Voor Sara en Angel

Hoi Heartje en Sara,

Ik kon me toch niet inhouden....heb vanochtend getest met die test van Sensitest. En ja....een heel licht streepje! M'n vriend zag het ook.
Maarrr...ik durf dus nog niet echt blij te zijn...ben best nerveus dat het weer misgaat, net als in augustus. Maar ja, heb er ook wel een goed gevoel over, dus moet eigenlijk niet zeuren.

Ik heb nog 1 test liggen van Sensitest en die ga ik woensdag doen. Als het dan nog zo licht is, ga ik de digitale van ClearBlue toch maar kopen. Ik zag dat je die alleen per 3 kan kopen, da's wel balen, duur!

Fijn Heartje dat jij weer meer energie hebt! Hoe ver ben je nu?
Sara, hoop dat jij je ook snel beter gaat voelen.

Meiden, bedankt voor het duimen!!!!

Groetjes en liefs,
Angel

Hoi Angel,

Ohhh, gefeliciteerd, en wat snel alweer!!!
Een streep is een streep. Nou zijn we alledrie zwanger.
Ik ben ontzettend blij dat het zo snel is gegaan voor jullie, en laten we maar van een goede afloop uitgaan, toch?

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Jaaa, snel hè!
Ik zei gisteren nog tegen m'n vriend...als ik nu weer zwanger ben, dan zijn we samen erg vruchtbaar!!
Ja, leuk alle 3 zwanger, grappig, jij april-mama, Sara mei-mama en ik juni-mama!
Leuk als we elkaar op de hoogte blijven houden vind ik.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Wat super!!! Gefeliciteerd!!! Ja, die testen zijn inderdaad idioot duur, maar ze blijven wel lang goed. ik heb er nog 1 over die ik voor ons volgende wondertje ga gebruiken. Kan me voorstellen dat je nog zenuwachtig bent. Ik heb na de eerste digitale test 1,5 week gewacht en daarna weer een test gedaan om te kijken of de lijn donkerder was geworden. En dat was zo dus meer hormonen. Vond dat wel een geruststelling.

Hoi Heartje,
Ik kan niet wachten op het moment dat ik echt van de zwangerschap kan gaan genieten. Met de misselijkheid etc, heb ik daar nog niet echt tijd voor gehad.

Leuk dat we alle 3 zwanger zijn. Ik voel me vandaag wat beter. Ik ben nog wel flink moe, maar ik kan wel weer redelijk normaal eten. Ik eet nu wel nog niet eens de helft door het weinige eten van de afgelopen 2,5 weken. Ik heb sinds zondag opeens vollere en gevoeligere borsten. Zeker mijn tepels!! Ik heb sinds 12 vanmiddag uur wel wat donker bruine afscheiding dus ik ben wel erg zenuwachtig aan het worden. Ik heb geen krampjes ofzo, maar ik heb verder nog geen afscheiding gehad. Ik hoop dat het niet rood wordt. Ik heb pas volgende week mijn afspraak bij de vk en dan nog 3 weken tot de echo.

Moet ik me al zorgen gaan maken of hoeft dat pas als het rood wordt het krampen?

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Dank je wel!!!!
Ben nu ook erg moe, moet vanavond nog werken, dus doe het nu maar even rustig aan. Het is hard werken voor je lichaam hè.

Snap dat je geschrokken bent van het bruine bloedverlies. Ik denk dat je pas ongerust moet worden als je erge krampen krijgt of het bloed helderrood wordt. Maar anders bel je toch even de verloskundige, die mag je altijd bellen hoor als je twijfelt. Zij weten er alles van.
Wel fijn dat je weer wat fitter bent. Hopelijk blijft dat zo.

Ik ga morgen nog een keer die laatste zwangerschapstest van Sensitest gebruiken. Als het dan weer een vaag streepje is, dan ga ik morgen die digitale kopen en die donderdag doen.

Maak je niet te druk meid, hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Angel

Hoi Sara,

Dank je wel!!!!
Ben nu ook erg moe, moet vanavond nog werken, dus doe het nu maar even rustig aan. Het is hard werken voor je lichaam hè.

Snap dat je geschrokken bent van het bruine bloedverlies. Ik denk dat je pas ongerust moet worden als je erge krampen krijgt of het bloed helderrood wordt. Maar anders bel je toch even de verloskundige, die mag je altijd bellen hoor als je twijfelt. Zij weten er alles van.
Wel fijn dat je weer wat fitter bent. Hopelijk blijft dat zo.

Ik ga morgen nog een keer die laatste zwangerschapstest van Sensitest gebruiken. Als het dan weer een vaag streepje is, dan ga ik morgen die digitale kopen en die donderdag doen.

Maak je niet te druk meid, hou ons op de hoogte.

Groetjes,
Angel

Hey zwangere dames,

Alles goed? Hoe is het met de misselijkheid en vermoeidheid?

Gisteren bij de vk geweest en het hartje gehoord. Echt prachtig om te horen. Ik ben nu 13 weken zwanger en kan voor mijn gevoel nu echt gaan genieten.
Wat gaat de tijd   toch snel zeg. Nog "even" en ik ben al op de helft.
Af en toe voel ik al plopjes in mijn buik. Ik voelde het vorige week ook al, maar dacht uiteindelijk:  het zullen mijn darmen wel zijn. Maar nu weet ik het zeker! Wat heerlijk weer!

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Fijn meid dat alles goed was!!! En leuk dat je het al voelt, apart weer hè! Mooi!

Ik vrees dat ik weer een vroege miskraam heb....sinds gisteren voel ik m'n borsten niet meer en de digitale test van ClearBlue geeft NIET ZWANGER aan vanmorgen.
Ik heb nog geen bloedverlies, dus zit nu wel echt in onzekerheid. Pff...

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan