Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik heb een test gedaan net na mijn menstruatie alleen niet met ochtend urine . Deze was negatief. Geen ovulatie test gebruikt deze keer dus geen idee wat het zal zeggen. Ik denk misschien dat het ovulatie bloeding is.. 

Hopefully... wat naar om te horen. Maar fijn dat jullie snel in het zh terecht kunnen. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus ik hoop dat het jullie gaat lukken! 
Taaraa... Ik heb dinsdag of woensdag mn eisprong gehad. Nu dus wachten..... deze periode duurt altijd een eeuwigheid. Ik hoop het zooooo. Maar ben er bijna 24/7 mee bezig....ik ben continue aan het denken of ik al wat voel. Kan natuurlijk helemaal nog niet. Na ja... zo rond 20 maart zal ik het weten... Ik ga pas na NOD testen (als ik niet ongesteld wordt natuurlijk). 
Taaraa goed aan de slag dan nu ;-)
Ik ben over de ergste frustratie dat mn zus zwanger is heen. En natuurlijk ben ik blij!! Ik denk nu telkens van goh misschien leuk als we tegelijk zwanger zouden zijn.

Vogeltjee: ik zou morgen maar eens een zw test doen? Vooral dat je zere borsten blijft houde is een goed teken hoor. En je hoort heel vaak dat vrouwen ongesteld denken te zijn geweest en toch zwanger blijken te zijn!
Hier is de babykoorts uitgebroken. Moet zeggen dat ik mijn hoofd heel goed koel gehouden heb de hele maand maar vandaag lukt het niet meer haha. Ik voel weinig anders, behalve dat ik het heel warm en koud tegelijk lijk te hebben? Gloeiende handen, heel raar. Verder zere borsten maar dat heb ik altijd. Ik had eergister de hele dag een flink zeurende pijn in mijn lies (8dpo) en een kleine temperatuurdip. Spannend dus! Ben weer helemaal los gegaan op Pinterest met baby-aankondiging ideetjes opdoen. Ow ow ow, echt babykoorts. Morgen maar gauw een test doen! Als die negatief is kan mijn hoofd tenminste ook weer normaal doen.

Mandarijntje neee :( welke early test heb je gebruikt? test over een paar dagen voor de zekerheid opnieuw, tenzij je ongesteld wordt natuurlijk. Wat jammer, ik snap hoe je je voelt..

Thanx Taaraa, Ik heb een kruidvat 2v5 gebruikt. Maandag is mijn NOD, ga dan opnieuw testen. Baal harder dan ik had verwacht eigenlijk. Ben benieuwd wat mijn temperatuur doet de komende dagen. Was vanmorgen nog 36,9 maar toen ik een minuut later nog eens meette was hij 36,6?! Das toch ook raar. Naja ik hou naar 36,9 aan in mn app. Al denk ik dat mijn kansen laag zijn, veel mensen testen 11dpo al wel positief toch.. als ik zo rond google. 

Had nog een test gedaan maar was negatief. Denk echt dat het dan mijn eisprong geweest is. Vanaf vandaag is het niet bruin maar rood en echt alleen met naar het toilet gaan. Ook heb ik links onder in mijn buik heel laag steeds plopjes. Kriebelend gevoel heeel gek. Haha

Terug
Bovenaan