Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

FlowerS wat een super bericht! Gefeliciteerd!! Dat geeft de burger moed.. wij gaan nu naar ronde 6.  
Taraa Ben echt blij te lezen dat ik niet de enige ben.. ben aan het twijfelen of ik deze keer de ovulatietesten niet achterwege moet laten.. mijn cyclus is regelmatig 30-30-27-30-30.. 
Hebben jullie in ‘de week’ om de dag seks? Iedere dag? Ik lees dat om de dag beter is, maar dat iedere dag ook kan? Verwarrend allemaal..

Hee meiden! 
Ik had vorige week dat onderzoek bij de gynaecoloog, die gaf allemaal dingen mee die we moesten doen en afspraken die we moesten maken, dus daarom had ik me ff teruggetrokken van t forum. Maar nu vanmorgen dacht ik van ongesteldheid kom nou, aangezien gyn ook had gezegd/gezien dat ik dit weekend ongesteld moest worden.. Doe ik dus net een test, is ie positief! En dit na 15 maanden. Dus meiden hou vol, hou de hoop erin! 

Hopefully, wat een goed nieuws.. Gefeliciteeeeerd!!
Ik twijfel zelf heel erg wanneer je aan de bel moet trekken en langs de dokter moet gaan.. ik ben nu pas in ronde 7 dus er is eigenlijk niets om je nu al zorgen over te maken! Maar toch denk ik elke keer misschien is er iets en dan kun je het beter zo snel mogelijk weten..
ook vind ik het moeilijk om voor mij te houden.. ik zou er zo graag met jan en alle man over praten maar ik wil ook dat het een verassing is voor als het wel een keer lukt..
dramaaaaa, nou ik wacht deze keer op mijn NOD.. deze maand kan het bijna niet raak zijn.. ben wel benieuwd of mijn cyclus nu iets regelmatiger is/wordt..
x Deetje

Hoi,
ik heb een tijdje alleen meegelezen en dat was al fijn om te doen.
sinds vorige week weet ik dat ik zwanger ben! Voelt nog heel gek en ben ook onzeker of t wel goed zit. Vorige maand met 5 weken een miskraam gehad. 
Sinds eind juli 2018 gestopt met de pil en  heeft dus ruim een half jaar geduurd, maar het is wel gelukt. Dus kop op en maak je niet te veel zorgen. Ik heb het vooral de laatste 2-3 maanden meer los kunnen laten, dan daarvoor. Heerlijk is dat en het heeft geholpen. Ik was wel daarvoor keer begonnen met ovu testen en bleek ik wat later de eisprong te hebben en sowieso een wisselende cylus tussen de 28-37 dagen. Dat hielp me ook wat rustiger te zijn. 

Succes dames!! 

Hoi, 
Helaas vandaag toch ongesteld geworden... op naar 11!
Merk dat het me deze keer meer doet als anders, maar het komt vast ooit goed!

Gefeliciteerd Hopefully! Wat een fantastisch nieuws! Hoe voel je je? 
Ik ben inmiddels aanbeland bij ronde 10. Ik wacht deze ronde en ronde 11 nog af en dan gaan we naar de dokter. Ben dan precies een jaar bezig. Zoals je wel kunt lezen, heb ik geen hoop voor deze ronde. Maar ik voel er ook geen verdriet of boosheid ofzo bij.. meer de acceptatie dat het ons zelf misschien niet zo makkelijk gaat lukken en dat het oké is. 

Ik was vorig jaar na 1 maand al zwanger, daarna een miskraam moeten doormaken. Toen was mijn cyclus iets verandert en had ik totaal geen idee wanneer ik ovuleerde. Naar mijn idee voelde ik geen eisprong of innesteling. Las op internet dat iedereen dat zo goed voelde.
Na 6-7 maanden proberen kreeg ik opeens tussentijdse bloedingen. Voor dat doorverwezen naar de gynaecoloog en kinderwens. 
Kregen (gelukkig) echo's om dingen te bekijken (is de eisprong geweest, zijn er rare dingen te zien bij de eierstokken/baarmoeder)
Sinds we bij de kinderwens waren had ik het idee dat ik het los kon laten, was er immers iedere dag mee bezig. 
We zouden in maart beginnen met het opvolgen van mijn cyclus om te bekijken of er iets mis zou zijn. Vanaf toen bleef mijn ongesteldheid uit en zijn we zwanger!! 
Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat we te vroeg of te laat seks hadden voor de ovulatie. De laatste echo was de eisprong geweest, dit was heel duidelijk te zien en dag ervoor had ik voor het eerst flinke steken. 
Mensen zeiden mij allemaal 'Laat het los'. En ik kon die mensen wel vervloeken, we waren al eens zwanger geweest en dat dan niet meer lukte terwijl iedereen om je heen zwanger is is erg moeilijk.
Toch geef ik jullie ook mee.. Probeer het los te laten, doe geen ovulatietesten wat dat is achterhaald. Luister en voel naar de lichaam. Mij hielp het observeren van het baarmoederslijmvlies. Op internet is heel gemakkelijk te vinden waar je op moet letten.
Ik hoop dat bij mij dit kindje blijft zitten en ik hoop echt heel erg dat het jullie ook snel mag lukken! Ik weet hoe jullie je voelen en telkens vragen krijgen van mensen om je heen is frustrerend!
Veel succes allemaal!!

Wat fijn Hopefully! Gefeliciteerd...! 

Ik wacht nog op een ongesteldheid... NOD was gisteren.
Vanmorgen een negatieve test (en zaterdag ook).
Cyclus is de laatste maanden ook niet heel regelmatig geweest 36-32-31-33-35), het kan zo zijn dat mijn NOD dus later deze week is... maar mocht ik zwanger zijn had de test van vanmorgen wel iets van een licht streepje kunnen/moeten laten zien toch? Of is er nog hoop?

Terug
Bovenaan