Jeetje Yres wat confronterend lijkt me dat.. Hoop dat je niet te veel vragen hebt gekregen op je werk. Hoe voel je je nu?
En wat spannend weer Mandareintje! Ik ga weer duimen hoor! Lijkt me ook best wel gek ja in de wachtkamer haha. Ik stuntel al als ik de huisarts wil bellen om te zeggen dat ik een doorverwijzing wil. Nou heb ik deze week 2x net 5 min te laat gebeld en is het me vandaag weer ontschoten. Helaas ligt mijn moeder heel slecht in het ziekenhuis en heb ik veel te veel aan mijn hoofd.
Verder ben ik 1 groot brok chagrijn. Het is echt niet te doen deze maand. Menstruatie was zó ontzettend pijnlijk, de heftigste van allemaal. Alsof mijn baarmoeder er zonder verdoving uit werd gesneden. Bloed ook joh, niet normaal. Maar goed, wel lekker kort. Dinsdag en woensdag bloed, donderdag weer droog.
Het is wat allemaal hè dames. Ik heb ook echt even geen zin in weer een maand verplicht feestvieren in bed. En zeker niet nu ik zo onvoorstelbaar chagrijnig ben. Deze maand (en die is pas net begonnen) echt helemaal klaar met het baby-willen-gedoe. Sorry voor de negativiteit, ik probeer volgende x weer positief te zijn!