Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi Dames ik kom weer even kletsen :)
taaraa, ja naproxen werkt bij mij super gelukkig. Ik heb nu de luiquid variant gekocht, die werkt nog sneller!
Ik voel het ook altijd opkomen, buikpijn en onderrugsteken en ik kan naar de wc lopen en bingo. Ik wordt er zelfs midden in de nacht wakker van, loop naar de wc en bingo.
krekeltje, ik vind het wel fijn om even zo je verhaal kwijt te kunnen. Niemand die het weet behalve ik, vriend-lief en de huisarts! Toen ik naar de huisarts ging om aan te geven dat ik last had van mijn menstruatiepijnen en ik het voor het eerst echt tegen iemand zei werd ik helemaal melig-zenuwachtig, gelukkig kon mijn huisarts er wel om lachen en zei ze ja fijn he.. om het even tegen iemand gezegd te hebben.
Toch nog even een vraagje dan om af te sluiten.. ik heb zelf het gevoel dat ik er veel te veel mee bezig ven en dat ik het loa moet laten, maar aan de andere kant denk ik misschien moet ik toch aan de ovulatietesten beginnen..
ik denk dat ik goed zit in de dagen tellen met behulp van de app maar toch is het nog niet gelukt terwijl we in die week wel meer “klussen” hahaha.
maar ik twijfel omdat ik denk dat ik er dan juist weer veeeeel te veel mee bezig ben. Wat denken jullie?

Groetjes, Deetje

Taaraa: thanx!! En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte :). Ik duim ook voor jou!
Krekeltje: haha ja echt he, viel me in de NOD topic ook al op. :)

negentienachtentachtig Ik zit in hetzelfde als dat jij zit..  Zit momenteel op 68 dagen. Hele dag ijzer smaak in mn mond. Heb vanmiddag al 2 uur geslapen omdat ik zo kapot was. Krampen in mn buik, gevoelige borsten maar niet altijd.
Nog 1.5 week wachten en dan naar de gynaecoloog, ben benieuwd wat er gaat gebeuren. Geen  idee wat de 1e afspraak inhoud. 
Iemand een idee? Of eerder meegemaakt ?

En ik begrijp jullie ook allemaal, dat je nadenkt hoe je her wil vertellen en de kleding bekijken .. ik heb alles in huis en wil het graag weer gebruiken. Elke keer op de 'oude baby kamer is een plek waar je een bedje wil hebben. Maar helaas moeten we nog maar even wachten. Gelukkig hebben we een prachtige dochter van 2 jaar. 
Wij zouden ook met mn schoonouders op vakantie gaan in oktober en was ook al geboekt.maar hebben toch moeten vertellen dat we hiermee bezig zijn en dat de kans aanwezig is dat we niet mee kunnen. Helemaal niet leuk om te vertellen maar beter nu vertellen dan dat er straks niets meer geregeld kan  worden qua annulering. Dus heb nu wel steeds her idee van als ik een keer daar geen alcohol drink of ze ons door hebben. Beetje gek gevoel dan.

Krekeltje Haha de kruik ja idd het is ook om te lachen!? pffff hoop zo dat jullie nu ook aan de beurt zijn. Voor mij is het besef er nog steeds niet... 
negentienachtentachtig
Verschrikkelijk die lange cyclussen hoop dat je snel of ongesteldword of zwanger bent zodat je verder kan. Onzekerheid is zooooo ... ?
succes meiden!

Op welk moment ben jij naar de dokter geweest voor een verwijzing naar de gyn? Ik hoor in mijn omgeving dat ze je pas naar een jaar proberen doorsturen.

gebruiker..... Klopt is ook zo. Ik mocht eerder omdat ik in 2002 een geperforeerde blinde darm operatie heb gehad. Dus had veel troep in mn lijf van de blinde  darm. De kans dat ik zwanger zou worden was heel klein. Dus dat was de reden dat ik eerder mocht komen dan een jaar wachten. 
Overigens wist ik dit pas 2 jaar geleden. Mm ouders hebben mij dit nooit vertelt omdat ik er anders misschien te veel mee bezig zou zijn. Sinds ik bevallen ben hebben ze mij dit verteld. Maar dit speelt nu wel in mn hoofd... zou dit het dan nu zijn? Ene kant ook niet want heb al een dochter gekregen. 

Gefeliciteerd Daiss!!

ja voor nu is het af wachten tot 13 maart. Word ondertussen wel gek van mezelf zie van alles aan me lijf wat ik nog nooit eerder heb gezien. Ben ook nog bezig met de ovulatietesten zie wel een streepje maar niet donkerder dan het andere streepje. Dan kan ik bij het ziekenhuis aantonen dat ik dat in ieder geval ook heb geprobeerd ?
voor nu maar me zinnen verzetten en genieten van de leuke dingen in het leven.

Terug
Bovenaan