Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

Fishy, wat klote! Goed dat het verder onderzocht wordt, ik hoop dat ze je kunnen helpen met medicijnen ofzo! 
Spannend MienMa! Ik vind dit een van de meest nuchtere en realistische draadje dat er is op dit forum. En inderdaad, elke maand het maandverband er weer bij halen is elke maand toch verdrietig!

@fishy
wat een vervelende uitslag. Aan de ene kant verklaart het misschien wel veel, gezien de korte LF. Hopelijk is er gauw meer duidelijk en kunnen jullie een richting inslaan richting uiteindelijk de positieve test! 
Kreeg net op het werk te horen van een goede collega dat zij zwanger is van nummer twee. Onder het mom van we doen alvast alles weer aan de kant en dan zien we wel wanneer het lukt. Bij de eerste wist zij pas laat dat ze zwanger was ivm lange cyclussen. Nu wel eerder. Erg blij voor haar dat zij ondanks de lange cyclussen toch gauw zwanger is. Andere collega’s weten het nog niet. Zij weet ook van onze situatie dus wel even fijn over kunnen hebben. Maar het is toch  ook wel even een tandenbijtmoment voor mij, al ben ik alsnog erg blij voor mensen die zwanger zijn, laat dat voorop staan!

Fishy, wat rot zeg!! Dat lijkt mij pas onzeker om te horen!! Geen idee hebben of je ei wel springt. En jij daar maar van uit gaan ivm een piek! Fijn dat ze je deze cyclus controleren en hopenlijk hebben ze het mis en heb je iig wel gewoon een eisprong en kunnen ze je lf verlengen. Merkte je zelf behalve de korte lf nog iets? Onregelmatige cyclus oid? Nou anyways, ze gaan het uitzoeken en hopenlijk kunnen ze er iets mee!
Hebben ze wel laten vallen wanneer een lf goed is of in ieder geval oké? Je leest en hoort daar zoveel verschillends over.

NWJ herkenbaar. Enorm blij zijn voor iemand zijn, maar ook jaloers en verdrietig. Wel fijn dat ze rekening met je houdt door het jou eerder te vertellen! Maar bitterzoet.

Farru: hij zei dat 10 dagen na een positieve ovulatie test wel een soort van minimum was (dus dat is 8-9dgn na je werkelijke eisprong). 
Hij vroeg hoe ik dat meette, dus ik zei: vanaf dag 10, tot positieve test, test ik 2x per dag. "Nou.. dat gaat goed in de euros lopen!!" "eh.. ja.."
Ik menstrueer ook heel erg zwaar (als in, elke 2u (ook 's nachts) tampon moeten verwisselen), stolsels en krampen bij eileiders. Maar dat is sinds mijn bevalling eigenlijk. Zelf denk ik dat ik wel een eisprong heb, ik voel 'm ook wel eens namelijk. Maar dat wil niet zeggen dat het een goed eitje is natuurlijk.. En altijd wel onregelmatig gemenstrueert ja! 

NWJ & Lapjesmetdraad: aan de ene kant, goed dat we nu weten wat. Maar inderdaad ook heel rot. Want PCOS gaat niet over. En hij zei wel eerlijk; 'ik verwacht dat je wat hulp van ons nodig gaat hebben'. Dat ons zoontje er is, ervaren we sinds vanochtend nog 100x meer als een geschenk en wonder.. Hij kon ook niet verklaren hoe dat (in 1x he!? Hoe dan!?) gelukt is maar zegt dat het vaker voorkomt. Dat mensen 2 of 3 kinderen hebben en dan na 2jr proberen bij de gyn komen en ze op een echo dan denken; ehh dit is overduidelijk PCOS en eigenlijk 'geen wonder dat het niet lukt'. De vraag is dan; waarom eerder wel? Maar daar hebben ze geen antwoord op. 

Ben erg benieuwd hoe het er nu uit gaat zien. Over 10dgn voor het eerst weer inwendige echo, en dan gaan ze bedenken of ik om de dag of elke dag oid langs moet komen, ze willen namelijk die eisprong heel goed in de gaten houden, en die kan je zo maar missen natuurlijk. Zal wel even intensief worden? 

Goh hoop berichten gemist hier! Helaas geen positieve testen, jammer zeg. Wordt écht weer tijd! 
Ik ben helemaal happy, heb me een tijd terug aangemeld voor een ivf kliniek in Duitsland en ben vandaag gebeld voor een afspraak voor een intake! Yay 18 november it is. Kom maar door met die IVF, ik ben er helemaal klaar voor. Die IUI's heb ik weinig hoop meer op, al gaan we daar mee door totdat ik de eerste spuit gezet heb natuurlijk! Ik denk hierna nog 1 ronde IUI, we hebben er dan 5 geprobeerd. 

Fishy, ik hoop enorm voor je dat het spontaan nog een keer gaat lukken!! Met al je controles deze ronde gaat het inderdaad heel intensief zijn en ga je er denk ik nog meer mee bezig zijn dan anders.
Mandareintje wat fijn dat je al zo snel je intake hebt! Groot gelijk dat je door blijft gaan met IUI tot de eerste spuit. Elke poging is er een hahaha

Ja en het is wel fijn dat als ze nu zien dat het eitje wat springt "niet zo goed is", of als er niks springt, maar wel een LH piek heb, dat ik oog niks verwacht.. dat geeft wel rust denk ik.

Terug
Bovenaan