Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lapjesendraadjes: helaas kan ik nu niet bellen aangezien het weekend is en is niet echt spoed ? ik heb iets gevonden van iemand die bij fertiliteit loopt en het klinkt logisch en houd denk ik vandaag maar aan als 1ste dag:
Bij helderrood bloed vóór 18.00 uur is deze dag de eerste dag van je cyclus.Bij helderrood bloed ná 18.00 uur is de volgende dag de eerste dag van je cyclus.

@wilkindje ahhh wat balen zeg ..
Ik heb helaas hetzelfde. Schrok vannacht wakker van enorme steken en ik was echt helemaal verbaasd omdat ik het niet had verwacht en ja hoor ongesteld.. 
Mijn man heeft me heel lang geknuffeld en even gekletst en gelukkig uiteindelijk in slaap gevallen. Nu word ik wakker en ben ik nog steeds verbaasd. De streep op de ovulatie test was echt het meest duidelijk op dag 14, hoe kan ik dan toch ongesteld worden op dag 26? We hebben seks gehad op dag 11 tm 16, afwisselend van ochtend, middag en avond, lekker overdreven maar goed haha, misschien volgende keer wat minder doen is dat dan het probleem? 

knuff voor iedereen.

Burgerse denk niet dat je het perse minder hoeft te doen, maar mij is geleerd dat iedere dag ook niet nodig is.

Ik herken jullie pijn, ik heb ook al zoveel zwangerschapssyptomen gehad en niet zwanger zijn. Verschrikkelijk frustrerend allemaal.

Mijn duimen draaien voor jullie!

Burgerse: hè balen is dat! Ik had ook echt goede hoop, dinsdag wat oud bloed door slijm dus had hoop op een innesteling maar denk dat die niet gelukt is, ben toch echt ongesteld helaas. Mijn fertiliteitsarts heeft me aangeraden om het om de dag te doen, aangezien het zaad 2 tot 3 dagen nodig heeft om te herstellen, hoe vaker hij een zaadlozing heeft hoe minder goede zwemmers erin zitten schijnt, elke dag 1x is dan nog wel goed, ik bedoel beter iets als niets maar ik houd wel om de dag aan, het zit er dan toch al in.
misschien een kortere lutale fase dat kan een keer zo zijn of misschien altijd, zou het even in de gaten houden of dat iedere maand zo is. Wellicht heeft het dan te weinig tijd om goed in te nestelen.

Hoi dames,
Ik lees dat meer dames in de spannende fase zijn. Succes allemaal! 
Ik had sinds tijden nog eens een echt onbezorgd avondje gisteren. We gingen uit eten en normaal zat ik steeds in de stress of ik alles kon eten en of ik wel wijn kon drinken. Gisterenmiddag had ik de beslissing genomen om het gewoon te laten komen zoals het zou komen. Ik heb lekker gegeten wat ik wilde en ik heb ook een wijntje genomen. Zonder ook maar ergens over na te denken. Echt relax. 
Vandaag een beetje rare dag. In de auto werd ik opeens misselijk en ik kreeg een beetje buikpijn. Dat zorgt natuurlijk voor hoop, maar van de andere kant kan het ook gewoon van een stuk taart zijn. Misschien te lang buiten de koelkast gestaan en dat is natuurlijk niet goed met room. Ik merk echt dat ik niets durf te hopen. 

Vanochtend is bij mij helaas ronde 12 begonnen, een mijlpaal die ik niet wilde halen. Ik ben blij dat ik aan het eind van deze week meer weet over mijn behandelplan, dat geeft hoop voor de toekomst!

Lapjesendraadjes: hè kak wat naar. Helaas bij mij net zo afgelopen zaterdag. 
Ik ben nu begonnen met letrozol 2,5mg vandaag cd3 en heb dinsdag op cd11 mijn eerste follikelmeting. Heb in mei al een verwijzing gehad maar duurde allemaal erg lang, nu dan eindelijk starten. Hoop zo dat het meteen aanslaat, aangezien ik de vorige ronde door de provera hene ineens een eitje had, maar ik probeer er wel een beetje vanuit te gaan dat het niet aan zal slaan, om mezelf te beschermen tegen nog meer teleurstelling. Ik duim voor ons allemaal dat we maar snel een wondertje mogen verwachten!

Terug
Bovenaan