Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8, ongesteld
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7, ongesteld
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 25 maart: GebruikerSeen, 1e kindje, ronde 6
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6 
NOD ? :  Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)   
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd 
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig
NOD 2 april: Deetje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 8 april: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 22 april: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8

Taaraa ik word er gek van... mijn gedachten gaan ook alle kanten op. 
Jouw NOD is 'pas' vrijdag, dus misschien te vroeg getest? Heb je ook de kwaaltjes die zeggen dat je ongesteld moet worden? 
Wie weet houdt ons lichaam ons voor de gek en zijn we toch zwanger!! Zou toch geweldig zijn!?! Voorlopig kan ik er alleen nog maar van dromen.... en aan denken. Misschien maakt me dat ook zo moe? 

Al een tijdje niets meer laten horen maar ongesteld ben ik nog steeds niet... (laatste keer 29 december)
Afgelopen vrijdag voor het eerst naar gynaecoloog geweest. Heel veel vragen vroeg ze aan mij maar ook aan mn partner.  Echo is gemaakt..  alles was goed. Rechts ongeveer 20 eitjes links iets minder maar niets verontrustend. Baarmoeder zag er mooi uit dus tot nu toe niets geks. 
Plan van aanpak is nu.. bloed moeten prikken om te kijken hoe mn hormoon huishouden is om een beeld te kunnen krijgen waarom dr cyclus zo lang duurt. En mn partner moet ook een potje inleveren ruim voor de afspraak en daar wordt gekeken of er bij hem iets aan de hand is. Dus tot nu toe niets geks en afwachten wat er gaat gebeuren. In mei een nieuwe afspraak gepland. In de hoop dat ik ondertussen gewoon zwanger ben haha. 
Heb nu de moed wel opgegeven en ben niet meer bezig met .. Zal ik ongesteld  worden of zou ik toch nog zwanger zijn. Het heeft geen zin want ik kan er geen pijl op trekken. Afwachten nu dus

Mijn NOD staat op 25 maart.... Ik moet zeggen dat ik deze maand helemaal gek word!

Ik heb zoveel buikpijn gehad vorige week, ging over - soort van, sinds zondag is het meer pijn in mijn liezen. Al twee dagen en drie ochtenden in bed misselijk gevoeld. 
Voor mijn gevoel ga ik ongesteld worden binnenkort want het rommelt zo erg.. Ik heb getwijfeld om al te een early test te doen, maar ik durf het eigenlijk ook weer niet. 
Is dit voor iemand herkenbaar? Wat moet ik doen?

Zoals verwacht ben ik dus vandaag ongesteld geworden.... ik had echt een enorm baalmoment vanochtend toen ik op de wc zat.... Weer niet gelukt!!
Nu door naar ronde 8....

NOD 11 maart: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8, ongesteld
NOD 12 maart: Krekeltje, 28 jaar, eerste kindje, ronde 8
NOD 19 maart: PippaLotta, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 20 maart: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 7, ongesteld
NOD 22 maart: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 7, ongesteld
NOD 24 maart: BabyAD, 22 jaar, 1e kindje, ronde 10
NOD 25 maart: GebruikerSeen, 1e kindje, ronde 6
NOD 28 maart: Loethe, 30 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD ? 16 maart/ 14 April: ElsieJoy, 27 jaar, 1e kind, ronde 6
NOD ? : Kriebelbeestje, 31 jaar, 2e kindje, ronde 6, 21 dagen overtijd (uitgaande van 40 dagen cyclus)
NOD? : Brabantse, 37, 1e kindje, ronde 5, 13 dagen overtijd
NOD? Negentienachtentachtig, 31, ronde 9, 60 dagen overtijd.
NOD 22maart? LLII, 28 jaar, 1e kindje, ronde 3 maar al 9 maanden bezig
NOD 2 april: Deetje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 7
NOD 8 april: Mandareintje, 30 jaar, 1e kindje, ronde 9
NOD 15 april: Tulpje, 34 jaar, 1e kindje, ronde 8
NOD 22 april: Taaraa, 28 jaar, 1e kindje, ronde 8

Terug
Bovenaan