Voor Sara en Angel

hoi dames,

Hier weinig kwaaltjes meer. Ik ben al een tijdje niet meer misselijk geweest. Moe zo af en toe nog wel. Maar dan ga ik 's middags lekker even liggen. 's Avonds houd ik het niet veel langer uit dan 22.00u.

HEt april forum is, zoals ik al had vermeld, best wel saai. Er worden maar weinig berichtjes achtergelaten. Ik ben ook al op zoek geweest naar een ander forum, maar die zijn allemaal niet zo overzichtelijk. Dus, als je een leuke site hebt gevonden... Laat het me even weten.

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje en Sara,

Hoe gaat het met jullie zwangere meiden?

Hier alles goed, het lange wachten is weer begonnen.
2x geklust rondom m'n eisprong,dus tja...wat kunnen we nog meer doen hè.

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,
Hier ben ik dan weer. Ik was gister zo supermoe, het was maar goed dat ik niet hoefde te werken. Ik viel constant in slaap. Het vervelende dan is dan dat ik alleen een minuut of 20 slaap en dan weer klaarwakker (maar nogsteeds moe). Nog geen 1,5 uur daarna ben ik weer helemaal uitgeput en val ik in slaap. Ik was ook zo misselijk gister, ik heb bijna niks gegeten.

Ik heb mezelf geabonneerd op het tijdschrift van deze site en daarbij krijg je dan een apparaatje waarmee je de hardslag van de kleine thuis kan beluisteren. Dat leek me leuk voor mijn vriend, kan hij tussen de echo’s door ook van de kleine genieten. Het is wel een abonnement van bijna 50 euro, maar ik heb het inkijk exemplaar bekeken en het lijkt me een best interessant en leerzaam tijdschrift.

Hoi Angel,
Opzich zou ik er wel weer een paar jaar willen wonen, maar ik wil wel onze kinderen in Nederland naar school sturen. De opvang is hier toch een stuk beter dan daar. Ook is er wat banen betreft niet veel optie op dit moment. De economie gaat niet zo goed.

Succes met de wachtbank!! Mijn duimen draaien!

Hoi Heartje,
Fijn om te horen dat je al minder misselijk ben. die vermoeidheid is nog wel vervelend, maar dat zal ook nog wel wat zakken hoop ik.
Ik heb mezelf aangemeld bij het 9maand-forum. Daar is het ook best gezellig. Het is iets anders ingericht. Er is ook een maand afdeling. Of het daar erg druk is, weet ik nog niet, maar volgens mij is de maand mei in ieder geval wel drukker dan op dit forum.

Nou dames, ik ga weer op de bank hangen.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Vervelend dat je zo moe en misselijk bent. Hopelijk wordt dat snel beter.
Nu wordt ook alles vd baby gemaakt, dus dat kost heel wat energie van je lichaam. Ik voelde me toen ik 12   weken zwanger was een stuk beter tot de 7e maand, dan wordt het weer zwaarder.

Bedankt voor het duimen voor mij!!!

Heartje, hoeveel weken ben jij nu zwanger?

Ik ga ook weer bank hangen en op tijd naar bed, ben ook erg moe, veel gewerkt.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Ik hoop ook dat ik me snel weer beter ga voelen. Dan kan je toch wat meer genieten. Ik zit nu aan het eind van week 6 dus nog even wachten.

Ik kreeg gister van mijn vriend op mijn kop dat ik vergeten was ´s avonds te eten. Ik was zo moe dat ik geen trek meer had. Toen toch maar braaf voor het slapen gaan wat boterhammen opgegeten. Wel lief dat hij er zo op let. Hij wil ook dat we een weekmenu opstellen zodat we zeker weten dat we gezond eten en niet in de verleiding hoeven te komen om iets te gaan bestellen.

De misselijkheid is vandaag nog best vervelend, maar zeker niet zo erg als donderdag. Ik heb lekker uitgeslapen dus voel me ook minder moe.

Ik ben een beetje vergeetachtig deze week. Wanneer was jou nod ook al weer? 10 oktober?
Heb je al een idee of wacht je liever tot je dichter bij je nod zit om te gaan hopen?

Heartje, alles goed met jou? Nogsteeds minder misselijk en moe?

Groetjes,
Sara

Hoi,

Sara, gelukkig dat jij je nu wat beter voelt nu je uitgeruster bent.
Heel goed dat je vriend een beetje op je let met het eten, want anders kom je nog tekort. Snap wel dat je niet zo'n behoefte hebt aan eten als je misselijk bent.

Mijn NOD is 9 oktober, dat is dan precies 2 weken na m'n eisprong.
Heb nu nog geen enkel idee of het raak is. Ik had trouwens nog wel wat raars rond m'n eisprong, het deed pijn toen ik het deed met m'n vriend, leek wel of m'n baarmoedermond gevoeliger was. Heb jij dat ook weleens gehad?

Rustig aan meid.

Heartje, alles goed?

Groetjes,
Angel

Hoi

Alles goed hier. Ik voel me best wel goed, soms wel een beetje vermoeid. Maar we hebben gisteren een hele drukke dag gehad, en vandaag weer een voor de boeg. Ik ben nu iets meer als 11 weken. As. vrijdag heb ik de 12 weken echo. ALweer heel erg spannend.
Sara, de vermoeidheid en misselijkheid worden echt wel een stuk minder hoor! En let inderdaad goed op het eten. Af en toe wat halen kan natuurlijk geen kwaad! Ik probeer ook 2 stuks fruit te eten minimaal op een dag.

Angel, ik had inderdaad ook dat ik wat last had bij het vrijen rond de eisprong. Alsof alles supergevoelig was. Op het tijdstip van de bevruchting  had ik krampen. deze dag had heb ik onthouden, en nu de echo is gemaakt, en dus weet wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden weet ik zeker dat die krampen de bevruchting was.. Grappig he!
Nou meid, het aftellen is begonnen. Nog een week wachten en dan mag je ook weer testen.

GRoetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Fijn dat jij je beter voelt nu.
Spannend en ook leuk vrijdag weer een echo!!!
Hoe oud is je dochter ook alweer? Weet ze al dat ze een broertje of een zusje krijgt?

Zeker een grappig verhaal zeg dat je de bevruchting gevoelt hebt!
Ja, voor mij nog een week wachten en dan misschien testen.
M'n borsten zijn wat gevoeliger, maar daar hecht ik niet zoveel waarde aan, want dat kan ook met de naderende menstruatie te maken hebben. Het blijft gewoon echt afwachten!

Sara, gaat het goed, lekker rustig weekend?

Geniet van jullie zwangerschap meiden, het is en blijft toch een prachtig wonder!
Fijn weekend nog.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan