Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Morgen NOD en mijn temp was gestegen vanmorgen! Yes ik krijg toch weer hoop haha. Mijn temp is nog nooit zo hoog geweest op 12 dpo. Vorige cyclus crashte mijn temp (van 36.9 naar 36.5 op 11dpo. Nu 12dpo en zelfs gestegen dus. 

Hoi Tara,
Ik geloof echt heilig in het 'vergeten' van proberen zwanger te worden. Ik ben met mijn vriend ook goed een half jaar bezig geweest om zwanger te worden. Regelmatig seks gehad om het te laten gebeuren, maar er gebeurde niks. (Ik werd trouwens gewoon regelmatig ongesteld en ovulatietesten lieten nooit positief resultaat zien, misschien fijn om te weten). Op een gegeven moment kwam het zwanger worden niet zo goed meer uit, dus eigenlijk totaal niet meer mee bezig geweest. Toevallig die ene maand ook maar 1(!) keer seks gehad en toen was het ineens wel raak. Ik ben nu 32 weken zwanger van een tweeling.

Ik werd afgelopen week eindelijk ongesteld!!! En vollop zoals vroeger 4 dagen. Was nog nooit zo blij om weer maandverband te gebruiken. Maar ja, is het nu gereset of duurt het weer 66 dagen... 
Wat vinden jullie toch maar alles gebruiken zie ovulatie test, thermometer ect?

Ik had een cyclus van dan denk ik ook 28 dagen. Bijv iedere x de 3e van de maand. Alleen nu ben ik nog steeds niet ongesteld maar ook niet zwanger. Dus dan kan het ook ineens een maand overslaan? Maak me dan toch wel bezorgd omdat het na maanden keurig op tijd te zijn geweest nu ineens uitblijft. Frustrerend ook omdat ik het liefst dingen wil plannen en van te voren wil weten.

Terug
Bovenaan