Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Gisteren ovulatietesten gekocht bij de action. Vanavond de 1e gebruikt: licht streepje, dus negatief. Volgens de app zou ik 6 maart mn eisprong moeten hebben. Ben benieuwd....
Ik drink sowieso geen alcohol en ik rook niet. Mijn vriend beiden ook niet. Daarnaast ben ik 3 jaar onder behandeling/controle geweest bij de gynaecoloog wegens afwijkende cellen in de baarmoederhals (CIN 3 + HPV). In december was gelukkig alles goed en ook geen hpv meer!! Ook heb ik vorig jaar een echo van mijn buik gehad omdat ik altijd buikpijn had (gevoel van blaasontsteking). Gelukkig niks afwijkends gezien. Uit bloedonderzoek is toen wel gebleken dat ik vitamine B12 tekort heb. Ik krijg nu om de 8 weken een B12 injectie. Gevolg: buikpijn weg, meer energie en ik voel me beter! 
En dan nog niet zwanger na 6 maanden....grrrrrrr

Sorry dames heb even niet alles gelezen! ( wel een hoop) .. maandag mijn nod. Dit is ronde 16??‍♀️??‍♀️??‍♀️??‍♀️ En tja alles goed van mijn vriend alles goed van mij.... als ik in juli nog niet zwanger ben gaan we over op iui.. 
maar ik voel me nu zooo anders. Hopelijk deze ronde zwanger!!!!!  Moed houden samen! Ook al vind ik het echt lastig?

[quote quote=10174448]Sorry dames heb even niet alles gelezen! ( wel een hoop) .. maandag mijn nod. Dit is ronde 16 En tja alles goed van mijn vriend alles goed van mij…. als ik in juli nog niet zwanger ben gaan we over op iui.. maar ik voel me nu zooo anders. Hopelijk deze ronde zwanger!!!!! Moed houden samen! Ook al vind ik het echt lastig[/quote]
Dais, ik lees dat je licht positief getest hebt? GEFELICITEERD. 

Daiss: en Zwanger? wauuw na 16 rondes.Heb je deze keer iets anders gedaan?
Tulpje: En lopen je ovu testen al iets op?
Kim: Goed dat je een afspraak hebt in het ziekenhuis. Laat je ons weten hoe het ging?
Vogeltjee: Nee nog nooit gehad. Maar alles kan he! alle lichamen zijn zo anders.
Brabanse: Ik vind een maand wachtlijst nog meevallen. Waneer heb je de afspraak?
Hier nog een tip: Ik ben echt super enthousiast over de app fertility friend. Ik gebruik hem nu 3/4 maanden ofzo? Ik kan echt heel duidelijk mij eisprong vinden. Je kan ook cyclussen bekijken van andere vrouwen. Mijn ei sprong is nu ook bevestigd door de app + ovu test van action. Fijn om deze in combi te gebruiken. Dit kan je ook allemaal invullen in de app. Hij geeft nu aan dat ik 26 feb mijn ei had op cd 18 en mijn cyclus past hij dan automatisch aan. Hij verwacht nu dat die 31 dagen is (Ik heb tussen de 25-31 dagen gehad) Dus mijn NOD zou dan op dag 32 zijn 12 maart. Ik pas zo het lijstje even aan

NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8

NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig. 

Zijn er nog dames die op het lisjtje willen staan?

Ik zit nu op cd26 en nog altijd geen eisprong gevonden :(
ik heb wel constant een 2de streepje, de ene dag meer aanwezig dan de andere.. 
Ook doet mn lichaam raar de laatste paar dagen, soms wat misselijk, zweet breekt me dan uit. Ben erg moe en heb spierpijn in mn benen ??‍♀️ Mja.. dat zal vast komen omdat ik me zorgen maak! Ik heb voor a.s woensdag een afspraak bij de huisarts gemaakt, ik kon niet meer wachten totdat deze maand voorbij is! 

Jaaa dat klopt ik heb gisteren 2dagen voor nod en vanochtend licht positief getest alle 3 de testen licht streepje maar een streep is een streep!!!! Zooooo blij na 15 rondes en zo onwerkelijk!!!! 
wat ik deze ronde anders heb gedaan is een KRUIK. Hahha ik las dat een koude baarmoeder slecht is voor een innesteling dus ben vanaf mijn ongestelheid continue mijn sokken en pantoffels aan gaan doen savonds in bed kruik op mijn buik en voeten zolang de voeten maar warm waren... of dit het was??? Geen idee maar ik ben ZWANGER...

wist het vdweek al .. niet echt symptomen maar een gevoel..

-schimmelinfectie normaal als k hem heb vooral na de menstruatie (hormonen)nu 3 dagen voor nod
- koffie smaakte me meer als goed
- mijn vriend zij ineens wat heb je een harde opgeblazen buik( en die zal dat echt niet zeggen of zien normaal)
- mijn tepels hadden bultjes
- en ik wist het ineens zeker ik durfde het hardop te zeggen????

Krekeltje ik hoop dat de ovu test vandaag of morgen piekt! We maken het sowieso de komende dagen maar extra gezellig! 
Ik heb de app 'mijn kalender'. Vind ik ook wel fijn in gebruik. 
Komende dagen worden dus weer spannend voor jou!! Fingers crossed!!!! 

Terug
Bovenaan