Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Mttm je hebt helemaal gelijk, onze lichamen hebben een sterke eigen wil... we kunnen ons er beter aan overgeven. 
Lapjesendraadjes: dat van bewondering heb ik ook. Zwanger worden is zoiets complex en hoe meer je leest inderdaad hoe meer ik onder de indruk ben.
Knuffeltje: ja het is wel een combi hoor!! Ik duim heel hard voor je dat het raak is. En augurk is inderdaad heerlijk. Ik snoep er soms ook wel eens een!

Net de follikelmeting gehad, waarschijnlijk 2 eitjes, nu 10 en 12 mm maar er zaten nog wat kleinere die nog mee kunnen groeien. Dinsdag de volgende echo!

Dankjulliewel meiden. Vind ons lichaam ook behoorlijk bewonderlingswaardig en ben ook oprecht blij dat het zichzelf al helemaal aan het herstellen is. Maar nog steeds blijft die gedachten ‘ik zou eigenlijk 16-17w zijn, maar in plaats daarvan ben ik nu ongesteld’ hangen. Ook zoiets waar je niet niet mee bezig wil zijn, maar automatisch gaat. Maar probeer toch mijn gedachten te verzetten want er valt gewoon niets aan te doen, behalve doorleven, blijven proberen, hoop houden en erin blijven geloven. En als schrale troost: dit keer wel weer met lekker rauwe en gerookte zalm en een drankje. Gister weer eens een rosé en witte wijn gedronken. Haha, hilarisch hoe slecht je er opeens tegen kan. 
@lapjesendraadjes, van een kennis hoorde ik dat ze 3x3 pogingen kreeg: bij iedere punctie 3 goede eitjes ingevroren en dat mocht ze dan 3x proberen. 
Haha @knuffeltje, die pannekoek klinkt zo gooooor! Maar ben blij dat jij er lekker van hebt genoten! Heb je nog meer bijzondere eetgewoontes? Ik heb wel eens Nutella met penne pasta gegeten toen ik ongesteld was. Dat was echt zo lekker op dat moment, terwijl ik dat nu echt niet zou hoeven Haha! 
@Mandarijntje, wat fijn dat er al twee goede eitjes zijn! Fingers crossed voor een goede volgende echo! 

Dat ik net gestopt was at ik alles met augurk. Van jam tot pindakaas. Maar daarna eigenlijk nooit meer gekke dingen gehad. Wordt een spannende week, maar ik ga er gewoon van uit komend weekend ongesteld te worden...

Weer spannende dagen komen er aan als ik het zo lees, wachten op groeiende eitjes, wachten of de inseminatie gelukt is, wachten op een nod... Pff ik duim voor jullie allemaal!
Ik ben zelf gister weer ongesteld geworden, 2 dagen eerder dan verwacht. Vanochtend meteen een doorverwijzing gevraagd & gekregen en wacht nu op een digitale vragenlijst om in te kunnen vullen. Zodra ik die retour stuur mag ik bellen om een afspraak in te plannen. Spannend!

Vanmiddag nonstop honger. Lekkere snaaitrek. Ja dat kan natuurlijk ook... 

Ik hoop zo voor je dat het goede signalen zijn Knuffeltjeee!
Balen Bo-Belle! Goed dat je een doorverwijzing hebt gekregen, ik hoop dat je snel terecht kunt! Heb je ook een doorverwijzing voor je partner nodig? Daar werd ik door verrast toen ik belde.

Nee, volgens mij niet lapjesendraadjes. Hij moet wel een pons kaartje van het ziekenhuis hebben, maar die heeft ie al een poosje ;) ze hebben me vandaag alleen die vragenlijst nog niet opgestuurd... En de verwachte wachttijd is ongeveer 5 weken...
Achja er zit in ieder geval weer schot in. 

Dilemma, ik weet aan de hand van foto"s dat mijn laatste x 25 augustus was. Toen baalde ik, want we waren uit varen geweest en s avonds werd ik ineens ongesteld. Dus een gewone test, zou ik die al kunnen gebruiken een dezer ochtenden? Aan de andere kant heb ik wel vaker kwaaltjes gehad en haf ik weer voor niets lopen moeilijk doen met in een potje plassen enzo. 
Vind het echt moeilijk deze week om nìet te hopen. Ik ben al 1200 x naar de wc geweest, enorme trek in vanalles, liefst augurk met iets zoets. Maar volgens mij is het gewoon schijnzwanger en verzint mijn lichaam steeds er dingen bij. Toch maar wachten tot het weekend maar wat duurt dat lang terwijl mn stemming ook alle kanten opschiet!

Terug
Bovenaan