Tralala, grappig verhaal over mijn inwendige onderzoek. Mijn vriend moest echt heel nodig naar de wc. Dus de arts was al begonnen bij mij, met de deur op slot uiteraard. Klopt hij aan net op het moment dat dat ding er in zit. Dus de arts kijkt mij zo aan 'kan jij m even vasthouden, dan doe ik de deur open'. Dus mijn vriend kwam binnen en had vrij direct zicht op mij. Hij is echt niet preuts, maar kwam naar mij toegelopen met zijn blik naar beneden hahaha. Normaalgesproken zit je partner er naast en ziet hij niet frontaal wat en hoe het erin gaat. Dat lijkt mij nl zelf ook raar. Maar ik ken ook iemand waarbij de partner niet bij het onderzoek aanwezig was. Ik vond het zelf wel fijn want 2 onthouden meer dan 1.
En het zaad leveren kan ook thuis (als je binnen een uur in de kliniek kunt zijn). Zo'n kamertje is...tja. Ik heb geen details gehoord van mijn vriend, maar hij werd er niet direct blij van hahaha
Ik ga zondag een paar dagen naar Frankrijk en ik denk erover om daar iets voor een toekomstig kindje te kopen. Ik kijk er naar uit om een vreemde stad te verkennen, even een beetje ontspanning voordat we ons in de fertiliteitsbehandeling storten.
En het zaad leveren kan ook thuis (als je binnen een uur in de kliniek kunt zijn). Zo'n kamertje is...tja. Ik heb geen details gehoord van mijn vriend, maar hij werd er niet direct blij van hahaha
Ik ga zondag een paar dagen naar Frankrijk en ik denk erover om daar iets voor een toekomstig kindje te kopen. Ik kijk er naar uit om een vreemde stad te verkennen, even een beetje ontspanning voordat we ons in de fertiliteitsbehandeling storten.