Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Ohh ZO spannend taaraa en lapjesendraadjes! Lijkt me inderdaad nu extra killing die wachtweken... Ik duim mee!
Onze afspraak bij de fertiliteitsarts is 29 oktober. Dan hebben we dus sowieso 1 poging daarvoor nog om extra goed ons best te doen haha. 

Spannend dames!
Ik wacht het weekend af, maar ik durf toch echt niet te testen... Toch wel heel veel angst en paniek van, stel dat het raak is en dan? We willen het wel, maar kan ik het allemaal wel? Nog steeds constant moe, veel plasjes en in geen 2 weken normaal geslapen. Veel drukke dromen.

Tuurlijk kun je het wel Knuffeltjeeee! Je hebt 9 maanden om er aan te wennen, je hebt niet meteen een kindje in je armen na je test hoor ?

Jeetje wat een spannende 2 weken dames! 
Ik hoop het zo voor jullie! En knuffeltjeeee ik ben er ook van overtuigd dat als het raak is, dat het goedkomt! Miljarden vrouwen gingen ons voor dus wij kunnen het ook ;-)
Ikzelf ben aardig chagrijnig aan het worden, menstruatie blijft weer eens uit en die moet komen omdat ik dan pas de bloedtesten mag laten afnemen voor de fertiliteitsarts. 
Dus tot die tijd heb ik het gevoel stil te staan. Maar jullie verhalen geven hoop! Of nouja fze klinken hoopvol... misschien lees ik ze met een roze bril en gun ik het iedereen wel teveel, maar och dat kan geen kwaad toch? ;-)
Wel raar hoor, voor de verandering eens hopen dat die ongesteld komt haha. Ik wil door! ?

Nee, misschien maandag testen. Ik ben nog steeds niet ongesteld maar nog steeds dezelfde klachten...?

Wat spannend knuffeltje!! Wanneer is je verwachte nod? Het klinkt wel veel belovend, ik hoop het zo voor je!

Terug
Bovenaan