Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Haha, Lapjesendraadjes, geweldig! Soms is het ook goed om tijdens alle narigheid en gedoe ook van dit soort hilarische momentjes te hebben en daar hard om te lachen. Mijn man en ik hadden het er gister ook nog over, dat hij niet bij mijn hoofdeinde kwam staan en hij zegt droog: “ja, waar moest ik anders staan? Anders kon ik toch niets zien?” Nou je kon me opvegen hoor! 
Daarna begon hij zelfs over de echo-dildo: “ja, voelt dat nu niet hetzelfde als een dildo, dan is dat een soort van hele korte seks?” (Oké, hij had al een paar biertjes op), maar het gesprek was zo grappig. “Euh, nee, schat. Dat ding is echt niet chill” ? 
Joy-joy, jij hebt zo te horen ook al heel wat meegemaakt. Dat maakt het extra fijn om te horen dat jullie ondanks het lange wachten nu een positieve test in handen hebben! Gefeliciteerd! Nu nog eventjes wachten tot jullie je kleintje kunnen zien! Houd ons zeker op de hoogte! 
Bo-belle, vervelend die onduidelijkheid! Hopelijk blijft die buikpijn een eenmalig dingetje. Veel plezier op het strand! 

Gefeliciteerd chacha!
wij gaan nu ronde 8 in..
tot nu toe regelmatige cyclus van 26 dagen gehad. Laatste twee keer 24 dagen en ook voor het eerst ongesteld geworden gepaard met heel veel buikkrampen en bijna flauwvallen. Zal mn lichaam nu pas helemaal van de pil af zijn? 
Wel had ik zonder pil een zeer/ te korte cyclus, vandaar dat ik ook jong aan de pil ging.
Hopelijk wordt mn cyclus niet te kort.. 21 dagen is reden voor huisarts bezoek toch?

Gefeliciteerd Chacha wat fijn zeg!! 
En bo-belle wat vervelend die onduidelijkheid.. Ik hoop dat je snel meer weet!
Ik nog een weekje wachten en dan weet ik of het is gelukt.. Vind het nu al weer spannend! 

Hier schuiven we op richting eind september... Denk dat het morgen helemaal doorbreekt.

Oh Burgerse succes! Dat vind ik altijd de lastigste week haha. Kost me ook een fortuin omdat ik soms dan al begin met testen (idioot, I know).
Hè shit knuffeltje :( had je deze keer dan wel een fijne cyclus qua lengte? Of was jij niet degene met onregelmatige cyclussen, oeps sorry als ik je in de war haal met iemand...
Ik ben heel benieuwd wat hier gaat gebeuren. Vanochtend 1.5 uur later wakker als normaal dus meteen de thermometer erbij... 36.9 dus een kleine stijging? Maarja, is dat dan omdat ik later wakker ben of is dat dan evengoed basale temp omdat ik letterlijk meteen bij het ogen open doen naar de thermometer heb gegraaid en temperatuur heb opgemeten?
Heb nu geen testen meer in huis en een mega drukke dag dus denk dat ik morgen maar even afwacht. Maar gister was er op de etos early niks te zien dus verwacht eerder uitstel dan dat het echt raak is. Maar toch krijg je dan weer soort van hoop ofzo. Ellende. 

Dankjewel dames! Ik probeer er van te genieten, alhoewel het toch nog een dubbel gevoel is hoor.
Bo-Belle, lastig dat je niet echt goed weet waaraan en waaraf hè.. een verhoogde temperatuur is toch het teken dat er iets aan de hand is hè? Wanneer denk je je eisprong gehad te hebben of moet hij misschien nog komen dan?
aan alle andere dames, veel succes!! Ik brand duizenden kaarsjes voor jullie allemaal! 

Joy-Joy, ik ben nog maar net 4+2 weken hoor.. Ik ben ook in behandeling voor PCOS met Clomid, dus moet elke 2 weken een controle echo laten nemen. Dan weet je dus ook al snel of je terug met clomid mag beginnen of niet ?. 
Aan de dames met de onhandige mannen, de mijne gaat altijd heel flink aan het hoofdeinde staan. Hij vindt het maar raar dat een dokter andere dingen bij me naar binnen steekt :’). Hij heeft ook al de vraag gesteld: ‘maar dan is dat toch leuk??’ Haha nee lieve schat, van enige opwinding is niet te spreken op zo’n moment :’)

Hi Chacha, ja je zou denken van wel hè?
Maar ik weet dus niet of ik het nou moet zien als hoger omdat ik normaal om 6.30 temp en nu om 8.00 heb getempt. Ik temperatuur dus wel altijd zodra ik mijn ogen open doe, dan maai ik naar de thermomether onder mijn kussen -super charming- en dan meet ik de temperatuur. 
Qua eisprong.. de app zegt de 12e eisprong, dan zou ik vandaag ongesteld worden. Maar mijn temp is vanaf de 11e al hoger (van 36,3 naar 36.6 en verder omhoog) gebleven dus dan zou nod gister zijn. 
Maarja zonder positieve test heb je ook niks haha

Terug
Bovenaan