Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ik ben volgens mij de enige die nog niet ongesteld is geweest haha. 29 december was mn laatste keer. Zit momenteel op dag 73.. pff killing dit. Vrijdag naar de gynaecoloog, ben erg benieuwd.
Weet iemand hoe zo'n 1e consult eruit ziet?

Kriebelbeestje: ik ben laatst ook naar de gynaecoloog geweest, omdat het lang duurt en niet ivm lange cyclus. Bij mij maakten ze een echo en werd bloed geprikt. En ze stelden een hoop vragen. Rot hoor voor je, die lange cyclussen...
Hier is mn temp gecrashed vanmorgen.. gok dus dat ik gewoon ongi ga worden :( 

Spannend Mandareintje! Ik zal meeduimen. 
Ik zit nu op dag 20 van mijn cyclus (normaal tussen de 31/35 dagen...) dag 16 en 18 twee keer kleine bloedingen gehad en gisteren en vandaag constant steken in mijn buik....beetje gek maar echt onder/rond mijn navel die hoogte. 
Iemand ervaring mee? Wat zou dit kunnen zijn... 

GebruikerSeen: Dankje! Je navel zit wel echt veel hoger dan je baarmoeder, toch? Zou het iets anders kunnen zijn? Je bloedingen zouden een vroege innesteling kunnen zijn. Spannend! 

@elsiejoy wat vervelend! (Zeg het nog netjes) hoop dat je snel ongesteld word of zwanger bent.
Hebben jullie wel eens gehad dat na je menstruatie je alsnog klachten hebt?
Ik heb nu lage rug pijn, duizeligheid, veel plassen en ik heb het koud en warm... ?

Hallo allemaal!
Ik herken dit helemaal. Ook wij zitten nu in ronde 7 en hopen op ons eerste kindje.
Mijn cyclus varieert tussen de 29 en 31 dagen.. Vandaag zit ik op dag 33. (2 dagen over tijd dus..) maar test negatief..
Paar dagen wachten en hopen op een positieve test..

Bedankt ElsieJoy voor je uitleg.
Een te hoog bmi heb ik zeker niet. Zit rond de 24. Ben 1.72 en weeg 70 kg. 
Ik sport 3 tot 4 keer in de week, geef peutergym en werk op in een sportschool dus aan mn beweging kom ik wel. 
Heb niet echt een stresstijd gehad dus ja geen idee. Slik vanaf mei al foliumzuur. 
Ben wel echt benieuwd naar het gesprek. En wat we uit komt. Vorige keren zat ik rond 38 39 43 53 dagen maar niet zolang als nu.. vreemd. Maar goed we zullen het horen vrijdag. 

Mandareintje 
Ja ik heb echt geen idee.... maak mijzelf nu helemaal gek. 
De pijn is er nogsteeds, weet ook gewoon niet wat ik moet doen.... inderdaad een rare plek en het is constant.

Terug
Bovenaan