Voor Sara en Angel

Hoi Angel,
Ja, ik ben dit weekend wel weer iets minder moe. Nu maar hopen dat dat tijdens werk ook zo blijft. De misselijkheid is vandaag weer wat toegenomen. Ik heb ook al 2 dagen een ongelofelijke dorst!!! Maar gek genoeg hoef ik er niet extra door naar de wc. Ik hoef tot nu toe nog helemaal niks extra vaak naar de wc.
Het kan verder heel goed dat je tijdens je ovulatie wat gevoeliger ben. Dat heb ik ook wel een paar keer gehad. Ben nogsteeds flink aan het duimendraaien!!

Hoi Heartje,
Het is echt dagen aftellen voor de echo!!
Ik weet dat af en toe eten halen geen kwaad kan, maar ik wil voorkomen dat het weer een gewoonte wordt. Dan kook ik liever een aantal dagen vooruit en als we dan eens een keer trek hebben in chinees, dan kan dat. Ik haal tegenwoordig ook fruitontbijt zodat ik op die manier wat extra fruit en vezels binnen krijg.
Leuk dat je precies weet wanneer de bevruchting plaats heeft gevonden. Bij mij zal het wat moeilijk zijn om het zo precies te herinneren. Ik had vanaf het moment na de eisprong tot 1 week geleden elke dag buikpijn met krampen. Wel had ik 1 avond een paar minuutjes hele heftige. Zou dat het geweest kunnen zijn?

Nou, hier is de misselijkheid weer redelijk goed ingeslagen.
Ik heb zitten tellen en volgens mij ben ik door mijn late eisprong 4 dagen later uitgerekend dat ze als standaard nemen. Ben wel hele benieuwd wat mijn echo zal zeggen. Pfff, nog 5,5 weken wachten.
Verder begin ik op 19 november aan mijn 14e week. Dus volgens de afspraak met mijn vriend mag ik dan gaan vertellen dat ik zwanger ben. Laat dat nu ook toevallig de dag zijn dat we 10 jaar samen zijn....

Groetjes,
Sara

Hoi,

Sara, hoe is het vandaag? Nog erg misselijk? Heb je dat dan vooral 's ochtends of de hele dag?
Werk je nu elke dag 's ochtends?
Grappig zeg dat als je het gaat vertellen aan iedereen, jullie 10 jaar samen zijn!

Hier alles goed, heb weer behoorlijk last van puistjes, dus heb zo het idee dat het niet raak is, m'n borsten zijn nog wel gevoelig.
Maar goed, moet nog een week wachten!
Bedankt voor het duimen!!

Heartje, laat je vrijdag wat van je horen als je de echo hebt gehad.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Ja vandaag weer flink misselijk. Ik ben op werk wel 4 keer naar de wc gelopen omdat ik dacht dat ik zou gaan spugen. Maar weer niks. Ik werk nu inderdaad elke ochtend en dan totdat de dagelijkse klusjes af zijn. De ene dag dus iets langer dan de ander, maar ben wel blij dat ik niet tot 5 uur hoef te werken. Ik ben nu al uitgeput als ik thuis kom.

Mijn puistjes zijn wel een heeel stuk minder dan een maand geleden, maar zeker nog niet weg. Ze zijn wel minder rood en dat scheelt al een heel stuk. Vervelend dat je er nog zo last van hebt.

Ik hou het hier bij. Ik ga op bed liggen. Ben zo misselijk!!!

Groetjes,
Sara

Heartje alles goed met jou?

Hoi,

Heb je het nog steeds niet verteld? Tegen helemaal niemand? Hoeveel weken ben je nu? Lastog he, als je het tegen niemand mag vertellen.

En Angel,
gewoon hoop blijven houden, ik had ook alleen maar gevoelige borsten en verder niks. Dus wie weet.

groetjes,
heartje

Hoi Heartje,
nee, we hebben het nogsteeds aan niemand verteld!  De enige die het weten zijn  de HA etc. Vind het wel erg moeilijk, zeker op werk omdat ik moet doen alsof er niks aan de hand is ondanks dat ik nogsteeds super misselijk ben.
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen.

Hoi Angel,
Alles goed? Al kwaaltjes?

Ik hou het wat kort. ik ga weer op bed liggen.

Groetjes,
Sara

Hoi meiden,

Bedankt dat jullie meeleven en voor me duimen!!
Ik heb pijnlijke borsten, maar dat heb ik voor m'n ongie wel vaker, heb wel het idee dat het nu wat meer is, want ik liep de trap af (met bh aan) en toen voelde ik ze echt behoorlijk. Ik kan me herinneren dat ik dat ook bij m'n 1e zwangerschap had.
Maar ik wil niet teveel me focussen op de kwaaltjes, want tja..het kan dan zooo tegenvallen. Ik ben verder ook wel erg moe.
Puisten ook nog, dus da's weer een minder goed teken!
Het blijft afwachten...zucht...ze moeten toch eens zwangerschapstesten uitvinden die je een week voor je NOD kan doen!!

Sara, moeilijk hè als je het nog niet op je werk kan vertellen, ik had dat toen ook, stond ik 's ochtends in de keuken met iemand te praten die koffie in z'n handen had, werd ik gewoon helemaal misselijk van, dus dan deed ik maar snel een stapje naar achteren zodat ik het minder rook!

Heartje, hoe laat heb je vrijdag de echo? Gaat je kleine meid ook mee?

Nou, meiden, blijven duimen voor me!!!
Sara, sterkte met de misselijkheid.
Heartje, alvast veel plezier vrijdag met je echo.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Spannend hoor! Toch wel wat kwaaltjes. Maar kan me voorstellen dat je je er niet te veel aan vast wil houden.
Haha, ja die zwangerschapstesten zouden ze maar eens snel moeten gaan ontwerpen. Dat zou een boel gestres oplossen.

Hier is de misselijkheid nogsteeds vreselijk. Ik ga straks beginnen met de vsm zwangerschapsgranules. Hopelijk werken ze. Het is zo vermoeiend. Nog 2 daagjes en het is weer weekend en dan kan ik weer lekker bij tanken en zo lang als ik wil op bed liggen.

Ik heb ook gemerkt dat ik bepaalde geuren echt niet aan kan. Mijn vriend laat altijd de asbak op de bank staan en als ik er dan bij kom zitten, moet ik eerst die weg doen. Niet te harden!!! Ook bij het door de supermarkt lopen, alle geuren van de producten of laat staan parfum van mensen. PFFFFFF!!!!

Succes nog met wachten!

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Vervelend zeg die misselijkheid. Dat je alles extra goed ruikt, is echt een zwangerschapskwaal, had ik ook toen ik zwanger was van m'n dochter.
Hopelijk voel jij je snel weer wat fitter!

Wat had jij voor symptonen in de week voor je NOD de laatste keer?

Ik heb nu sinds een paar dagen ook steeds krampjes in m'n buik, net of er van alles gebeurd daar van binnen. En ben erg moe, heb vannacht 9 uur geslapen en vandaag rustig aan gedaan, maar ga zo weer lekker m'n bed in. Pff...was het maar vast volgende week!!!

Sterkte met de misselijkheid.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan