Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Vandaag had ik eindelijk een knaltest in Mn handen!! Ik ben dus echt zwanger?. Dames, bedankt voor al het duimen ?.
@jutjul, bij Mn eerste zwangerschap ben ik er eerder per ongeluk achter gekomen. Had niet echt symptomen en ook niet gedacht dat het al wel eens raak zou kunnen zijn. Deze keer dus vanaf innesteling wel symptomen. Ik denk ook wel omdat ik wist waarop ik moest letten en hoe ik me voel tijdens een zwangerschap? Geen idee eigenlijk ?.
ik neem wel utrogestan, en bij mij blokkeert dit even mijn maandstonden. Heb dan 2 dagen voor nod bruinverlies, dus dan weet ik wel of het nu raak is of niet. Deze keer dus niets van bloedverlies gehad!

ChaCha, gefeliciteerd! 
Ondertussen een week geleden weer ongesteld. Wij hebben eerder afgesproken mocht het in september nog niet gelukt zijn, dan naar de huisarts te gaan. Dus wij gaan voor nu nog 1 poging zelf proberen. Als dat niet lukt maar eens kijken of er iets aan de hand is. Stiekem hopen wij dus dat het ons zo nog gegeven mag zijn. Wie weet.. 

Gefeliciteerd chacha! Fijn hoor! 
Bij utrogestan komt mijn menstruatie helemaal niet door. Pas 2 dagen nadat ik ermee gestopt ben. Dus ik moet echt testen en dan weet ik of ik weer aan een volgende cyclus moet beginnen.
Succes met de laatste poging NWJ!

Ohhhh Chacha, wat super fijn dat je een knaltest in handen hebt! Gefeliciteerd! Hoe voel je je nu?
haha, Lapjesendraadjes, hilarisch je verhaal! Heeft je man het er thuis nog over gehad? Wij hadden iets soortgelijkst, behalve dat mijn man direct naast de gynecoloog stond toen ze dat ding erin jaste. Volgens mij ook een vreemd gezicht voor een man ?
Jutjul, hier waren er geen bijzondere symptomen de eerste zwangerschap. Ik had al een paar dagen zeurderige milde buikpijn, daardoor dacht ik zelfs dat ik gewoon ongesteld werd en het een ‘verloren’ ronde was. Niet dus! De overige symptomen die ik kreeg waren mild en kwamen pas later. 

[quote quote=10237414]Hoi nieuwe gebruiker, ook eens leuk om te lezen dat het na 2 jaar dan toch nog kan lukken! Gefeliciteerd! Mag ik vragen of er bij jullie een duidelijke reden was dat het niet lukte? Heb het idee dat als er medisch niet echt iets gevonden wordt, de kans toch een stuk groter is dat het lukt dan bij endometriose…[/quote]
Natuurlijk mag dat. 
Ik heb pcos en ook geen eisprong. 
Dus bezig geweest met clomid 50mg en ovitrelle spuiten. Daarnaast heb ik helaas ook een te trage schildklier waarvan we nu eindelijk de juiste dosis medicatie gevonden hebben. 

Ik hoop dat iedereen hier snel geluk heeft net als ik. Al durf ik het nog niet hardop te zeggen. Ben ontzettend bang dat het nog fout gaat. Heb op 17 september een echo en volgens internet ben ik nu pas 4 weken en 4 dagen hoor . 

Chacha gefeliciteerd !  Hoe ver ben je nu?
Ik had niet echt heel duidelijk symptomen maar iets voelde er anders .. kan het niet goed uitleggen. 
Normaal zou ik pas testen na een week over tijd. Maar om een of andere reden besloot ik eerder te testen. En tot mijn grote schrik kwam er een klein streepje en de volgende dag een dikke vette plus  :eek: 

Ik piste inwendig in mijn broek van het lachen. En was s avonds op de bank nog aan het grinniken. Mijn vriend moet echt op de meest ongebruikelijke momenten plassen. Ik zweer/wed dat hij zelfs op het moment van conceptie bij IUI of terugplaatsing bij ICSI 'even naar de wc moet'. Zucht. Ik haat zijn zwakke blaas. Maar het is wel een bron van vermaak.

Super fijn Chacha! Gefeliciteerd :)
Ik ben nog niet ongesteld geworden, had vandaag verwacht a.d.h.v. eisprong en temperatuur. Donderdag was m'n temp 37.0 en daarna zakte hij naar 36.8 maar in plaats van verder te zakken (via 36.5 tot naar 36.3 op dag van menstruatie) is het nu al 3 dagen 36.8
Denk dus toch een latere eisprong want ook geen positieve test. Heb wel dus deze hele cyclus vanaf eisprong vrij veel buikpijn gehad. En dacht gister bij het opstaan ook echt dat m'n temp gedipt zou zijn omdat ik zo'n herkenbare menstruatie buikpijn had. Maar nee dus, en m'n baarmoedermond is ook nog niet verwekt.
Kan dus vandaag rustig naar het strand ;) verwacht dan toch wat later ongesteld te worden. Maar niet cool als ik nu buikpijn bij de maandelijkse kwaaltjes mag gaan rekenen. 

Terug
Bovenaan