Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Tulpje, het kan met de vakantie te maken hebben of met de drukte. Ik loop in Leiderdorp en daar duurde het een maand voordat mijn aanmelding verwerkt was en ik een datumvoorstel kreeg! Leiderdorp krijgt heel veel aanmeldingen. Je kunt altijd bellen, op zich snappen ze dat wel ?, maar gewoon nog even een paar extra dagen wachten lijkt me in de zomervakantie ook logisch.

Ik loop bij het amphia in Breda en bij mij duurde het van de verwijzing naar gynacoloog 2 maanden, toen kreeg ik een vragenlijst thuis en duurde het geloof ik nog eens een maand ofzo voor we konde komen, dit was nog voor de zomer, in juli alle uitslagen binnen gehad van bloed en zaad onderzoek maar ook dat duurde 2 weken, ging best veel tijd overheen voor je dan kunt starten. Nu heb ik letrozol al klaar liggen maar kreeg eerst 5 dagen provera 10mg maar dit deed niks en 7 dagen na de kuur zag ze op de echo een eitje die klaarstond om te springen, dus de natuur wilde deze ronde nog, zondag weet ik meer of ik toch zwanger ben of eindelijk met letrozol kan starten.

Hier vanochtend de verwachtte temperatuurdip (36.3) ennnn ongesteld. Ik ben dit keer niet verdrietig maar echt verschrikkelijk chagrijnig haha. 

Oh Bo-Belle, wat kut! Wees maar lekker chagrijnig! En vooral heel lief voor jezelf!
In de vakantie loopt alles in de ziekenhuizen wel wat trager hoor, heb op bepaalde uitslagen ook een paar weken langer moeten wachten door vakantie :). Maar ik snap je ongeduldigheid wel! Eens je klaar bent voor zo'n traject wil je er ook gewoon zo snel mogelijk aan beginnen ;)?.

Ahhh Bo-Belle wat jammer zeg, ik heb echt geduimd voor je..
Ik heb ondertussen al een test gedaan, 6 dagen te vroeg haha, natuurlijk niks te zien, ik ben vreselijk ongeduldig weer deze keer.
Aanstaande donderdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis en gaan ze een echo maken, ook van mijn eierstokken. Toch wel een fijn idee dat ze meteen alles gaan controleren, dan weet ik of alles in orde is. Ben ook heel benieuwd wat de bult is, ik houd jullie op de hoogte!

Ah wat zuur Bo-Belle! 
Succes Burgerse!
Hier wat licht strakke borsten, ik verwacht zondag ongesteld te worden. Ik heb een paar dagen niet getemperatuurd dus ik heb geen idee hoe de vlag er bij hangt. We hebben vandaag als belofte aan onszelf een paar schattige rompertjes gekocht. Volgende week afspraak in het ziekenhuis. Ben benieuwd of de cyste gegroeid of verdwenen is en wanneer we mogen beginnen met de IUI. 

Bo-Belle, je bent niet de enige.
Dacht net al, ik lijk wel wat te voelen... Vanuit het niets breekt het door. Had me daar al wel op ingesteld, dat scheelt. Dis nu echt zeker het weten straks nieuwe maand nieuwe kansen.

He jakkes Knuffeltjeeee! Dat is echt geen leuke verrassing, ook al had je je er op ingesteld. Nou dus maar de hitte overleven en dan met frisse moed de maand september in!

Terug
Bovenaan