Voor wie na een halfjaar nog niet zwanger is

fishy, wat vervelend dat ze dan toch in ene iets zien op de echo, maar wel goed dat ze het dan komende ronde helemaal gaan volgen.
mandarijntje , wat goed zo snel die intake, en misschien is het alsnog raak met de laatste iui

ik heb misschien zelf wel heel voorzichtig positief nieuws. Heb vanavond een borrel en etentje en ondanks dat ik morgen pas mijn NOD heb kon ik mij niet meer inhouden en werd de testdrang toch echt te groot. Ook omdat als het raak is ik dan vanavond geen alcohol wil drinken, en er is een heel licht roze 2e streepje te zien. Ik dacht eerst dat ik het mij inbeelde maar mijn vriend zag het ook meteen toen ik de test liet zien. We zijn erg blij, maar het is wel onwerkelijk , geloof het bijna niet. Met name in het begin vaker testen gedaan en dan nu toch echt eindelijk een 2e streepje te zien ipv een wit vlak.
het is natuurlijk nog erg pril, en hopelijk loopt de test na het weekend goed op en wordt ik niet alsnog bezocht door tante Truus. Hou me maar vast aan: een streep is een streep.

@mp waaauuw... Ik hoop het zo erg voor je!! Ik zal vanavond een kaarsje voor je branden en positieve vibes zenden! 
Ik zit op dit moment op dpo 17, nog geen bloeding te vinden en alleen maar een wit vlak op de test. Mijn geduld wordt echt op de proef gesteld. 

Ik ga een weekendje weg en geen zin in mee koekeloerende familie dus dan ziet dat we er mee bezig zijn. (Na 2 jaar weten ze het nog steeds niet)
Ben even offline. Ik hoop natuurlijk dat dit weekend mijn innesteling is.
Fijne dagen! 

Mp wat super fijn! Spannend joh!!

Schoonmoeder reageerde met: misschien moet je gewoon op vakantie. Ik kan wel janken - daar worden mijn eierstokken niet cysteloos van hoor..

Hallo,
heel erg herkenbaar.. november vorig jaar een miskraam gehad.. daarna mijn luteale fase helemaal van slag waarvoor ik ben begonnen met utogestran, dit hielp helaas niet :( na 11 maanden gestart met pregnyl injecties en woensdag een positieve test!
ik vond het ook heel moeilijk om los te laten en te geloven dat het goed zou komen maar ik geloof erin als je eenmaal bevrucht bent geweest dan gaat het lukken! Gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn en heel veel sterkte voor degene die nog in een moeilijke tijd zitten

Midden in de nacht ongesteld geworden en echt zo veel pijn en heftig ook weer. Dpo van 18 dagen is toch eigenlijk niet normaal? 
Is het te vroeg om nu al een afspraak te maken met de dokter? Ik ben half december gestopt met de pil.. Ik doe alles goed, ovulatie vindt plaats volgens de strips, ik heb normaal een cyclus van 28-30 dagen met nu dan een uitschieter van 33 dagen. 

Terug
Bovenaan