Voor Sara en Angel

Hoi Angel,

En? heeft de vk al gebeld? Wat was het advies. Lijkt me toch een goede reden om naar een gyn te gaan....
FIjn dat je er zo goed met je man over kan praten, errug belangrijk ook.

Sara,
Meid ik hoop voor je dat de misselijkheid snel weg trekt. Hoe ver ben je nu? Bij mij werd het bij 10 weken al een stuk minder. En vanaf een week of 12 voel ik me weer top! HEt enige is dat ik 's avonds wat vroeger dan normaal op bed lig.

VErder alles goed met mij. Ben helemaal happy als ik de kleine weer voel. Het is nog niet zo vaak hoor! Om de dag, 1 keertje ofzo. Maar wel een fijn idee, want de volgende afspraak bij de vk is ergens begin november.

Groetjes,
Heartje

Hoi meiden,

Nee, verloskundige heeft nog niet gebeld, maar de assistente had ook wel gezegd dat ze een erg volle dag had met spreekuur, dus misschien belt ze eind vd middag nog en anders bel ik morgenochtend zelf nog wel een keer of ik bel gelijk zelf de gync, maar weet niet of dat lukt om dan een afspraak te maken. Denk dat je toch een verwijs moet hebben.
Gisteren was het bloeden bijna over dacht ik, maar vandaag is het weer wat heftiger. Wel bruin bloed, dus het zal nu wel snel weer stoppen verwacht ik.

Ja, Sara, het zal bij 10 a 12 weken vast beter worden. Ik voelde me bij m'n dochter ook het beste tussen de 3 en 7 maanden zwangerschap, dan wordt je weer fitter en ben je ook nog niet zo zwaar.
Hoe was het bij de verloskundige?!

Heartje, fijn dat het goed gaat! Houden zo meid. Wil je straks weten wat het wordt of wil je het liever pas bij de geboorte weten?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,
Fijn dat je een lekker rustig weekend gehad hebt. Zal je zeker goed hebben gedaan. Heeft de vk nog gebeld?

Hoi Heartje,
Ik ben nu 8 weken. Fijn dat het nogsteeds goed gaat met je.

Nou meiden, ik heb inderdaad geen hartje te horen gekregen. Daar moet ik nog 5 weken op wachten (19 november). Aangezien mijn cyclus voor dat het raak was zo lang was, ben ik gestopt in het vakje onregelmatig terwijl ik de voorgaande 7 rondes erg regelmatig was. Ik moet dus nu 5 weken wachten tot mijn volgende afspraak bij de vk in plaats van 4.
Ik vind het wel raar dat ik mijn echo op 7-11 heb en het hartje pas op 19-11 te horen krijg. Maar wel een leuk kado voor ons 10 jaar. Er is wel echt superveel aan me gevraagd zeg, maar goed ze was wel erg aardig. Ik heb wel elke keer kans op een andere vk wat ik opzich wel jammer vind maar het is niet anders.

Ik loop wel op een roze wolk. Het voelt nu wel echter nu ik bij de vk langs ben geweest. We hebben meteen de stoute schoenen aan getrokken en de familie verteld.
Mijn moeder kreeg zelfs kippenvel en was er stil van. En geloof mij maar, maar dat gebeurd niet vaak. Haha. Ze vertelde ook dat ze in september opeens vond dat ze onze babydekens naar de stomerij moest brengen om ze naar NL mee te nemen. Ze had dus een onbewust soort voorgevoel zonder te weten dat we er mee bezig waren.
Mijn vader heb ik zelf niet aan de telefoon gekregen, maar toen mijn moeder vroeg of ze het haar beste vriendin mocht vertellen zei hij al vanaf de bank niet als ik dat niet wil. Denk dat ik hem morgen toch ff op bel om te kijken wat hij er van vindt. Ik was zo zenuwachtig dat ik daar nu pas aan denk.
Mijn zusje vroeg of het gepland was of niet. Niet echt een enthousiaste reactie, maar goed wij zijn er erg blij mee en dat is het belangrijkste. Daarna klonk ze wel blij, maar goed ze ging zoals gewoonlijk weer heel snel over op haar eigen dingen die ze te vertellen had.
Mijn broertje was wel super blij en wou meteen van alles weten over of ik ziek was etc. Hij vroeg zich al af waarom ik me de laatste weken alsmaar ziek voelde. Hij had bijna gezegd van ga eens gezond eten. Haha.
Mijn vriend heeft ook zijn oma verteld en die was ook erg blij.

