Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Tralala, grappig verhaal over mijn inwendige onderzoek. Mijn vriend moest echt heel nodig naar de wc. Dus de arts was al begonnen bij mij, met de deur op slot uiteraard. Klopt hij aan net op het moment dat dat ding er in zit. Dus de arts kijkt mij zo aan 'kan jij m even vasthouden, dan doe ik de deur open'. Dus mijn vriend kwam binnen en had vrij direct zicht op mij. Hij is echt niet preuts, maar kwam naar mij toegelopen met zijn blik naar beneden hahaha. Normaalgesproken zit je partner er naast en ziet hij niet frontaal wat en hoe het erin gaat. Dat lijkt mij nl zelf ook raar. Maar ik ken ook iemand waarbij de partner niet bij het onderzoek aanwezig was. Ik vond het zelf wel fijn want 2 onthouden meer dan 1.
En het zaad leveren kan ook thuis (als je binnen een uur in de kliniek kunt zijn). Zo'n kamertje is...tja. Ik heb geen details gehoord van mijn vriend, maar hij werd er niet direct blij van hahaha
Ik ga zondag een paar dagen naar Frankrijk en ik denk erover om daar iets voor een toekomstig kindje te kopen. Ik kijk er naar uit om een vreemde stad te verkennen, even een beetje ontspanning voordat we ons in de fertiliteitsbehandeling storten.

Wat jammer Taaraa en bo-Belle.. je hoop toch na zoveel tijd eens een positieve test. Wij zitten nu te wachten na 2e iui. Volgende week hopen we meer te weten. Mijn man had gewoon meegekeken met het onderzoek. Die vind dat wel interessant, Haha... maar als het op hem aankomt en een staaltje produceren, no way dat dat in het ziekenhuis gaat gebeuren... hij vind dat toch allemaal nogal gênant en wat ik moet ondergaan, ja dat is echt veeeeel minder gênant volgens hem. Tssss..

Hoi Taaraa. 
Heb niet het hele topic gelezen maar zie dat je na een jaar nog bezig bent. 
Niet opgeven! Weet niet of je al bij de dokter geweest bent? (Heb niet al je posts gelezen).
Wij zijn al 2 jaar aan het "vechten" en het is op een gegeven moment echt niet meer leuk. 
Maar met een klein beetje hulp van buitenaf (clomid en ovitrelle) lijk ik na ruim 2 jaar zwanger !
Heb eergister en gister positief getest al kan ik het nog niet geloven hoor. 
Ben nog heel sceptisch en pas als het ziekenhuis het bevestigd geloof ik het haha. 

Zet hem op Taaraa (en andere natuurlijk) we kunnen het. Ons geduld wordt uiteindelijk wel beloond. 

Hoi nieuwe gebruiker, ook eens leuk om te lezen dat het na 2 jaar dan toch nog kan lukken! Gefeliciteerd! Mag ik vragen of er bij jullie een duidelijke reden was dat het niet lukte? Heb het idee dat als er medisch niet echt iets gevonden wordt, de kans toch een stuk groter is dat het lukt dan bij endometriose...

Gefeliciteerd gebruiker! Dergelijke verhalen geven de burger moed ^^
En @lapjesendraadjes, wat een verhaal hahaha prachtig! Ik zou zelf denk ik van de bank zijn gerold van het lachen en mijn vriend zou nooit meer zonder kloppen ergens binnenlopen. 
En jutjul, die mannen kunnen toch maar watjes zijn hè. Als het op hun vriendin/vrouw aankomt zijn ze ineens heel preuts en verlegen. De prullekes

Mijn  teunisbloempotje voor deze maand ook alweer leeg. Heb nog wel tot zondag maar ben een of twee keer vergeten.
Ik heb niet het idee dat het raak is. Enige "symptoom" zijn gevoelige borsten, maar dat was vooral dinsdag dat het gewoon pijn deed toen vriendlief er aan zat. We wachten weer af. Zal wel wèèr een paar weken opschuiven. Nouja, geen Truus met die hittegolf, ook wel lekker. En het is nog geen zondag. Meestal heeft ze wat met zondagen...
Met die capsules worden mijn hormonen rustiger maar vorige maand was ik maar 3 dagen ongesteld ofzo? Best wel gek, want normaal heb ik krampen, een zondvloed en na 3 dagen wordt dat minder en dan is ze er nog gewooneen dag of 4 om vervelend te zijn. Normaal ben ik dus een hele week ongesteld. We zullen deze maand zien. Zonder capsules veel meer last van mijn epilepsie en ook geen peil op te trekken wanneer ik ongesteld werd en welke symptomen ervoor en tijdens. Heb alles weleens gehad, zelfs ontieglijk duizelig, wat niet handig was met ramen lappen...

Knuffeltjeee, gebruik je soms uterogestan vanaf ovulatie? Zelf gebruik ik dat en daardoor verloopt menstruatie ook wel heel anders en korter. 
Voor degenen die al wel eens zwanger zijn geweest... wanneer hadden jullie de eerste symptomen? Pas na de test of al voor de test?

Terug
Bovenaan