Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi hoi, 
@Daiss, wat vervelend voor je.. Je hebt een goede instelling; in zak en as zitten helpt inderdaad niet. 
Ik kreeg afgelopen november een miskraam bij 5+4. Wij stonden er het zelfde in als hoe jij het zegt. En het is tenslotte ook nog eens zo: je lichaam heeft door gehad dat het niet goed zat, en dus het vruchtje afgeworpen. Ondanks dat het ontzettend klote is, is het fijn dat je lichaam zo in elkaar zit. Ik heb toen zo snel mogelijk opgepakt, ben zelfs al na 3 dagen gaan sporten om afleiding te hebben. Voelde voor mij heel goed. 
Tijdens mijn miskraam heb ik maar 5 dagen gebloed. Met de eerste 2 a 3 dagen het heftigst. Ook dit is weer per persoon verschillend.. Ik had ook gelijk daarna weer een normale cyclus. Voor je eerst volgende cyclus moet je gewoon weer beginnen te tellen vanaf de miskraam. Je hebt als het goed is gewoon een eisprong ergens de komende weken. Na je volgende echte menstruatie kun je beter meten wanneer je eisprong weer is. 
Succes en hopelijk heb je weer snel een normale cyclus :) 
xxxxx

Daiss wat klote voor je! Sterkte.

ik ben afgelopen woensdag in het ziekenhuis geweest, mijn man heeft zaad moeten inleveren. En ik heb een inwendig onderzoek gehad ze zagen dat ik een eisprong heb gehad en dat er slijm is opgebouwd in de baarmoeder. Of er een bevruchting heeft plaats gevonden konden ze nog niet zien. Verder zag het er allemaal uit zoals het hoort. Ze hebben ook nog bloed geprikt voor hormonen en voor chlamydia blijkbaar is dat standaard.
27 maart krijgen we daar de uitslag van.
verder heb ik extreem gevoelige borsten, misselijkheid en sinds gister ineens een soort van eczeem op mijn armen en buik wat ontzettend jeukt. Allemaal erg raar, ik zou volgens mijn app morgen ongesteld moeten worden dat is dag 29. Maar omdat mijn cyclus zo raar was weet ik eigenlijk niet wanneer ik nu moet gaan testen. Had vorige week wel positieve ovulatietesten wel een week later dan dat ik zelf dacht me ei te hebben. 
Gekke daarvan is dat ik bij een paragnost ben geweest en die begon dus meteen over mijn eisprong en dat die later was dan dat ik dacht. En idd dat klopte toch wel.
we wachten het allemaal maar af maar hoop zo dat ik niet dat hele proces in moet gaan.
groetjes,
Kim

@Dais, wat ontzettend naar! knap dat je zo positief bent!!
@Kim, mooi dat t er iig goed uit ziet en spannend of er een bevruchting is.. waarom was je doorgestuurd naar het ziekenhuis?
vraag me ook wel eens af wanneer ik eens naar de huisarts zal gaan. nu in ronde 8, bezig vanaf augustus 2018. verder wel regelmatige cyclus, al is t echt weinig (3 dagen licht bloedverlies zonder klachten). denk dat ze niets voor me kan doen als we nog geen jaar proberen, toch? hebben jullie dat wel gedaan en wat zei de huisarts toen?
ik heb mijn eisprong deze maand nog niet gevonden met slijm of ovu testen (nu 3 dagen getest en volgens de app is t vandaag ovulatidag). mijn vriend is ook pas zondag weer terug van werk, dus hoop dat mijn lichaam dat door heeft en dat mijn ei dan pas komt ;)

@Loethe
wij zitten nu in maand 10 dus idd nog geen jaar. Mijn cyclus was eigenlijk altijd normaal tot  afgelopen december. Sindsdien sla ik elke keer over en duurt het gigantische lang voordat er iets komt. Ze spraken toen over een vastzittend ei maar omdat dat dan ook een keer opgelost moet zijn en niet zolang kan duren werd ik door gestuurd. Meer omdat ik daar zo erg over aan het stressen was dat er iets mis is met me. Dus ik denk voor me eigen geruststelling dat ze hebben besloten om me door te verwijzen. Gelukkig doet het ziekenhuis er ook niet moeilijk om. De gyn zei zelf oh het is al bijna een jaar. Dus als je zelf twijfelt of je er druk om maakt zou ik gewoon naar de dokter gaan. Stress helpt namelijk ook niet om zwanger te raken.

Wachten duurt lang..Weken gaan langzaam als de wiens zo groot is. Hier na een hele zware bevalling ( lees bijna fataal voor mij) durven we eindelijk weer een zwangerschap aan na de nodige afspraken vastgelegd te hebben. Nu een jaar bezig en in afgelopen december een miskraam gehad. Erg frustrerend als je lichaam niet werkt zoals je het graag zou willen en zoals het met mensen om je heen gaat...Hoe gaan jullie er mee om , met je moet het even los laten? Denk continue wanneer ovulatie wanneer kan ik testen ..heb ik al symptomen.. lastig los laten haha

@ Joley
loslaten kan ik ook niet, dat is ook het eerste wat iedereen zegt. Maar je moet toch weten wanneer je eisprong etc is dus hoe dan ook ben je er toch mee bezig. Althans ik in iedergeval wel haha
en idd bij alles wat je voelt denk je zou het dan toch.. ook altijd als de doods als ik ga testen omdat het meestal dan toch weer een teleurstelling is. Ga straks nog gek op kijken als het wel zo is haha

Hoi dames,
Iemand nog nieuws?
Woensdag is mijn NOD. Ik voel eigenlijk aan alles dat het er helaas wel aan zit te komen. Ik heb hoofdpijn, krampen, pukkels, moe, redelijk wat afscheiding... Zucht... Dus misschien morgen al ongesteld.
Groetjes Tulpje

Tulpje nee he... jij ook al. Ik ben niet zo geduldig, heb een early test gedaan en voor de 7x keer, de 7e maand, geen tweede streep :(  
Nu wachten op die stomme menstruatie en dan begint alle spanning opnieuw. Zo jammer. Wanneer zijn wij nou aan de beurt?
Zijn er andere dames die wel zwanger zijn? Dat zou heeeel motiverend werken. De dames die nog moeten, heel veel succes! 

Terug
Bovenaan