Voor Sara en Angel

Hoi Angel,

Jeetje, balen dat je nog in onzekerheid zit. Kan het niet zijn dat die clear blue testen een andere gevoeligheid hebben. Misschien als je morgen of overmorgen test...
Of heb je al krampen etc.?
Laat nog even een berichtje achter... Ik zal voor je duimen dat het toch goed zit.

Liefs,
Heartje

Hoi Heartje,

Helaas....weer misgegaan. Gistermiddag begon het bloeden, helderrood bloed met stolsels. Ik voelde het al aan m'n borsten, die voelde ik sinds eergisteren opeens niet meer.
Gisteravond wel even een traantje gelaten. Ik ga straks even de verloskundige bellen, misschien wil ze me toch nog even zien om te kijken of alles schoon is volgende week ofzo.
Het vertrouwen in m'n lichaam is nu wel even helemaal weg.

Sara,

Hoe gaat het met jou, geen bruin verlies meer?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Wat jammer nou!!!! Ik zou aan de vk (of gyn) vragen of het te maken kan hebben dat je zo’n korte LF hebt. Bah, ik baal echt voor je!!!! Ik had het je zo gegund dat het deze keer goed zou gaan!

Ik heb uiteindelijk alleen die middag wat bruinverlies gehad. Wel heb ik sinds gisteravond heel licht roze afscheiding. Het is ook niet de hele tijd roze, maar gewoon af en toe een heel klein streepje in de afscheiding. (sorry voor de info). Ik af en toe ook wat steekjes, maar het doet zeker geen pijn. Ik heb maandag mijn intake bij de vk dus ik ga wel vragen of de echo misschien eerder kan.

Hoi Heartje,
leuk dat je al plopjes voelt. Ik voel naast af en toe een steekje niet veel meer dan misselijkheid en moe. Maar ik ben ook pas 7 weken en 5 dagen. De misselijkheid is wel afgenomen, maar nogsteeds wel duidelijk aanwezig.

Ik ga maar weer een dutje doen. Het was een drukke dag op werk. Ik ben ook erg boos geweest en dat is ook vermoeiend zeg. Ik werk nu bijna 7 maanden bij de Univé, en nog vind de chef van de afdeling dat ik blijkbaar nog geen echte werknemer ben om net zoals alle andere 160 mensen die in het gebouw werken een horloge kado te krijgen. Er is vandaag een open dag dus van elke werknemer is een foto gemaakt en op een stuk karton geplakt met een verhaaltje over wat er allemaal gedaan wordt op de afdeling. Daar sta ik dus ook niet bij. Ik had echt de neiging om maar meteen naar huis te gaan, maar goed we kunnen het geld nu zeker goed gebruiken.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Bedankt meid, ja, het is niet anders, maar wel erg balen hoor.
Ja, denk dat ik wel een afspraak ga maken bij de gynacoloog die ook bij de geboorte van m'n dochter was (ivm de vroeggeboorte toen).
We gaan lekker dit weekend onze gedachten even verzetten, even samen er op uit en ik ga maar weer eens lekker wat wijntjes nemen en carpaccio!!

Wel lekker dat je maandag naar de verloskundige kan. Gelukkig is het nu alleen nog maar een beetje roze afscheiding, denk wel dat het goed zit bij je hoor.

Geniet van jullie zwangerschap meiden, waarschijnlijk zal ik de komende tijd even niet zoveel op het forum zijn (als dat lukt, want het is wel verslavend hoor), maar ik blijf jullie wel volgen hoor.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Wat erg voor jullie! Heel erg balen. Ik zag dat er een hoop lieve berichtjes voor je geplaatst waren, waar je toch weer hoop van krijgt. Het zal binnenkort zeker wel een keer goed gaan.
Ga er inderdaad lekker even met je gezinnetje tussenuit, even je zinnen verzetten.
Ik snap dat je wat minder op het forum zal zijn. Ik heb eigenlijk op dit forum alleen maar jou en Sara gevolgd. Verder zit ik niet zoveel op dit forum.
Ik zal proberen je berichtjes in de gaten te houden.

En meid, laat de moed niet zakken, het komt zeker goed.
Laat je nog wel even iets weten als je bij de gyn bent geweest?

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Bedankt!!! Ja, heel lief al die berichtjes en steun, dat doet me goed.
Ik hou je op de hoogte.
Geniet van je zwangerschap!

Groetjes en liefs,
Angel

Hoi Angel,
Geniet lekker van je weekend en je wijntjes!! Ik kan me voorstellen als je ff tijd neemt voor alles. Hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op je afspraak bij de gyn. Geef niet de moed op, jou tijd zal vast komen!!

Hoi Heartje,
Alles nogsteeds lekker met jou? Aan het genieten van de plopjes in je buik?

Hier gaat het op dit moment weer wat minder. Ik heb een paar uur geleden flink gespuugd. de eerste keer tijdens de zwangerschap. Het vervelende vind ik dat we vandaag de 4e poging hadden om weer eens uit eten te gaan. Ik had de hele dag min of meer nergens last van tot ik ff ging rusten. Ik was op mijn buik gaan liggen en het was met 5 minuten al rennen geblazen. Ik voel me nogsteeds beroerd, maar ik heb wel weer wat gegeten. Maar goed, voor de rest voel ik me wel wat beter. Minder moe dus ik hoop weer wat energie te hebben om wat meer huishoudelijke klusjes te kunnen doen. Die schieten er natuurlijk al vrij snel in. Maar gelukkig doet mijn vriend goed zijn best.

Groetjes,
Sara

Hoi Sara,

Vervelend dat je overgegeven hebt en dat je nog niet fitter bent.
Nog even doorzetten, straks ga jij je vast beter voelen.
Leuk en spannend morgen naar de verloskundige, misschien kan ze het hartje al horen?

Ik ben lekker doorgezakt met m'n vriend, even de gedachten verzetten, we kunnen er gelukkig goed samen over praten.
Morgen belt de verloskundige mij, ben benieuwd of ze me adviseert naar de gync. te gaan.

Heartje,

Alles goed?

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan