Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Hoi Dames,
Ik heb een tijdje niks van mij laten horen, maar lees zeker mee! 
@Kriebelbeestje; Vervelend dat je nog niet ongesteld bent geworden... Je lichaam kan inderdaad erg dwars zijn.
Vandaag ben ik voor het eerst bij de fertiliteitsarts geweest. En dat wilde ik toch even met jullie delen. Mijn vriend heeft 2 keer toe een zaad onderzoek gedaan, 1e keer was ronduit slecht, de 2e keer wel iets beter, iig zwemende visjes! Dat is heel belangrijk. Hij heeft dus wat slechtere zwemmers, maar zeker niet ondenkbaar om spontaan zwanger te raken. Ze zij zelfs, als je niet zwanger wilt raken zou ik je adviseren snel de pil te gaan slikken. Positief dus. 
Bij mijn vriend gaan ze binnenkort een scrotum echo maken, gewoon ter check. Bij mij heeft ze vanmiddag wel direct een inwendige echo gedaan, en die zag er perfect uit. Een mooie jonge baarmoeder, haha. Wel zag ze, dikslijmvlies, en dat kan komen omdat mijn NOD komende zondag gepland staat. 
Maar ik ging dus net googlen, (of dat slim is.. haha) En dikslijmvlies kan ook betekenen dat er een innesteling is geweest, maar nog niks te zien is. Maar dit ben ik natuurlijk vergeten te vragen vanmiddag, wat denken jullie? 
Wel had ik, of niet, haha, afgelopen dinsdag mijn innesteling. Ik had wel iets geliger/bruinigere afscheiding, heeeel kort, en een ieniemienie bloedstolsol bij het afvegen, je moest wel goed kijken. Dus ik blijf, na het bericht vanmiddag dat spontaan zwanger worden zeker niet ondekbaar is, positief. 
Ben benieuwd naar jullie mening! Groetjes 

Net vandaag mijn NOD ? nu dus maar op voor ronde 14.. daarna denk ik toch maar een afspraak maken bij de huisarts.
Begin wel te merken dat het op dit moment meer met me begint te doen.. terwijl ik de eerste 8 rondes eigenlijk heel relaxt ben geweest over alles. Zal de onzekerheid zijn denk ik, en natuurlijk de enorme wens. Toch 32 jaar allebei en we willen het natuurlijk zo graag!
En inderdaad, iedereen om me heen lijkt zwanger te worden haha en ik ben oprecht heel blij voor ze!

Hey meiden, ik weet niet of hier oude bekende mee lezen. Maar ik heb regelmatig mee geschreven in de periode van september tot eind november vorig jaar. Ik was er zo klaar mee dat ik er constant mee bezig was dat ik het forum, tot nu, niet meer heb meegelezen of gereageerd. 
Ik heb het echt goed los kunnen laten, waardoor de sfeer tussen mij en mijn vriend ook stukken beter werd! (Vooral in bed;-)) Afgelopen maand bekroop het gevoel me ineens, ah nu al langer dan een half jaar bezig wat als ... licht paniekerig ... 
Maar de reden dat ik nu toch reageer is dat ik jullie wil laten weten echt hoop te houden. En hoe moeilijk het ook is (ik weet er alles van), probeer er wat minder mee bezig te zijn. 
Ik ben nu, na 7 maanden en 8 rondes, zwanger !
heel veel succes lieve meiden, het is jullie allemaal zo gegund !? Laat je niet gek maken door je eigen koppie?

Goodmorning ladies, 
Ahhh tulpje en krekeltje, ik voel de teleurstelling hier helemaal :(
mijn NOD is ergens rond 2 april.. dus ik zit op het wachtbankje, maar ik heb het deze keer super druk gehad met werk en van alles dat ik amper heb geklust in de juiste periode..
dus dat wachtbankje valt eigenlijk wel mee deze keer! Voor me gevoel op naar ronde 8..
ben wel benieuwd of mijn cyclus nu echt eond 35 blijft of dat dit weer een ander aantal wordt, geen pijl aan op te trekken..
ik merk wel dat ik het wat meer los kan laten inmiddels, ben vooraL bezig met sporten en afvallen op het moment, een goede afleiding.. en wie weet helpt het!
wel fijn om te lezen flowers, dat het bij jou allemaal toch gewoon is gelukt ❤️ Gefeliciteerd!!
x Deetje

Goedemorgen,
Ik ben nieuw op dit forum, maar wil ook graag de ervaringen van anderen lezen en hierover mee kunnen praten.
Mijn man en ik zijn inmiddels sinds januari 2018 bezig. Helaas tot op heden nog geen zwangerschap. Nadat ik voor iets anders naar de huisarts moest begin dit jaar heb ik er een balletje over opgegooid bij hem. Mijn huisarts wilde ons direct een doorverwijzing geven en zo doende hebben wij vanmiddag een afspraak bij de gynaecoloog. Ik vind het ontzettend spannend, heb verschillende verhalen gehoord maar schijnbaar gaat dat bij iedere gynaecoloog/ziekenhuis anders. Bij de één blijft het bij een gesprek, de ander krijgt direct een inwendig onderzoek. We wachten af...

Hoi dames,
Ik lees graag mee. Ik en mn man gaan nu onze 8ste ronde in. (1ste kindje) Helaas afgelopen maandag ongesteld geworden. Sinds augustus gestop met de pil. En al 5 maanden een regelmatige cyclus van 29 dagen.  Ik snap precies wat jullie voelen. 
- onzeker zijn over je vruchtbaarheid
- een gemengd gevoel hebben als vriendinnen na 3 rondes al zwanger zijn. 
- en vooral het idee hebben dat je lichaam niet gemaakt er voor is. 
Je probeerd positief te zijn en er niet te veel mee bezig te zijn  maar dat is makkelijker gezegd als gedaan. Toch moeten we goede hoop houden. Komende ronde gaan we toch maar ovulatie testen gebruiken om te kijken of we wel rond de juiste dagen klussen. 
Groetjes, J

Wat spannend Rosanx, hoe is het vanmiddag gegaan? Wij zijn ook van de week voor 't eerst bij de huisarts geweest, nadat ik 1.5 jaar gestopt ben met de prikpil.
Bij ons gaan ze beginnen met sperma onderzoek. Volgende week een afspraak in het ziekenhuis. Nèt voor m'n ei haha en de exacte instructies krijgen we nog maar volgens mij mag je 3 dagen voor je afspraak nier sexen ivm de kwaliteit van 't sperma... 

bobelle Ja dat klopt. Dat hebben wij ook 24 april de boel inleveren en 3 mei een afspraak staan en dan hopen ze alle uitslagen te hebben. (Zijn zaad en mijn bloed)  en dus 3 dagen ervoor geen zaadlozing dus wordt beetje plannen  haha 
Hier nog steeds niets anders. Zo vreemd, dag 84 tikt ie aan. Hoe dat ineens is.... pff gek. Maar probeer het los te laten nu, ben er klaar mee haha. 

Terug
Bovenaan