kwaaltjes. Eindelijk dan toch na 8 (?) rondes! Weet je man het al? OF zit hij nog niets vermoedend of z'n werk.
Spannende tijden.

Angel, Ik hoop dat je snel een streep te zien krijgt. En dan maar flink klussen, en ons snel volgen met een zwangerschap.
Heerlijk he, dat je je dochter ook zonder problemen bij de creche kan afzetten! Mijn dochter vindt het ook echt geen probleem. En ik vind het lekker om te blijven werken, dus dat komt goed uit. Ik werk overigens maar 20 uur.

Vandaag   ben ik naar de Prenatal geweest om zwangerschapsbroeken te kopen. Ik kan het echt niet meer verbergen. MIjn gewone broeken zitten echt niet meer lekker en moest dus wel wat bijkopen. Ik had nog 1 goede broek liggen van de vorige zwangerchap, maar dat was het dan ook wel. De rest was behoorlijk afgewassen, en kon echt niet meer. Ik moet er toch wel een beetje netjes uitzien voor als ik ga werken.
Ben al wel een beetje trots op mijn buikje. Vorige keer moest ik er zo lang op wachten. Volgens mij een week of 18. En nu ben ik 10 weken, denk ik. HElemaal geweldig, Laat maar komen hoor!

Morgen de echo. Ik laat zeker morgen of overmorgen even een berichtje achter hoe het was.

Liefs,
Heartje

Hoi Sara,

Wat een goed nieuws!!!!! Van harte gefeliciteerd.
Ik dacht het al....toen je schreef dat je huid er beter uit zag!

Echt leuk meid, je geduld is beloond.

Kan je nu juist wel of juist niet naar de verjaardag van je moeder op Curacao volgend jaar? Ga je het je ouders nog vertellen nu ze in Nederland zijn of wacht je nog een aantal weken?
Ik hoop jullie snel te volgen naar het zwanger-zijn forum.

Heartje, ik lees het morgen of overmorgen wel over je echo, ben benieuwd. Wanneer ben je uitgerekend zoals je het nu hebt uitgerekend?

Groetjes,
Angel

Hoi Heartje, ja, we zijn erg blij. We zijn bijna 10 maanden bezig geweest.
Haha, ik heb meteen al tegen mijn vriend gezegd dat we maar snel nieuwe broeken moeten gaan kopen die ik ook tijdens mijn zwangerschap aan kan. Deze drukt nu al op mij buik. Heb er best last van tijdens het werken. Maar ja, dat komt ook een beetje omdat ik ondanks het gezonder en beter eten toch ben aangekomen. Daar was ook de diëtiste niet blij mee. Heb nu half okt weer een afspraak. Ff kijken wat nu de schade is. Hopelijk niet veel aangezien ik veel heb gefietst de afgelopen maand. Maar goed, dat zie ik dan wel weer en anders maar ff pech gehad.

Ben erg benieuwd naar je echo. Hoe lang van te voren heb je die afspraak gemaakt? Moet ik nog langs de HA voor een bloedtest? Ben nogsteeds niet aan het idee gewend. :eek:D

Hoi Angel, Ik denk dat ik niet ga. Ik ben 2 maanden voor haar verjaardag uitgerekend en heb er niet zoveel trek in om dan al te gaan vliegen. Maar ze zullen de kleine zeker voor die tijd al gezien hebben. Als ze niet na de geboorte langs kunnen komen, zijn ze 10 juli in NL voor de 90ste verjaardag van mijn oma. Het wordt voor haar een 2e achterkleinkind.

Nou meiden, ik moet eten gaan halen. Onze keuken ligt helemaal overhoop omdat mijn vriend aan het verven is. Er staat meer apparatuur in de huiskamer dan de keuken. Hahaha

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,
Hoe is het? Misselijk?!
Besef je het al helemaal dat je zwanger bent?

Ik snap dat je niet wilt vliegen zo'n eind met een kleine baby, dat begrijpt je moeder vast wel.

Heartje,
Hoe was de echo? Hoe ver ben je nu en wanneer ben je uitgerekend?

Ik had gisteren nog steeds geen streep op de ovulatietest van Sensitest, terwijl ik wel een zeurderige pijn had onderin m'n buik. Vanochtend getest met de ovulatietest van ClearBlue (die had ik nog liggen, was een jaar over de datum), en ik kreeg een lichte streep te zien. Dus ben erg benieuwd wat de Sensitest vanavond uitwijst.

Meiden,geniet van jullie zwangerschap!!!

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Voel me nu zo beroerd dat ik er niet meer omheen kan. Ik voelde me de hele dag best goed behalve wat vermoeidheid, maar sinds het avondeten heb ik het er toch moeilijk mee. Hopelijk kan ik het binnen houden. Het was zo lekker. Hahaha. Ik heb verder ook was steken in mijn buik wat me best zenuwachtig maakt. Ik ga nogsteeds af en toe kijken of de rd’s er toch niet zijn. :eek:S Ik denk dat ik misschien ook wat verkouden aan het worden ben. Mijn chef op werk was een week of 2 geleden verkouden en om de een of andere manier is het dat blijkbaar toch te moeilijk om te hoesten met je hand voor je mond zodat de rest niet aangestoken wordt.

Raar dat je op de oude ClearBLue wel een licht streepje zag. Maar misschien is dat zeurderige gevoel een teken dat het er eindelijk aan zit te komen...... Ben voor je aan het duimen.

Hoi Heartje,
Hoe was je echo? Zag alles er goed uit?

Nou, ik denk dat ik vandaag maar heel vroeg ga slapen. Hopelijk voel ik me morgen weer wat fitter. Ik blijf op werk als een mafkees gapen. Ik vind het echt heel vervelend. Ben vanmorgen zelfs een paar keer ff naar de wc gelopen om weer wakker te worden.

Groetjes,
Sara

Hoi hoi,

Nou het was gisteren echt geweldig!! Hartje klopte, en zover ze nu kunnen zien zag het er allemaal goed uit.
Ik heb meteen bloed laten afnemen en moet over 2 weken terug voor een echo i.v.m. de combinatietest.
Ik ben nu 10,2 weken zwanger. HEb dus al een kwart gehad, wat gaat het snel!!!

Sara, ik had ook meteen vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, last van misselijkheid en vermoeidheid. Maar het wordt echt steeds minder hoor!

En angel, snel volgen he!!!!

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,
Erg fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine. 10,2 weken al. Wat gaat de tijd toch snel. Is dat geteld vanaf ovulatie of vanaf je laatste menstruatie?

Ik ben vandaag nog amper misselijk geweest, maar wel supermoe. Mijn vriend is gaan stappen dus ik ga zo lekker vroeg slapen.

Ik heb vanmorgen de Ha gebeld en het nummer van de vk gekregen...... Zijn ze alleen bereikbaar tussen 9 en 10. dus ik moet tijdens werkuren gaan bellen. We zitten volgende week bijna elke dag met z’n 2en dus ik moet maar kijken of ik een manier kan bedenken dat ik kan bellen.

Ik heb me inmiddels al aangemeld op met mei forum, maar er hangt daar wel een hele andere sfeer dan hier. Moet er wel erg aan wennen.

Hoi Angel, alles goed? Weer druk geweest op werk?

Nou ik denk dat ik maar ga slapen. Mijn vriend is stappen dus kan ik mooi wat slaap inhalen. Morgen komen mijn ouders ronde de lunch helpen met verven. Ik probeer ’s ochtends nog ff te komen kijken.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan