Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Daiss, ik ben zo blij voor je! Na 15 rondes, wauw! Heb je sinds de eisprong elke dag een warme kruik tegen je buik aangehouden? Houd je ons nog op de hoogte? :D
Vogeltjee, balen dat het niet raak was. In ronde 8 kan alles nog gebeuren. Houd de moed erin! 
Ik ben vandaag begonnen met ovulatietesten van Sensitest. Ik verwacht vrijdag een positieve test. Zo spanndend weer! 

Taaraa, 
haha ja eigelijk wel.. daarna derest vdavond tegen mn voeten. Echt zodra ik koude voeten dacht t ehebben deed ik er wat aan.
het is echt gek nu .. nooit gedacht dat het nog ging gebeuren! Ik hoop dat jullie ook heel snel zwanger zijn want ik ken het gevoel dat iedereen om je heen zwanger word.. en dat is zooooo niet leuk. En oja miss een tip. Ik had 4 dagen voor nod echt een zeurderig pijn LINKS in mijn zij. Iederen maand voelde ik wel die dingen maar deze ronde was het een echte zeurpijn. Die herken je meteen. Waarschijnlijk innesteling??? 

Succes iedereen?????

Hier dag 66 en nog steeds niet te bekennen. 
Volgende  week naar de gynaecoloog. Vrijdag bloedtest gedaan en waarde was 0.1 En moet tussen 1 en 2 zijn om zwanger te zijn.  Hoop dat ik een cyclus heb overgeslagen en dat ik nu gewoon weer opnieuw kan beginnen maar weet het niet. 
Het is wel frustrerend dat het zo lange cyclus is. 

Thanks voor de tip om hier mee te kletsen Krekeltje! Was dat andere topic wel weer een beetje zat.. Snap dat iedereen het liefst zo snel mogelijk zwanger wil zijn, maar helaas werkt het zo nou eenmaal niet. Gisteren ongesteld geworden, dus ik ga door naar ronde 8. 
Daiss onwijs gefeliciteerd!! Genieten maar!
En Kriebelbeestje nog steeds niet ongesteld? Ben benieuwd wat de gyn gaat doen.
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig. 

Hi!
Wij zijn vanaf augustus 2018 bezig maar helaas een hele onregelmatige lange cyclus. Tussen de 45 en 60 dagen. In november naar de huisarts gegaan en direct een verwijzing voor het ziekenhuis gekregen! We wilden het nog even aankijken maar gaan deze maand naar het ziekenhuis voor de intake OFO.
Voor wie twijfelt adviseer ik echt om gewoon naar je huisarts te gaan!

Lieve groet,
bvs

Zoals verwacht was mijn ovulatietest zojuist positief! Beide streepjes even donker. Vanmiddag ook vruchtbaar slijm. Dus nu 'aan de slag' :) Wordt weer een spannende tijd... 
Ik hoop het zo!!!! 

Haa meiden, ik heb dit topic nu pas ontdekt. Fijn om met meiden te zijn die snappen hoe het is als het niet in 1 keer lukt (of 2 of 3), zoals bij de rest van mijn omgeving het geval lijkt te zijn.. ik zit momenteel in de wachtweken met geen symptomen die op een zwangerschap duiden. NOD 11 maart! Ronde 8 nu, 1e kindje.
En daiss gefeliciteerd!!

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig

Terug
Bovenaan