Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben vandaag dus ook ongesteld geworden....Bleehhhhhh. 
Vanavond uit eten geweest met een oud collega/vriendin die ook van alles meegemaakt heeft qua zwanger worden en helaas kinderloos is gebleven. Was wel ff heel fijn om met haar te praten. Zij en haar man hebben nu een pleegkind waar ze alle liefde aan geven. Zo mooi hoe zij daar nu mee om gaan! 
Ze vertelde dat zij het iui traject heel zwaar vonden en na 2x gestopt zijn. Ik ben echt zo benieuwd wanneer wij voor het 1e gesprek kunnen gaan. Jullie hebben wel gelijk hoor... ik moet gewoon nog ff geduld hebben. Het is vast druk en idd vakantietijd. 

Ohh nee Bo-belle, Knuffeltje en Tulpje, wat shit. Heb voor jullie alle 3 geduimd. Flink balen weer zeg...
@tulpje hopelijk schrikt het verhaal van je vriendin die IUI  vond je niet af, ik weet niet waarom ze het zwaar vind maar ik vind het totaal niet zwaar, niet erger dan succesloos zelf proberen. Blijf positief!
Hier kleine update, nu bezig met de follikelmetingen. Heb 2 eitjes van 14 en 16mm en echt 6 of 7 kleintjes van max 10mm. Flinke knikkerzakken dus... (geen last van) de IUI staat voor vrijdag gepland. Duimen jullie heel hard met mij mee dat er max 1 nog meegroeit? Bij 4 of meer eitjes van 14mm of groter word de IUI gecanceld.. 

Ahh wat balen weer @Bo-belle, Knuffeltje en Tulpje! Ik hoop mee op ene vruchtbaar september! 
@Mandarijntje, ik duim voor je mee! Wanneer heb ne de volgende folikelmeting? 
@Burgerse, alvast veel succes voor morgen! Inderdaad fijn dat ze alles even goed na gaan kijken! 
Kleine update van hier: afgelopen vrijdag de met pillen opgewekte miskraam gehad. Was een traumatische, pijnlijke en bloederige dag. Ons inieminie baby’tje ook nog gezien en later begraven. Zo bijzonder, maar heel onwerkelijk en verdrietig.
Vandaag is mijn eerste werkdag, al werk ik vanuit huis aangezien geen van de collega’s aanwezig zijn. Morgen weer de echte dag op mijn werk. Zo spannend, mijn emoties zijn heel wapperig, dus hopelijk niet te veel confrontatie (niemand weet het op Mn werk en dat houden we graag zo). 

Jeetje @Yres wat een vreselijke ervaring! Wel bijzonder dat je er nog iets mee hebt gedaan en dat je op een of andere manier toch 'afscheid' hebt kunnen nemen. 
Heel veel sterkte met werken en als het niet gaat, gaat het niet he! Het is helemaal niet gek om even tijd te nemen voor jezelf/elkaar in deze situatie!

Ah Tulpje, ook balen voor jou! Het verhaal van je vriendin hoeft niet jouw verhaal te worden he! Maar het is fijn om iemand in je omgeving te hebben die in hetzelfde schuitje heeft gezeten! 
Spannend Mandareintje, ik ga voor je duimen!! 

Mandareintje ik duim voor je!!!
Yres wat een vreselijk nare ervaring moet dat zijn.. tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte!!!
De ervaring van mijn vriendin over iui schrikt mij niet af. Ik weet wat zij allemaal heeft meegemaakt en dat is bij ons heel anders. Wel had zij veel last van de hormonen en vond ze het klinische gedoe gewoon helemaal niks. Het geloof speelde bij hun ook een rol. Als het je niet gegeven is van boven zeg maar, dan is dat zo... 

Oh Yres wat erg.. heb nog aan je gedacht hoe het met je zou zijn. Het lijkt me toch wel 'fijn'  dat je jullie mini nog gezien hebt en hebt begraven, hoe naar het ook is. Hopelijk kunnen jullie het een plekje geven. Veel veel succes op je werk.. 
Mijn volgende follikelmeting is wanneer ze de IUI gaan doen. Dus ik hoor het vrijdag pas! 

Terug
Bovenaan