Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi allemaal,
ik heb eigenlijk nog nooit een berichtje op een forum geplaatst maar alleen meegelezen, alles om het maar geheim te houden!
Maar ook ik begin gefrustreerd te raken dat het niet wil lukken en mijzelf gek te maken met alle gedachtes of ik misschien iets heb etc.
Elke ronde denk ik weer, ik ga mij niet zo druk maken en ee niet zo mee bezig zijn want misschien is dat wel de reden dat het niet wil lukken.
maar toch elke keer als de NOD dichterbij komt denk ik zal het dan toch nu wel? Ik begin al te fantaseren over hoe ik het wil gaan vertellen en wanneer ik een test ga doen en zit ik al te googlen naar leuke zwangerschapskleding...... zucht en dan komt elke keer de teleurstelling als ik de wel bekende buikpijn en onderrugpijn voel!
Wij zijn in juli 2018 gestopt met de pil en gaan inmiddels voor ronde 8. Mijn cyclus duurt ongeveer 34-38 dagen (heb al een paar testen verspild toen ik dit nog niet wist). Ik heb ergens volgende week mijn verwachte ei.
In december ben ik bij de huisarts geweest omdat ik enorme last had van mijn menstruatie (super super super buikpijn en rugpijn). Mijn cyclus duurt lang (vond ik toen) wel 38 dagen! En ik ben het maar 4 dagen waarvan 2 heel zwaar, 1 normaal en 1 bijna-klaar-dag.
volgens de huisarts volkomen normaal, ik moest naproxen nemen tegen de pijn en dit hielp inderdaad. Verder kon ze nog niet veel toen, meer geduld hebben zei ze.
Ik voeg mezelf dus graag toe aan het lijstje.
groetjes Deetje

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig
NOD 2 april: Deetje, 30 jaar, eerste kindje, ronde 7

Afgelopen donderdag naar de huisarts geweest. Was er super zenuwachtig voor, maar gelukkig fijn gesprek gehad. Aangegeven dat ik dec 2017 gestopt ben met de pil en dat we wel in de goede periode het gezellig maken. Hij vond het gelukkig ook dat we lang genoeg geprobeerd hebben. Morgen gaat mn vriend zich laten onderzoeken, kijken of hij goeie zwemmers heeft. We vinden het beide erg spannend. Iemand idee hoelang je op de uitslag moet wachten? 

Deetje zo herkenbaar.. ook ik ben al aan het fantaseren en kijk in elke winkel wel stiekem naar babyspullen. Ik wil het zo graag..
Ik heb ook elke maand heel veel menstruatiepijn. Ik heb een superlichte vorm van endometriose, maar kan volgens de gynaecoloog gewoon natuurlijk zwanger raken. Naproxen of ibuprofen helpt goed. Soms is de pijn zo hevig dat ik een ibuprofen van 400 mg en een paracetamol van 500 mg tegelijk inneem. Dat versterkt elkaar. Verder is er helaas niet veel te doen aan de pijn :( Ik hoop dat het raak is voor je deze maand! Ze zeggen dat je na de bevalling ook minder menstruatiepijn hebt he.. Dat zou mooi meegenomen zijn. 
Mandareintje welkom! Ook ik vind het fijn om te praten met meiden die iets langer bezig zijn. Het kan heel goed dat je niks voelt van de innesteling en toch zwanger bent, toch? Ik hoop het zo voor je! Houd je ons op de hoogte? 

Daiss: Gefeliciteerd! Eerste zwangerschap in dit topic :) jeeeeeej. Dit is geeft ons weer wat hoop! Ik heb gelijk gisteren een kruikje gezet haha! moest er ook wel om lachen
Tulpje: Fijn een positieve test! aan de slag haha! Aan de klus! ow sorry ik vind dat echt zo een stom woord. Gewoon veel seks hebben!  Ik had deze maand niet echt een knal ovu test...hmm...vorige 2 rondes had ik had wel. Ach naja wachtbankje!
Welkom Loethe en mandareintje! We lopen echt bijna precies gelijk he mandareintje! Hoe toevallig is dat!
Deetja A: Jij ook welkom. Hier kan je lekker van je af schrijven/kletsen en annoniem. Ik ben zelf ook niet van die app groeps en facebook pagina's. Dat gaat mij net iets te ver.
Hopefully: Fijn dat ze het zaad van je vriend ook gaan testen. Hebben wij ook gedaan. Geloof binnen 2 dagen al de huisarts gebeld voor de uitslag. Ik heb zelf ook een inwendige echo gehad om te kijken of alles goed was daar. Ook na 7 rondes. 
Ik zit zelf op 6 dpo. Ik heb vamdaag wel wat bin links benenden. Maar ik heb dit weekend voor veel buikspieren gedaan in de sportschool. Het zou ook gewoon spierpijn kunnen zijn haha! 

Daiss: gefeliciteerd, wat ontzettend fijn :) 
Deetje A: ik herken me hier ook wel in ? 

ik zit op het moment op cd 27, geen eisprong gevonden, wel op en af een licht tweede streepje aanwezig.
ik ging net na de wc en verloor hier een beetje roze bloed?? Voel me ook al n paar dagen “anders”, maar geen ongesteldheids gevoel. Mijn cyclus wisselt enorm , meestal tussen de 32-42 dagen. Zou wel heel vroeg zijn voor mijn ongesteldheid nu maar zou wel kunnen verklaren waarom ik mn eisprong niet vind!  

Daiss Gefeliciteerd! Geniet lekker!
Ik ben zelf nar gebruik van Provera nog niet ongesteld geworden. Zit nu op 66 dagen!! Maar heb inmiddels wel de klachten, gevoelige borsten, erg humeurig en soms zere buik... Maar de rest laat erg op zich wachten.

Hi meiden,
Ik heb even de berichten in dit forum gelezen.... graag sluit ik ook aan. Zelf herken ik zo veel in jullie verhalen!
NOD 25 mrt
25 jaar – 1e kindje – ronde 6
@ Tulpje
Ik had precies hetzelfde! 4 jaar lang met onrustige cellen bij de gynaecoloog gelopen, 24 uitstrijkjes en 3 biopten verder, sinds december eindelijk er vanaf! Heel blij mee. maar ik merk wel dat ik hierdoor mijn lichaam niet helemaal

Terug
Bovenaan