Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hopefully: Ik zag je berichtje net op mijn telefoon maar via mijn telefoon kan ik niet reageren op dit topic. Ik heb een stomme samsung die het niet altijd goed doet. Ik ben toch even achter de computer gaan zitten om te reageren want ik snap dat je bent geschrokken!
Niet stressen hoor! Wij habben precies hetzelfde. Domme assistente die zei "ow nee...ow neee dit is niet hoe het hoort" en vervolgens geen verdere uitleg. Ik heb toen boos teruggebeld dat ik die zelfde ochtend nog terug werd gebeld door de huisarts. Hij kon alles goed uitleggen hoeveel % in A zit en hoeveel is C en D. Wanneer je rodn de 50% in C en D hebt zitten in het iets minder goed zaad maar niet schokkend. Ook vroeg ik of hij de uitslag kon mailen dan kon ik het nog even allemaal googlen enz. Wij moesten 5 weken wachten en opnieuw testen. Die 5 weken waren de lange 5 wijken ooit haha. We hadden wel de tips van de huisarts opgevolgd: zorg dat de ballen altijd koud zijn dus geen bad, sauna, veel fietsen en knellende boxers. Ook niet roken drinken. Nou na 5 weken weer getest en toen was het een echt een stuk beter. Het is gewoon een moment opnamen.

Arts heeft teruggebeld... normale waardes zijn vanaf 3 en hij zit onder de 1.. dus het is echt niet goed. En t zou erg moeizaam op de natuurlijke weg gaan. Arts gaf zelf aan dat waarschijnlijk de volgende x inleveren niet veel beter zou zijn, dus heb meteen een verwijzing gekregen. Net zh gebeld en we kunnen 20 maart terecht. Gelukkig heel snel.  Dan overleggen hoe nu verder en zal ik onderzocht worden of het bij mij wel allemaal goed werkt zeg maar... tis echt kut nieuws om te horen, maar kunnen nu hopelijk gerichter te werk zeg maar... 

Hallo dames…
ik heb net toch iets raars meegemaakt wat ik normaal nooit heb. Vorige maand een rare maand geweest. Was ronde 7 om zwanger proberen te worden.
8 dagen bruin bloedverlies gehad wat heeeeeel minimaal was en daarna menstruatie gekregen. Nu zit ik op dag 16 en toen ik net na de wc ging een klodder bruin bloed in de wc. Sorry misschien beetje tmi en met afvegen ook nog heel veel. Nu maar even een inlegkruisje ingedaan. Het was ook erg donker.
al een paar dagen last van mijn onderbuik en gister veel van mijn onderrug. De spanning op mijn borsten is niet weggegaan sinds de menstruatie was begonnen. Volgens de cyclus van 29 dagen zou ik vandaag mijn lh piek hebben. 
Wat denken jullie???
ik snap niks meer van mijn lijf!

Hopefully wat naar.. hopelijk is bij jou alles goed. De medische wereld is zo ver, er zijn vast mogelijkheden. 
Vogeltjee hmm ik zou het niet weten.. wat geven de hcg en lh testen aan? neem zo snel mogelijk contact op met je huisarts, zou ik zeggen. 
Hoe is het met jullie mandarijntje en krekeltje. Voelen jullie al iets? Pippalotta, krekelte en tulpje, wij zijn bijna aan de beurt. Ik heb gisteren en vandaag een positieve ovulatietest gehad. Jullie? 

Ha Hopefully, wat een moeilijk nieuws om te verwerken. Fijn dat je al zo snel naar het zkh kan. Daar kunnen ze je vast veel meer vertellen en dan weet je ook wat de opties zijn! 
@taaraa, ik had eergisteren mijn meest positieve ovulatietest. In combinatie met mijn temp denk ik dat ik gisteren mm eisprong had. Nu dus 1dpo. Het Lange Wachten is begonnen ? Ik heb zomaar een voorgevoel dat het niks gaat worden deze maand.

Terug
Bovenaan