Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Balen lapjesendraadjes dat het weer einde cyclus is. 
Ik ben een beetje klaar met die dagen voor de NOD. Elke maand is het toch weer net even anders waardoor je hoop krijgt. Een paar dagen later wordt die hoop een hele grote teleurstelling. Ik merk vandaag dat ik er echt even niet tegen kan. Vanmorgen heb ik zelfs getwijfeld om een test te doen, maar dat heeft geen zin 2 dagen voor de nod. Helaas is er weer niets anders dan afwachten. 

Hoi dames!
daar ben ik weer..
voor de dames die t nog niet wisten: ben december 2018 gestopt met de prikpil (heb toen mijn laatste prik gehad) in april  was het uitgewerkt. Ben in juni voor het eerst weer ongesteld geworden.. maar nu wordt ik niet ongesteld.. ik weet dat het bij ontpillen hoort..maar zo lang?!
zit nu op dag 74 en nog niks
testen blijven ook negatief..
iemand tips? Of dit ook gehad? En hoe gingen jullie ermee om.
kinderwens is heel groot bij ons
liefs lena

Hoi lena, welkom! Heel vervelend lijkt me dat, zo lang niet ongesteld zijn! Geen idee wat je hieraan kunt doen. Ben je al bij je huisarts geweest?

WilKindje, ik hoop dat het snel aanslaat bij je! Heel herkenbaar dat je niet probeert te hopen. En ook al doe je dat niet, het is toch elke keer een slag in je gezicht (bij mij dan). Ik ben erg benieuwd of ik deze maand al mee kan met een IUI poging (wat mij betreft met een natuurlijke cyclus) of toch nog een ronde moet wachten. 
Mttm, de dagen voor mijn NOD wil ik eigenlijk overslaan. Die verwarrende symptomen allemaal. Ik kan gewoon kwaad worden op mijn lichaam. Heb besloten dat het enige symptoom dat er voor mij toe doet, over tijd zijn is. En dan moet ik echt goed over tijd zijn voordat ik ga testen (een week ofzo, zeg ik nu stoer). 

@lapjesendraadjes ik hoop voor je dat je deze maand mag starten.
Ik wil eigenlijk ook niet op al die symptomen letten, maar onbewust doe je het toch. Ik heb al maanden niet meer getest, maar vandaag heb ik het toch maar gedaan. Ik werd namelijk gek. Het had natuurlijk geen zin, want ik zit nog voor mijn NOD en dan moet je ‘s ochtends testen en ik heb ‘s middags getest. Toch heb ik nu zoiets oke prima en door. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar de hoop is soms groter dan de realiteit. Nu is het weer spannend of ik dan wel een normale cyclus ga hebben. Nog een paar nachtjes slapen. 

@lapjesendraadjes ik hoop voor je dat je deze maand mag starten.
Ik wil eigenlijk ook niet op al die symptomen letten, maar onbewust doe je het toch. Ik heb al maanden niet meer getest, maar vandaag heb ik het toch maar gedaan. Ik werd namelijk gek. Het had natuurlijk geen zin, want ik zit nog voor mijn NOD en dan moet je ‘s ochtends testen en ik heb ‘s middags getest. Toch heb ik nu zoiets oke prima en door. Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben, maar de hoop is soms groter dan de realiteit. Nu is het weer spannend of ik dan wel een normale cyclus ga hebben. Nog een paar nachtjes slapen. 

Hoi @lapjesendraadjes
jaa ik ben bij de huisarts geweest hij gaf aan dat ik moest wachten.. mijn huisarts is een man.. hij gaf aan dat dit heel normaal was..
voel me alleen niet serieus genomen.. wordt hier onzeker van en wil gewoon een check hebben van alles.. maar dat vind de huisarts onnodig. Ook al gevraagd voor een doorverwijzing naar de gyn.. deze is ook afgekeurd..

ps: ik haat af wachten en ben dit helemaal niet gewent.

liefs lena

Mttm, herkenbaar. Goed dat je toch een test hebt gedaan om je hoofd rust te geven.
Lena, he wat naar dat de huisarts je niet serieus neemt! Heb je online al gezocht wat er aan gedaan kan worden en hoe lang het nog normaal is om te wachten op een ontpild lichaam? Kijk dan vooral naar medische sites. Of vraag eens na bij je apotheker. Ik ben na het stoppen van de pil gewoon ongesteld geworden maar heb wel een half jaar met permanent pijnlijke borsten rondgelopen, dat was denk ik mijn ontpillen. Dus ik heb helaas geen ervaring om met je te delen! Sterkte ermee!

Terug
Bovenaan