Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Oh wat apart chacha ik hoef alleen een echo te laten maken rond de ei sprong. 
En als ik ongesteld word dan moet ik bellen voor nieuwe clomid en vorige week moest ik dus bellen voor een andere afspraak haha. 
Wel typisch want zou eigenlijk vandaag een afspraak hebben met de arts over de volgende stap :p 
Overigens ga ik naar de inwendige echo's altijd alleen.  Bij inwendig onderzoek is vriendlief wel mee geweest en de 17e september gaat hij natuurlijk ook mee  :)

Bo belle nog even spannend dus voor jou. Ik duim!! 

Dit is mijn eerste ronde met Letrazol en ik had vanmorgen mijn eerste follikelmeting op dag 10. Er was 1 grote kerstbal te zien van gemiddeld 2,8. Bij mijn vorige behandeling werden mijn eiblaasjes nooit zo groot dus ik twijfel nu of het wel echt een eifollikel is of een vochtblaasje oid. Woensdag terug voor controle maar ik vraag mij af er hier dames zijn die dit herkennen? 

Hoi dames,

Nou ik heb m'n eerste gesprek bij de fertiliteitsarts gehad. (Erg vriendelijke vrouw) het viel me alles mee! Ik had verwacht dat ik in een tranendal zou belanden maar ze stelde me erg gerust en vertelde duidelijk over alle processen en onderzoeken. En Mijn Vriend was zelfs geïnteresseerd toen hij hoorde dat hij mee kon kijken bij de interne echo. (Ik viel bijna van m'n stoel van verbazing).
Helaas mag ik wel aansluiten bij de pcos-club. Er zijn erg veel vochtblaasjes te zien op mijn eierstokken. 
Dus nu na mijn vakantie een bloedcontrole op schildklier waarden, evt anti-chlamidia waarden, suikerwaarden en weet ik het allemaal. Om andere oorzaken problematiek uit te kunnen sluiten. (Hopelijk)
Oja en een onderzoek naar mijn glucose spiegel a 2 1/2 uur. Kortom ik hoef me niet te vervelen straks.
Hebben jullie die ook gehad? Klinkt erg uhm... Lang ?
Maar goed, ik doe alles nu voor het goede doel! En gelukkig hoef ik niet meer te temperaturen! Dus geen geklungel in mijn tentje op vakantie! Whoehoeeeee. 
Tot zover mijn update. Hoe is het bij jullie?

Gebruiker dat zouden ze toch moeten kunnen zien op de echo ? 

Tralala niet leuk die stempel. Maar nu je m hebt kunnen ze er wel wat mee doen. 
Pcos is nog niet het einde. Ik heb veel geduld moeten hebben. Half jaar clomid maar het lijkt eindelijk gelukt. 
Dus heb hoop! 
Schildklier als die niet goed blijkt duurt het even voordat je de juiste dosering gevonden hebt  ?
Glucose meting heb ik niet gehad. 
Heeft je arts het al over ovulatie inductie en de medicatie gehad?
succes!

Klopt weer helemaal niets van. Bijna niets tot iets verdwaalds bruin.
Hoe lang van bevruchting tot innesteling? Als 9 a 10 augustus nou eens raak was... of kan dat niet?

Hoe lang van bevruchting tot innesteling? Als 9 a 10 augustus nou eens raak was... of kan dat niet?

@knuffeltjeeeee, jeetje wat frustrerend voor je zeg.... innesteling is toch +/- een week na eisprong? Dat heb ik altijd zo begrepen tenminste.
En naar wat ik begrijp kan een innesteling bloeding wel wat bloeddruppels zijn maar zou je geen tampon of iets dergelijks nodig moeten hebben ervoor. Hooguit een inlegkruisje? Maar ik heb geen ervaring dus eigenlijk ook geen idee.
@joy Joy, nog geen gesprekken over medicatie gehad nee. Eerst willen ze de onderzoeken doen. En dat moet aan het begin van de cyclus dus ik moet even wachten op de volgende. Dat is niet erg. Ik ga deze week op vakantie dus dat gaat dan ook wat ontspannender! 
@gebruiker, ik zou ook denken dat ze dat bij de echo konden vertellen? Anders bel je ze even op? Vragen kan altijd toch?

Terug
Bovenaan