Groetjes,
Sara

Hoi meiden,

Sara, fijn dat de verloskundige zo de tijd voor je nam!
Jammer dat je nog langer moet wachten voor een echo en het horen van het hartje.
Voel je je al iets fitter?
Leuk dat je het aan je familie hebt verteld!!

Ik heb de verloskundige gesproken en zij wilde mij, als ik dat persé wilde, wel doorverwijzen naar de gync, maar ze zei ook dat de kans best groot was dat ze er niks mee deden, meestal doen ze dat pas na 3 miskramen. Dus tja...heb ook geen zin om voor niks naar het ziekenhuis te gaan. De verloskundige adviseerde om gewoon rustig aan door te gaan.
Gisteren voelde ik me wel goed, maar vandaag heb ik weer even een off-day. Erg lusteloos en een beetje depri, voel me erg leeg. Maar goed, vanavond en morgenavond weer werken, dus die afleiding is wel goed.
Als het bloedverlies over een week nog niet over was, moest ik even bellen, maar er staat 7 tot 10 dagen voor, dat is heel normaal. Ben nu 5 dagen aan het bloeden, dus dat is niet zo gek.

Heartje, alles goed? Al bezig met de babykamer?

Groetjes,
Angel

Meiden,

Waar zijn jullie?
We stonden al op pagina 3!!

Hoe gaat het?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Alles goed met jou? Alles goed aan het verweken?
Gaan jullie meteen weer door met klussen of even   een break?
Het komt uiteindelijk allemaal goed, hoor! en anders mocht je volgende keer toch naar de gyn?

Sara,
ook alles goed? Voel je je al wat beter? Jij gaat nu ook richting de 10 weken,toch? Denk dat je dan snel verbetering gaat merken. En bijna de echo.... spannend, maar o zo leuk!

Bij mij is alles goed. BEgin het toch al een beetje rustiger aan te doen. Ik merk dat ik gewoon wat minder kan, dan voorheen. Mijn buik groei aardig door. Als het zo doorgaat.... Ik smeer mijn buik goed in met olie, en hoop dat de straie wegblijven,   is vorige keer ook helemaal goed gekomen.
We zijn nog helemaal niet bezig met een kamertje voor onze dochter ofzo. Vorige keer wist ik nu al helemaal wat ik wilde. GEk, he? dat je er bij een 2e niet zo'n haast meer hebt. Komt allemaal goed, nog tijd zat.

GRoetjes,
Heartje

Hoi,

Heartje, fijn dat alles goed gaat. Ja, goed dat je jezelf wel in acht neemt en wat gas terugneemt als het even nodig is. Het is toch wat zwaarder een zwangerschap met een klein kind erbij. Hoe oud is je dochter ook alweer?

Met mij gaat het goed. Alles weer aardig verwerkt en een plekje gegeven. We nemen geen pauze, gaan toch weer gewoon door met klussen. Heb het wel lekker druk de komende 2 maanden met m'n werk, dus dat is wel een goeie afleiding. Vind ik wel fijn.

Sara, ben benieuwd hoe het nu met je gaat, hoop heel hard voor je dat je alweer een stuk fitter bent! Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Angel

Hoi meiden,
ff een bericht vanaf werk. mijn pc is stuk dus ik kan niet online. ik probeer straks nog ff bij mijn moeders pc langs te gaan.

Groetjes,
Sara

Terug
Bovenaan