Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Lastig zijn deze dagen hè knuffeltje! Ik weet even niet meer wanneer je nod was (a.s. weekend?) en of je altijd regelmatige cyclussen hebt of juist niet. Eigenlijk is het meest relevant om te weten wanneer je eisprong was, want op basis daarvan kan je beter bepalen wanneer je aanstaande nod is. Mocht het dit weekend zijn, dan is vandaag testen aan de vroege kant. Ik probeer voor mezelf altijd minimaal te wachten tot 10dpo, maar dat lukt lang niet altijd ;) hier spreekt dan ook een echte test-junk. Je moet voor jezelf even afwegen wat belangrijker is en wat je meer rust geeft. 

Nu testen en eventueel een (vals)negatieve test krijgen en later alsnog misschien positief kunnen testen? Of testen uitstellen tot eind van de week maar er mee bezig blijven? Mocht je gaan testen zijn we natuurlijk wel heel benieuwd haha! 

Ahhh shit Bo-Belle!! Wel goed dat je de dokter gebekd hebt en dat je nu een verwijzing hebt. Ik duim voor je dat het geen 5 weken duurt... overigens had ik ook een verwijzing van mijn partner nodig
Knuffeltjee wat spannend!! Ik weet hoe moeilijk het is om niet constant te hopen en op alles te letten die laatste week.. hoop dat het lukt om wat afleiding te zoeken! 
Vandaag weer follikelmeting gehad, ze waren nu 14 en 15mm en eentje van 10mm die waarschijnlijk noet meegroeit. Donderdag weer een echo en dan vrijdag of zondag de IUI (cd 14 of 16). Mn eitjes groeien deze ronde iets langzamer want voorheen had ik op dag 12 en dag 13 de iui. 

Spannend mandareintje!
Vandaag bijna in slaap gevallen op de bank. Totaal geen drukke dag gehad, en op tijd thuis, maar was weer supersupermoe. Daarom hang ik nu een beetje om naar hoofdpijn. We wachten gewoon maar af...

Knuffeltjeeee wat spannend zeg! Ook dat je niet precies weet wanneer je kan en wil gaan testen, ik ken het. 
Hopelijk krijg je snel uitsluitsel en is het positief! Ik moet sowieso nog tot zaterdag wachten om te testen. Ik heb niet het gevoel dat het is gelukt, omdat ik me gewoon normaal voel en ik me al voorbereid op teleurstelling. Maar you never know.. :) 

@Knuffeltje: voor jou wordt het nu wel echt spannend. Het klinkt in ieder geval hoop vol. Ik ga voor je duimen. 
@Burgerse: jammer dat je het gevoel hebt dat het niet is gelukt. Toch duim ik voor je, je weet het nooit. 

Ik heb echt een beetje een rare maand. Ik weet dat ik niet zwanger kan zijn, want we hebben geen seks gehad in mijn vruchtbare dagen. Maar deze maand heb ik zoveel last van de ovulatie. Rond de dag van de ovulatie (ik weet niet precies wanneer) voelde ik me echt niet lekker. Misselijk, hoofdpijn, lage rugpijn, moe, etc. Helaas zijn die klachten nog niet echt minder geworden. Mijn borsten voelen ook best zwaar en ik ben gewoon echt heel moe, ook in mijn spieren. Ik snap dat dit ook allemaal kan komen doordat ik een drukke tijd heb en wellicht is van een opkomend griepje, maar ik vind het wel opvallen dat ik net deze maand zoveel last heb tussen ovulatie en menstruatie. 

Hi meiden, wat spannend weer he. Knuffeltje, mag je al bijna testen?
Mandareintje, ik snap dat je in je hoofd al bezig bent met IVF. Interessant dat ze in Duitsland veel meer onderzoek doen :eek: Maar houd hoop! Je weet maar nooit en dit is 'pas' ronde 3 IUI voor jou toch?
Ik heb afgelopen zondag de inseminatie gehad. Ik had helaas maar 1 grote follikel die meedeed, ondanks de hormonen spuiten. Blijkbaar heb ik een hogere dosis hormonen nodig. Maar het 'potje' van manlief was supergoed. Dus ik heb echt hoop. Het is morgen pas dag 5 van 16 dagen wachten. Hoe kom ik dit door? En van het ziekenhuis mag ik niet zelf testen, maar moet ik na 16 dagen bloed prikken als ik niet ongesteld ben. Spannend..

Taaraa, spannend he! Klinkt goed, 1 follikel en een goed potje!!
Morgen zit ik op dag 7 en ik mag pas op dag 14 testen. Normaal gesproken wordt ik op dag 12 ongesteld. Ik stel me daar maar op in (ook omdat ons potje niet zo goed was) al dacht ik gisteravond wel dat mijn tepels donkerder zijn. Verder geen klachten of voortekenen, ook niet echt van ongesteldheid dus het kan alle kanten op. Ik denk dat ik het vanaf deze zondag echt spannend ga vinden. 

@Taaraa: wat spannend. Ik kan me voorstellen dat het nu een eeuwigheid lijkt. Hopelijk heb je veel afleiding. 
@Lapjesendraadjes: dan ziet je precies op de helft. Spannend zeg. 

Ik duim voor jullie allebei!

Terug
Bovenaan