Voor Sara en Angel

Hoi Angel,

Nog even wachten.... Welke dag kan je testen??
Mijn kwaaltje voor de NOD was hele gevoelige tepels. Verder niks, maar bij mijn vorige zwangerschap had ik ook af en toe steekjes in mijnbuik.
Wat zegt je goevoel? Raak of niet???
Deze keer zei mijn gevoel raak, maar ik ontkende dat gevoel natuurlijk. Want stel je dat het mis is... wat een teleurstelling. Misschien zegt gevoel toch meer dan we zelf denken.

Sara, de misselijkheid gaat echt weg! Nog even geduld.. Wel lastig he, dat je niks van bepaalde geurtjes kan hebben. MAar je, verlies het goede doel niet uit het oog..

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Hoe was je echo?!
Hoe ver ben je, wanneer ben je uitgerekend?

Jaaaa, nog even wachten, ik was zo stom om vanochtend te testen, want m'n gevoel zegt dat het raak is, maar natuurlijk negatief, is nog te vroeg. Nu ga ik ook weer aan m'n gevoel twijfelen...pfff...

Ik moet wachten tot dinsdag, want dan is het precies 2 weken geleden dat ik m'n eisprong had. En dat ga ik nu ook echt doen.

Ik had gisteren weer allemaal steekjes in m'n buik, nog pijnlijke borsten en m'n puisten lijken nu wel weer weg te gaan. Dat is wel een positief teken, omdat ik altijd de paar dagen voor m'n NOD puisten krijg.

Sara, helpen de homeopatische druppeltjes al iets?
Gelukkig bijna weekend, dan kan je weer even relaxen.

Duimen jullie nog even door voor me?

Groetjes,
Angel

Hoi dames,

het was weer helemaal geweldig! En wat een verschil met 2 weken geleden. Ik ben nu 13 weken, en uitgerekend 9 april.
Nu moet ik weer 7 weken wachten op de volgende echo. Kan niet wachten om nog even binnen in mijn buik te spieken.
Mijn dochter was er ook bij, maar ze is nog veel te jong om te beseffen wat ze zag op het tv-tje. Maar als ik aan haar vraag waar de baby is, dan wijst ze wel meteen naar mijn buik...

MEt jullie ook alles goed? Nog even wachten, Angel. Nog 4 daagjes....

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Leuk joh, ja, echo's zijn altijd leuk en ontroerend om te zien!!

Nou, ik heb het sterke vermoeden dat ik toch ongie ga worden...snik....heb beetje bruin bloed verlies. Zo begint m'n ongie steeds de laatste tijd.
Balen hoor, 10 dagen na m'n ei. Dus best snel.

Groetjes,
Angel

Sara,
Waar ben je?! Hoe gaat het nu met je, werken de homeopatische druppeltjes al?

Heartje,
Alles goed? Heb jij nog last van  kwaaltjes?

Hier nog steeds een beetje hoop!!! Want...sinds vrijdag heb ik elke dag ongeveer 3 druppels bruin bloed gehad, dit is dus al de 3e dag. Ik dacht vrijdag echt dat het m'n ongie was, maar nu ga ik twijfelen omdat het niet doorzet. Heb vrijdagochtend (voordat het bruine bloed er was) negatief getest. Dus moet nu echt even wachten met testen!!
Duimen jullie voor me?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Hier weer een berichtje van mij. Ik ben de laatste dagen niet achter de pc geweest. Ik ben inmiddels wel iets minder misselijk, maar het is zeker nog niet helemaal weg. Verder ben ik voornamelijk uitgeput de afgelopen dagen. Ik heb dit weekend meer geslapen dan dat ik wakker was (heb in etappes bijna 30 uur geslapen). Vandaag toch weer geprobeerd wat huishoudelijke klusjes te doen, maar het blijft in etappes werken. Vind het wel vervelend dat ik niet eens de energie heb om voor mijn vriend te koken voor na het werken. Maar goed hij weet ook wel dat ik zo veel mogelijk doe, en hij neemt me ook niks kwalijk.

Spannend dat je ongi nog niet doorgezet heeft. Ga je maandag weer testen of later?

Hoi Heartje,
Leuk dat de echo weer goed gegaan is. Super!! Leuk dat je je dochtertje mee hebt genomen ondanks dat ze nog zo jong is.

Nou, meiden. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Ik ga maar verder met de afwas.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Goh, meid, je hebt het zwaar te verduren momenteel.
Hopelijk ga jij je snel weer wat fitter voelen. Als het zo blijft, zou ik, als ik jou was, je gewoon een paar dagen ziek melden. Sterkte ermee.

Ik vind het erg spannend allemaal ja! Als ik het volhou, ga ik dinsdag testen. Vorige keer (in aug. met die miskraam) testte ik ook vrij laat pas positief, dus dan heeft het niet zoveel nut om eerder te testen. Maar het is wel moeilijk hoor om te wachten, ik wil toch graag duidelijkheid. Heb nog 2 zwangerschapstesten van Sensitest liggen, maar eigenlijk zou ik het liefst de digitale van ClearBlue kopen, maar dat kan alleen per 3 en dat is zo duur. Nou ja, we zien wel!

Rustig aan Sara.

Heartje, voel jij je goed of ook nog moe?

Groetjes,
Angel

Hoi Sara,

Balen zeg, dat je je zo beroerd voelt. Maar geloof me nog een aantal weekjes en dan wordt het minder hoor! Hoeveel weken ben je nu?
Ik voel me momenteel eigenlijk wel heel erg goed. Ik lig nog wel 's avonds rond 21.30u op bed. Ik voelde gisteren dat ik gewoon weer wat extra energie heb.

Ohhh Angel, ik ben echt heel erg benieuwd. En wat knap dat je nog kan wachten!! Ik had allang die verpakking van de test geopend.... Maar ja, ik ben ook wel iets te veel nieuwschierig soms.

Laat snel een berichtje achter!!!

Groetjes,
Heartje

Terug
Bovenaan