Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

[quote quote=10178109]@elsiejoy wat vervelend! (Zeg het nog netjes) hoop dat je snel ongesteld word of zwanger bent. Hebben jullie wel eens gehad dat na je menstruatie je alsnog klachten hebt? Ik heb nu lage rug pijn, duizeligheid, veel plassen en ik heb het koud en warm… [/quote]
Kan het zijn dat je een blaasontsteking hebt? Heb ik namelijk pas gehad en had precies dezelfse symptomen.. maar ook steken in mijn rechterzij en branderig gevoel bij het plassen!

Hey dames... 
wil jullie even laten weten dat ik met 7,5 week een miskraam heb gehad.. en ik zal dus af en toe weer even komen mee lezen/praten!!! 
Hopelijk snel weer een normale menstruatie? Weet iemand hoe dit zit? Bij de miskraam behoorlijk veel bloed maar dit is dan niet je gewone menstruatie neem ik aan?

Daiss. Wat een klote nieuws meid. Een dikke, virtuele knuffel voor jou.  Hoe is het nu met je?
Ik weet niet hoe of wat. Wellicht dat andere dames antwoord hebben. 

Daiss wat ontzettend naar... ik kan me niet voorstellen hoe dit voelt. Volgens mij is dit niet je normale menstruatie, maar dat weet ik niet zeker. Heb je steun in je omgeving? Dikke knuffel!

Dankjewel .. ja uit de omgeving veel liefde en steun . Gaat goed met me ik kan wel in zak en as gaan zitten maar dat helpt natuurlijk niet. Ik hoop zsm mijn normale cyclus weer te hebben en dan gaan we er weer voor. 
Xx

Wie zit nog meer op het wachtbankje? Vandaag pas 7 DPO en ik kan niet meer wachten. Het is zo spannend. Ik wil van alles voelen, maar voel eigenlijk helemaal niks. Het ene moment denk ik, tuurlijk kan ik zwanger zijn dit keer, het andere moment denk ik, nee het zal wel niet. Zucht. Kon ik maar een winterslaap doen voor een week. 

Daiss wat vreselijk naar....sterkte! 
Taaraa ik wacht ook op mijn NOD. Woensdag de 20e zou ik ongesteld moeten worden, maar liever niet natuurlijk. Ik had wat 'klachten', maar inmiddels voel ik me niet anders dan in voorgaande maanden, dus ik denk dat ik gewoon weer door ga naar de volgende ronde.... Wachten duurt idd lang! 

Tulpje spannend he.. heel veel vrouwen voelen niks van de innesteling een krijgen pas laat symptomen. Dus alles kan nog!

Terug
Bovenaan