Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Yres, zo erg dat je dat hebt moeten meemaken.. Ik wens je nog veel sterkte in het verwerkingsproces!
Mandareintje, ik duim voor een positieve uitslag deze maand!!
Aan alle andere dames, veel succes met de eerste afspraken!

Hallo dames,
Vandaag weer eens een beetje bij gelezen. Ik las wel een paar heftige verhalen. Daar schrok ik wel van. Heel veel sterkte allemaal. Yres, jouw verhaal is echt heftig. Heel veel sterkte allemaal!
Ik zit weer in de laatste spannende week. Deze maand kan ik er weer niet zo goed mee omgaan. Sinds een paar dagen moet ik er weer te veel aan denken. Ik denk overigens dat het niet raak is, maar toch blijft de spanning he. 
Ik heb een beetje last van gevoelige tepels. Heb ik wel vaker. Wat me wel opviel is dat ze vooral gevoelig zijn als ik mijn bh aan heb en eigenlijk vooral als ik mijn bh na een tijdje uit doe. Dan voel ik ze echt even. Komt dit doordat mijn bh de hele dag langs mijn tepels schuurt? 
Succes en sterkte allemaal!

@mttm ja spannend he.. Ik ook.. Ik kan er ook niet goed mee om gaan wil elke dag testen en slaap slecht omdat ik er de hele tijd over droom en pieker. En wat je zegt over gevoelige tepels heb ik ook wel eens, of dat ze een beetje jeuken ofzo heel raar, maar geen idee hoe dat komt.
Ik kom nu net terug uit het ziekenhuis en daar hebben ze vastgesteld met een echo dat er niks aan de hand is. De bult is waarschijnlijk een cyste maar kan geen kwaad dus ze gaan het niet weghalen. Mijn eierstokken en baarmoeder zien er perfect uit zei de gynaecoloog, dus we gaan er van uit dat het gewoon binnenkort moet lukken! 
Ik heb vandaag last van een lichte bloeding, het is 5 dagen voor ik mijn nod heb, ik hoop dat dit een innestelingsbloeding betekend, ik houd hoop (misschien een beetje teveel).. 
Gerustgesteld ga ik de dagen aftellen.. Doen jullie een schietgebedje met me mee? 

Fijn dat het wat onschuldigs is Burgerse! En die bloeding kan innestelling zijn of wellicht door de inwendige echo? Lijkt me sterk hoor, maar je weet maar nooit. Rustig afwachten maar! ?
Mijn borsten doen elke periode zo'n 7 tot 10 dagen in meer of meerdere mate pijn. Ik heb dan een enorm gespannen tepels en als ik mijn beha uit doe dan moet ik de boel gewoon vasthouden omdat de zwaartekracht gewoon killing is! Voor mij is het dus geen teken dat ik zwanger ben haha, maar dat kan het natuurlijk wel betekenen!

Awee, Dankjulliewel. Jullie zijn schatten! ❤️ Ik doe het inderdaad nog rustig aan. Ben wel blij dat de eerste werkdag er weer op zit. Iedereen vraagt toch hoe het gaat en dat is soms wel confronterend. Wat wel grappig is, is hoe verschillende mensen ‘thuisblijven ivm priveomstandigheden’ opvatten: de ene vroeg of ik ziek was en de ander zei: “je gaat toch niet scheiden hè?!”
@Burgerse, super goed dat er niets uit je zkh bezoek kwam! Fingers crossed voor jou!
@mttm, klinkt spannend! Heb je normaal geen last van je borsten tijdens de menstruatie? Dat maakt het dan extra spannend! Kan me voorstellen dat je dan niet kan wachten! Ook voor jou Fingers crossed! 

Mijn ovu testen zijn al 3 dagen super donker (de 2e streep dan he), 2x per dag. Vanmorgen op z'n donkerst... Wat een cyclus van ca 34 dagen zou betekenen... 
Dacht dat ik net zo lekker op rit was met cyclus van 28 en 27 dagen... ?
Morgen maar weer checken wat de test dan aan geeft.. Al dat "verplichte" klussen er om heen haha.? 

Jeetje yres... hele dikke knuff. Meer weet ik niet te zeggen sorry .
Mijn duimen draaien voor alle dames hier! 

Het verplichte klussen is op ten duur echt niet meer leuk ?

[quote quote=10239491]Awee, Dankjulliewel. Jullie zijn schatten!  Ik doe het inderdaad nog rustig aan. Ben wel blij dat de eerste werkdag er weer op zit. Iedereen vraagt toch hoe het gaat en dat is soms wel confronterend. Wat wel grappig is, is hoe verschillende mensen ‘thuisblijven ivm priveomstandigheden’ opvatten: de ene vroeg of ik ziek was en de ander zei: “je gaat toch niet scheiden hè?!” @Burgerse, super goed dat er niets uit je zkh bezoek kwam! Fingers crossed voor jou! @mttm, klinkt spannend! Heb je normaal geen last van je borsten tijdens de menstruatie? Dat maakt het dan extra spannend! Kan me voorstellen dat je dan niet kan wachten! Ook voor jou Fingers crossed![/quote]
Soms heb ik wel last van mijn borsten en soms niet. Ik was alleen nieuwsgierig of iemand wist hoe het kan dat het vooral is als ik langer mijn bh draag of als ik mijn bh uit doe. Ik heb niet het idee dat het bij mij een zwangerschapskwaal is. 

Terug
Bovenaan