Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Yres nog heel veel sterkte de komende tijd. Het lijkt me verschrikkelijk en het niet kunnen delen met collega's, die toch vragen hebben lijkt me erg zwaar. 
Ik merk dat ik gelukkig niet de enige ben die chagrijnig is. Ondanks dat niemand dat wil zijn, is ook dat soms nodig. Hier is het moeten gelukkig wat minder, hoewel de oorzaak daarvan niet leuk is. Want zonder medisch hulp is bij ons de kans op zwangerschap gewoon erg klein. 
Het wachten is hier weer begonnen. We hebben gelukkig wel toestemming gekregen om icsi traject in te gaan. Echter komt onze vakantie net niet lekker uit en durven ze niet nog voor onze vakantie de eerste poging te doen. Met als gevolg dat ik dus nog 2 cyclussen moet wachten voordat ik kan beginnen met de eerste spuiten.
Wat kan wachten toch lang duren, maar daar weet deze groep dames helaas alles van. 

Frustrerend dat je nog langer moet wachten Brabandse, maar misschien kun je dan wel meer genieten van je vakantie? Zonder last van hormonen enzo. Even samen energie opdoen voor jullie eerste behandeling?
Ik ben bang dat wij uiteindelijk ook bij ICSI eindigen. Ik hoop natuurlijk dat ik zwanger word met IUI, maar ik ben bang dat hij op het moment supreme gewoon te weinig goed zaad heeft en dat dan de poging niet doorgaat. Eigenlijk wel erg dat ik de kwaliteit van zijn goedje niet meer vertrouw. Maar goed, ik denk dat als dat 2x gebeurt ze misschien vanuit het ziekenhuis dan al aansturen op ICSI? Maar wie weet werkt het wel?
IUI zou mij dan wel weer een hoop spuitellende bespaart. Nou ja, eerst maar eens de afspraak van volgende week afwachten, wie weet wat voor konijn er nog uit de hoed komt. Ik ga maar eens een lijstje vragen opstellen voor de as afspraak

Lapjesendraadjes Ja het is best frustrerend, maar inmiddels zijn we wel zover dat we inderdaad gaan genieten van de laatste vakantie met ons tweeën als stel. Om dan vervolgens de volgende keer te kunnen zeggen dat we als gezin op vakantie gaan. Best moeilijk omdat ik zelf best een doomdenker ben. 
Bij ons kwam uit de test dat ze nog geen eens iui wilde proberen omdat ook na bewerking het zeker nog niet optimaal was. Aan de ene kant ben ik blij die stap over te kunnen slaan, maar ben wel verdrietig dat icsi de enige keus is voor ons. Dus misschien kunnen jullie dat dus andersom zien. Dat jullie toch nog 2 verschillende trajecten kunnen bewandelen in de hoop dat het lukt.
Erg spannend zo'n afspraak niet? Ik was alle keren niet zenuwachtig, totdat we de afspraak hadden om een planning te maken. Toen had ik bijna de auto aan de kant gezet om onderweg een keer over te geven, wat voor mij dus totaal niet herkenbaar is. Ik maak mezelf zelden gek. Dus een goede voorbereiding dmv vragen te bedenken scheelt misschien inderdaad voor jou. In elk geval veel succes! 

Helaas toch echt ongesteld geworden en een witte test. Had nog goede hoop toen ik dinsdag een inie minie beetje oud bloed door slijm zag, ga er dan ook maar vanuit dat het innestelen niet gelukt is. Nu vanaf dag 3 eindelijk aan de letrozol en zo hopelijk iedere maand een kans net als ieder ander normaal mens zonder pcos. Balen zeg!

Balen WilKindje, hoop dat de letrozol gaat helpen. 
Ik heb vandaag ook niet zo m'n dag. Vanmorgen tijdens het eten had ik echt het idee dat ik moest overgeven. In de straat zijn ze nieuw dakleer aan het leggen en die geur kan ik ook echt niet verdragen. Geen idee hoe ik normaal op deze geur reageer. 
Al deze dingen geven steeds een beetje hoop. Maar diep van binnen weet ik dat ik al vaker misselijk ben geweest voordat ik ongesteld werd. En sinds vandaag heb ik weer veel onlasting en dat heb ik ook vaak voordat ik ongesteld word. Dus ik denk dat het deze ronde ook niet is gelukt. Op dit moment zit ik dus heel erg tussen balen en hopen in. De tijd kan me niet snel genoeg gaan. Gelukkig heb ik de rest van het weekend een beetje afleiding. Hopelijk helpt dat een beetje. 

Je hebt helemaal gelijk Burgerse, ik mag in mijn handen knijpen dat ze (als het goed is, volgende week weten we het echt zeker) eerst IUI willen proberen!
De vragen vlogen gisteravond laat mijn pen uit. Vanochtend aan mijn vriend laten zien, die ook nog gaat nadenken over aanvullingen.
Ah WilKindje wat jammer dat het niet gelukt is! Ik hoop dat de medicijnen je gaan helpen!!
Herkenbaar mttm, elk symptoom kan op positief of negatief slaan. Zo frustrerend! Ik hoop met je mee!!

Ja het is gewoon allemaal even kut weer. Ik ga er maar even vanuit dat de eerste dosering niet voldoende zal zijn, aangezien niets vanzelf lijkt te gaan bij mij. Maar even een vraagje, wat reken ik nu als eerste dag van mijn cyclus. ? gister wat helder bloed verloren maar niet veel, vandaag heeft het echt goed doorgezet, is dit dan mijn eerste dag? Aangezien ik op dag 3 moet beginnen met letrozol.

Dat vind ik ook altijd lastig!! Bij mij begint het tegenwoordig vaak s avonds laat een paar druppels en dan na het opstaan heb ik pas echt een maandverband nodig. Kun je het ziekenhuis bellen en het navragen? (Ik ga die vraag overigens ook op mijn lijstje zetten)

Terug
Bovenaan