Hoi Sara,
Wat een geweldig nieuws!!!
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop dat je er heel veel van kan genieten zonder al te veel kwaaltjes. Eindelijk dan toch na 8 (?) rondes! Weet je man het al? OF zit hij nog niets vermoedend of z'n werk.
Spannende tijden.
Angel, Ik hoop dat je snel een streep te zien krijgt. En dan maar flink klussen, en ons snel volgen met een zwangerschap.
Heerlijk he, dat je je dochter ook zonder problemen bij de creche kan afzetten! Mijn dochter vindt het ook echt geen probleem. En ik vind het lekker om te blijven werken, dus dat komt goed uit. Ik werk overigens maar 20 uur.
Vandaag ben ik naar de Prenatal geweest om zwangerschapsbroeken te kopen. Ik kan het echt niet meer verbergen. MIjn gewone broeken zitten echt niet meer lekker en moest dus wel wat bijkopen. Ik had nog 1 goede broek liggen van de vorige zwangerchap, maar dat was het dan ook wel. De rest was behoorlijk afgewassen, en kon echt niet meer. Ik moet er toch wel een beetje netjes uitzien voor als ik ga werken.
Ben al wel een beetje trots op mijn buikje. Vorige keer moest ik er zo lang op wachten. Volgens mij een week of 18. En nu ben ik 10 weken, denk ik. HElemaal geweldig, Laat maar komen hoor!
Morgen de echo. Ik laat zeker morgen of overmorgen even een berichtje achter hoe het was.
Liefs,
Heartje