Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

GebruikerSeen: anders de huisarts even bellen? misschien heeft die een idee..

Hier slecht nieuws. Ben ongesteld geworden :-( Door naar ronde 9 dus... ik pas het schema'tje even aan:

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8, ongesteld
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 25 maart: GebruikerSeen, 1e kindje, ronde 6
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig
NOD 8 april: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9

Balen.... Mandareijntje. ik hoop heeel erg dat ronde 9 jouw ronde wordt! 
Ik ga vanmiddag nog even een ovulatietest(en) halen, als die negatief is dan bel ik denk ik morgen even de huisarts denk ik. Al laat de assistenten mij er met zulke klachten nooit zo makkelijk door met 'vrouwen' klachten.. Hebben meer hier last van? 
We zijn natuurlijk 'nog geen jaar' bezig.. 
Mijn NOD is nog ver weg.... al heb ik het idee dat mijn eisprong eerder al is geweest.. 

GebruikerSeen: Dankjewel, dat is lief. Wij waren 7 maanden bezig toen we een verwijzing kregen naar de gyn, ik had al 3 maanden netjes mn temperatuur bijgehouden alles en daar zag ik een afwijking in. Dat nam ze serieus en daarmee stuurde ze me door. Hou jij je temperatuur bij? Ik zou een beetje dramatiseren tegen de assistente, zeggen dat het echt heel veel pijn doet en dat je je heel erg zorgen maakt, en gewoon zeggen dat je een afspraak wil, punt. Volgens mij mogen ze je niet weigeren. 

@Mandareijntje
Doet het ook echt.... het is zo irritant! Nee temperaturen doe ik (nog) niet... misschien inderdaad wel handig om te gaan doen.. ik ben (eerst) 4 maanden geleden gestart met ovulatietesten. 
Ik heb een aardig verleden al bij de gynaecoloog, dus soms twijfel ik om gewoon rechtstreeks daarnaartoe te bellen, die kennen mijn tenslotte al 4 jaar 
Ik las net je bericht over zwanger zijn met kerst 2050.. Ik denk dat ik zelf ook die grens maar onhoud. Dan worden we eindelijk een keer niet teleurgesteld ;-) oke, foei, positief blijven !  :)

ElsieJoy
Jeetje wat een heftig verhaal van je vriendin! 

Een cyste heb ik ook al een keer of 5 gehad, dat was ook een reden om de mirena spiraal te verwijderen.. Deze pijn voelt wel anders dan toen. Het zit echt rond(en onder) mijn navel en niet aan de zijkant bij mijn eierstokken. 
Mandareintje
Jep, dat was best heftig. Ik was eindelijk net "ontslagen" bij de gyn en toen hebben we besloten er voor te gaan... echt vertrouwen dat het binnenkort goed gaat komen heb niet echt, ondanks dat alles nu ok en verwijderd is, is het vertrouwen in mijn lichaam niet echt teruggekomen nog. 

Hi Ladies,
Sorry dat ik niet zo actief mee praat, ben vooral een lezer :)
Ik vroeg me eigenlijk af, zo een cyste op je eierstok.. voel je dat? Ik ben namelijk een tijdje terug met enorme buikpijn steken naar de huisarts geweest omdat me moeder zei dat het misschien mijn eierstokken waren.. en ze vertelde dat zij vroeger cystes had.. maar de huisarts zei dat eierstokklachten en darmklachten erg op elkaar lijken.. ik moest weer vezels gaan eten en als het minder werd dan zouden het minn darmen zijn.. daarna bijna geen last meer gehad!
ik zag trouwens dat ik niet meer op het lijstje stond dus ik plak mijzelf er weer even tussen!!

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8, ongesteld
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7 
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 25 maart: GebruikerSeen, 1e kindje, ronde 6
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig
NOD 8 april: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 2 april: Deetje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7

Terug
Bovenaan